بازدید 5276

مرگ ۴ نفر در تصادف ۲ پژو در جاده جاسک میناب

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از مرگ چهار تن درپی برخورد دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یکدیگر در جنوب ایران خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰ 25 March 2022
به گزارش «تابناک»، مهدی ولیپور در گفتگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه رانندگی گفت: در ساعت ۲۱:۳۳ پنجشنبه چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱، دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال حرکت در محور جاسک میناب در استان هرمزگان بودند که در محدوده روستای گتان با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه امدادونجات جاده‌ای سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در محل حاضر شدند، گفت: متاسفانه در این حادثه چهار نفر دچار حادثه شدند که هر چهار نفر به دلیل شدت جراحت وارد در دم جان خود را از دست دادند.

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر درباره علت وقوع این حادثه اظهارکرد: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

ولیپور همچنین از رانندگان خواست که در حین رانندگی دقت کامل به مسیر مقابل داشته باشند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب و آلودگی پرهیز کنند.

عصر دیروز، سردار سید تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از مرگ ۳۲۲ تن در حوادث رانندگی از ابتدای طرح نوروزی در ۲۶ اسفندماه تا صبح روز چهارم فروردین ماه خبر داده و به ایسنا گفته بود: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی از از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون بوده است. همچنین حدود نیمی از تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۲۰ رخ داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان