بازدید 8774
۲

تعویض اجباری ایران و شلیک آزادانه سون هیونگ مین

کد خبر: ۱۱۱۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 24 March 2022

مدافع کلیدی تیم ملی فوتبال ایران در اواخر نیمه اول بازی با کره جنوبی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت تا فضا برای سون هیونگ مین باز شود.

به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل‌زاده، مدافع اصلی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با کره جنوبی مصدوم شد و بعد از چندین مرتبه تلاش برای حضور در میدان، بالاخره در دقیقه ۴۲ از زمین بیرون رفت و اسکوچیچ را به تعویض اجباری واداشت.

شجاع خلیل‌زاده قبل از این بازی و در آخرین دیدار مسابقات باشگاهی قطر هم مصدوم شده بود اما با بهبود مصدومیت خود، توانست تیم ملی را در سفر به کره جنوبی همراه کند اما مصدومیت کهنه، گریبان او را گرفت.

اسکوچیچ برای پر کردن جای خالی خلیل‌زاده، عارف غلامی را به زمین فرستاد که تا یک ماه قبل به علت پارگی رباط صلیبی، به مدت حدود یک سال از حضور در میادین محروم بود اما او به سرعت توانست در داربی و حالا برای تیم ملی بازی کند.

البته تنها سه دقیقه بعد از ورود او، کره‌جنوبی که روی حملات از جناح راست ایران اصرار داشت، روی یک شوت سنگین از راه دور از همان منطقه به گل رسید. در این گل ، امیر عابدزاده هم بسیار مقصر بود و توپی که در آغوش او بود را با مشت به پایین دفع کرد که بعد از برخورد به پای او وارد دروازه خودی شد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چقدر رنگی شدید!!! شجاع خودش یک اتوبان به تمام معنا بود و سمت راست نقطه ضعف تیم بود حالا می خواهی ربطش بدی به بازیکنی که در اولین بازی ملی فقط چند دقیقه وارد زمین شده بود؟؟؟ نه اینکه قبل از تعویض شجاع شما یکه تاز میدان بودید؟؟!!!!!
در اون گلی که ایران دریافت کرد فقط و فقط آن باصطلاح دروازه بان ریزه میزه ای مقصر بود که با سفارش باباجونش به تیم ملی قالب شده
همون عارف غلامی تیم رو نابود کرد. دفاع راستمون اتوبان شد بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست