بازدید 5914
۶

پاپ، جنگ را "توهین به مقدسات و غیرانسانی" دانست

پاپ در صحبت‌هایش اشاره مستقیمی به نام روسیه نکرد اما صحبت‌هایش اشاره به روسیه بود.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 20 March 2022

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، رهبر کاتولیک‌های جهان "جنگ نفرت‌انگیز" علیه اوکراین را به عنوان "بی‌رحمی و توهین به مقدسات و امری غیرانسانی" محکوم کرده است.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان امروز (یکشنبه) در جمع هزاران تن از طرفدارانش در میدان سن پیتر شدیدا به حمله روسیه علیه اوکراین که از ۲۴ فوریه آغاز شده است، تاخت و آن را "قتل‌عام بی‌معنا" دانست.

پاپ در صحبت‌هایش اشاره مستقیمی به نام روسیه نکرد اما صحبت‌هایش اشاره به روسیه بود.

او گفت: هیچ توجیهی برای این وجود ندارد. تمام بازیگران جامعه بین‌المللی باید برای پایان دادن به این جنگ همکاری کنند. این هفته، دوباره موشک‌ و بمب بر سر سالخوردگان، کودکان و مادران باردار ریخت. فکر من پیش میلیون‌ها آواره است و من عمیقا برای کسانی که حتی فرصت فرار نیافتند، درد می‌کشم.

رهبر کاتولیک‌های جهان پیش از دعوت از حاضران برای دعا گفت: مهمتر از همه اینکه، زندگی فرد بی‌دفاع باید مورد احترام و محافظت قرار گیرد، نه اینکه حذف شود. این اولویت، بر هر استراتژی مقدم است. این جنگ نفرت‌انگیز، بی‌رحمی و توهین به مقدسات و غیرانسانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سلامت باشی اقای پاپ
حضرت پاپ روحانی بزرگوار ومبلغ پیامبر الهی حضرت عیسی ابن مربم سلام الله علیه آیا فقط جنگ اوکراین باید محکوم شود؟چرا حضرت پاپ عکس العملی درخصوص کشتار مردم یمن توسط قدرتهای جنایتکار نداشته اند؟
پاپی جون چرا برای یمن. لبنان.سوریه عراق.....پیام ندادی عزیز نازک نارنجی و حساس
سلام
خیلی جالبه اونموقع که تو کشورهای جهان سومی و بخصوص اسلامی جنگ میشه و میلیونها نفر اعم از مسلمان و غیر مسلمان توسط همکیشان پاپ یا با با برنامه ریزی و توطئه های اونها کشته و به عبارت بهتر قتل عام میشن، جنگ غیر انسانی و توهین به مقدسات نیست ولی الان که پای چشم رنگی ها اومده وسط، جنگ بده و اخه... نفرین بر شما که اینقدر نسبت به دین مبین اسلام و مسلمان جماعت بغض و کینه دارید.
تا حالا تو این همه جنگ و کشتار کجا بودی؟ اونا مقدس بودن؟؟
جنگ در اوکراین نفرت‌انگیز است
ولی جنگ در یمن افغانستان عراق و سوریه فلسطین چی آیا اونها هم جنگ نفرت‌انگیز است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل