افزایش سرمایه ۱۳ نماد بورسی

در روزهای اخیر چند شرکت بورسی از مراحل افزایش سرمایه خود در سایت کدال خبر دادند. در این گزارش به بررسی این اطلاعیه ها می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 17 March 2022

به گزارش بورس تابناک، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال مجوز افزایش سرمایه برای چند شرکت بورسی صادر شد. در زیر به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۹۴ درصدی دفارا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت داروسازی فارابی از مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تأمین منابع مالی جهت اجرای طرح تولید گرانول دارو‌های خاص ارائه شده است.

ثبت افزایش سرمایه ۶۷ درصدی فاما

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ افزایش سرمایۀ شرکت صنعتی آما از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۷۳ درصدی دارو

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت کارخانجات داروپخش از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور اجرای توسعه و بازسازی بخش تولید نیمه جامدات و راه اندازی بخش جدید تولید محصولات سافت ژل ارائه  گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۹۰۰ درصدی وآذر

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان از مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور تحصیل سرمایه گذاری جدید، اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۷۵۰ درصدی ساینا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت صنایع بهداشتی ساینا از مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور سرمایه گذاری در طرح تولید اسید سولفونیک و سدیم لوریل اتر سولفات بر مبنای ۲ تن بر ساعت که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

 

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۱۳ درصدی کاوه

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: احداثِ واحدِ مگامدول احیاء مستقیم به ظرفیتِ ۱ میلیون تن در سال

صدور مجوز افزایش سرمایه قتربت

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت قند تربت حیدریه (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳۵۳,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۳۵۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، ۲۴۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اجرای طرح بهسازی ماشین آلات

صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۲ درصدی شپارس

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بین المللی محصولات پارس (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۷۷۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳۲۴,۵۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۳۲۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۳۲۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده و تامین سرمایه درگردش

 

صدور مجوز افزایش سرمایه ۸۱ درصدی شپترو

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت پتروشیمی آبادان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۵,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه: اجرای طرح توسعه و اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۷۹۹ درصدی وساخت

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱,۰۹۰,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳۰,۵۱۳,۶۷۴,۸۷۵ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۳۰,۵۱۳,۶۷۴,۸۷۵,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۳,۳۴۲,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته‌ها، ۲۷,۱۷۱,۲۵۲,۸۷۵,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" مصوب ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ مجلس شورای اسلامی

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی دابور

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ هیئت مدیرة شرکت داروسازی ابوریحان مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور ایجاد خط جدید تولید جامدات هازارد و اصلاح G.M.P برخی از خطوط تولید ارائه می‌گردد.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ومعادن

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از مبلغ ۸۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر و اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۴.۵ درصدی ثمسکن

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ هیئت مدیرة شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۳۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه میدکو

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ هیئت مدیرة شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار