بازدید 5290

امروز در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

کد خبر: ۱۱۰۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 16 March 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز در شمال غرب، سواحل شمالی ارتفاعات البرز ،خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شرق سمنان، برخی نقاط دامنه‌های زاگرس مرکزی ، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان رگبار باران گاهی با رعد و برق را خواهیم داشت همچنین بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.

وی ادامه داد:شدت بارش ها امروز در چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی که آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید را خواهیم داشت .

گودرزی گفت: امروز علاوه بر بارش ها در جنوب غرب و غرب وزش باد شدید را خواهد داشت ،جنوب ،مرکز وزش باد شدید و گرد و خاک را خواهیم داشت ،همچنین در نوار غربی و اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد و کاهش دما را شاهد خواهیم بود که بین ۵ تا ۷ درجه دما در این مناطق هوا سرد خواهد شد.

وی گفت: فردا بارش ها در سواحل دریای خزر ،خراسان شمالی ،نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی البرز،برای شمال غرب فردا وزش باد در دامنه‌های جنوبی البرز ،تهران، سمنان یک بخش‌هایی از مرکز ،شرق و جنوب شرق هم وزش باد شدید همراه با گردو خاک و کاهش دید را خواهیم داشت .

گودرزی گفت:دریای خزر امروز و فردا ،خلیج فارس هم در سه روز آینده مواج خواهد بود.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت و هوای تهران گفت: امروز در پایتخت آسمان نیمه ابری همراه با بارش باران و وزش باد را در برخی از ساعات خواهیم داشت کمینه دما ۶ درجه و بیشینه دما ۱۷ درجه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل