بازدید 5426

پیام‌جبهه‌ایستادگی‌ایران‌درپی‌رحلت‌آیت‌الله‌علوی‌گرگانی

کد خبر: ۱۱۰۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ 15 March 2022
عبدالحسین روح الامینی، دبیر کل جبهه ایستادگی ایران اسلامی، در پیامی رحلت عالم ربانی آیت الله آسید محمدعلی علوی‌گرگانی را تسلیت گفت.

متن پیام وی بدین شرح است:

*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ*
*إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ. *

خبر ارتحال ملکوتی فقیه بصیر و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تاثر و تحسر فراوان گردید. 

آن عالم ربانی سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام، انقلاب و حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) سپری نمود و در این جهاد مخلصانه، شاگردانی فاضل و تالیفاتی فاخر را از خود به یادگار گذاشت.

بی تردید فقدان آن شخصیت ممتاز، فقیه ربانی و عارف روشن ضمیر، ثلم‌های عمیق و جبرانناپذیر است و حوزه‌های علمیه، ذخیر‌های ارزشمند را از دست دادند که جبران آن به سادگی میسر نخواهد بود و ان شاءالله پرچم علمی و بصیرتی برافراشته شده به دست آن مرجع عالیقدر، توسط علما و شاگردان ممتاز ایشان همچنان در اهتزاز خواهد ماند.

جبهه ایستادگی ایران اسلامی* ضایعه فقدان آن فقیه عالیقدر را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فدا، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه جهان اسلام و عموم ملت شریف ایران بویژه شاگردان، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات آن فقیه برجسته و عالم متقی را مسئلت می‌نماید.


عبدالحسین روح الامینی
دبیر کل جبهه ایستادگی ایران اسلامی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل