بازدید 6320
۴

استیضاح «فاطمی امین» تقدیم هیئت رییسه مجلس شد

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح استیضاح وزیر صمت به دلیل افزایش قیمت خودرو و تقدیم آن به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 15 March 2022
به گزارش تابناک اقتصادی؛ عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح استیضاح وزیر صمت به دلیل افزایش قیمت خودرو و تقدیم آن به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
 
لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع  مجلس شورای اسلامی و طراح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت  در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دلایل پیگیری موضوع استیضاح فاطمی امین گفت: اصلی‌ترین محور طرح استیضاح وزیر صمت، افزایش قیمت خودرو است.
 
وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو منطق درستی ندارد چراکه این اقدام نمی توان مشکل خودروسازی کشور را حل کند، عنوان کرد:  مشکل صنعت خودروسازی کشورمان برآمده از گران اداره کردن صنعت خودروسازی و فقدان بهره وری در این صنعت است.اگر قیمت تمام شده خودرو در کشور بالاست به دلیل هزینه های غیر ضروی است که این صنعت گرفتار آن شده است.
 
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: پس از به حدنصاب رسیدن امضاهای مورد نیاز برای طرح استیضاح آقای فاطمی امین، این درخواست تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد تا در نوبت  بررسی  در  صحن مجلس قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پس از مرگ سهراب نوش دارو.
بازنشستگان کشوری را دفن کردند چرا حرف نمی زنید؟
هنوز حقوق ندادند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بعد از چندین ما مگر منصبی بی صاحب داریم که نمایندگان برای اقوام بگیرند و اگر منصب تمام شده اهسته اهسته بروند سر وقت استخدام که یکدفعه از عدالت و خدمت دور نمانندو وقت را هدر ندهند
با این تورم افتضاح چند ده ساله مگه میشه چند ماهه خودرو ارزان بشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
فعلا شیوه و قانون تبدیل به جمله امری و دستوری شده شاید جواب داد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم