بازدید 6351

دستگیری خیر سارق در نور

فردی که به بهانه کمک به نیازمندان سالمند اقدام به سرقت طلاجات و اموال آنان می‌کرد با ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان نور به دام افتاد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۵ 15 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر سرقت اموال و طلاجلات آنان توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

داداش تبار، افزود: متهم به عنوان فردی خیر با شناسایی بیمارن سالمند و نیازمندی که نیاز به رادیولوژی در مراکز درمانی داشتند، در زمان مراجعه به مراکز درمانی و یا در حین تهیه عکس رادیولوژی اقدام به سرقت طلاجلات و اموال همراه آنان کرده و متواری می‌شد.

فرمانده انتظامی نور در ادامه اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از ۴۵ نفر مجموعاً به مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد ریال اعتراف کرد.

داداش تبار در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پروونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و عدم اعتماد به افراد غریبه، با توجه به ایام پایانی سال وحضور مردم در مراکز خرید وبازار هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها