هدف از انتشار این گزارش، ارائه پاسخ شفاف به پرسشهای متداول علاقهمندان درباره کیفیت و کمیت فعالیتهای دیجیپی و همچنین ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی روند رشد خدمات فینتک و لندتک در کشور است که دیجیپی به عنوان بازیگری نوپا و تاثیرگذار در آن فعالیت میکند. اهمیت این دادهها همچنین به دلیل ارائه خدمات به مشتریانِ دیجیکالا و سهم دیجیپی در تکمیل چرخه ارزش به این دسته از کاربران، قابل تعمق و تامل است.
دومین گزارش سالانه دیجیپی گزیدهای از آمار و دادههای این شرکت از ابتدای دی ماه ۱۳۹۹ تا پایان آذر ۱۴۰۰ به مخاطبان ارائه میکند و در هفت جُستار گردآوری شده است.
دیجیپی در این گزارش به پرسشهایی از این دست پاسخ داده است:
گزارش سال ۱۴۰۰ دیجیپی در هفت جستار جداگانه به صورت مفصل رفتار کاربران را در استفاده از اپلیکیشن، خدمات درگاه پرداخت، خرید اعتباری خرد و بعدپرداخت و خدمات اعتباری به کسبوکارها مفصل مورد مطالعه قرار داده است و آمار و دادههای مرتبط با هر یک از این موضوعات را در معرض دید کاربران، کارشناسان، متخصصان و فعالان صنعت فینتک قرار داده است.
گزیدهای از آمار دیجیپی که در این گزارش ارائه شده است:
داستان دیجیپی در گزارش سالانه ۱۴۰۰ با الگوبرداری از دستگاه ارقام باینری که مهمترین نماد سامانههای دیجیتال است، با استفاده از اعداد ۰ و ۱ روایت شده است.
مشابهت عدد ۰ به سکه که نمادی از اقتصاد سنتی است، در مقابل عدد ۱، به عنوان نشانهای از شروع، حرکت و بالندگی دستاویز دیجیپی در روایت این گزارش بوده است.
دانلود نسخه PDF گزارش سال ۱۴۰۰ دیجیپی
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.