بازدید 10664
۳
فقط یک گام تا سهمیه جهانی باقی است

شاهکار دختران هندبال ایران در کاپ آسیا

کد خبر: ۱۱۰۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ 13 March 2022

تیم ملی هندبال دختران کشورمان در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ساعت 12:30 برابر ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان کشورمان نیمه نخست را با اقتدار آغاز کردند و از همان ابتدا تفاضل گل خود را با حریف افزایش دادند و در نهایت ازبکستان در نیمه اول با نتیجه 16 بر 12 مغلوب ایران شد.

بازی‌های ایران در این بازی‌ها به پایان رسید و مدال نمایندگان کشورمان در این مسابقات حتمی شد. فردا و پس از دو بازی باقیمانده مشخص خواهد شد که چه تیم‌هایی سهمیه جهانی را کسب کردند و تیم‌های اول تا سوم این مسابقات مشخص خواهد شد.

تیم ایران در این بازی‌ها به سه برد و یک شکست دست یافت و با توجه به اینکه هند و قزاقستان هم یک شکست دارند، با نتایج فردا جدول کلی مسابقات و دو تیم راه یافته به مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

سیده لیلا حسینی، هدیه ویسی، معصومه قنبری، هانیه کریمی، غزل عادلی، مرضیه قاراخانی، مبینا حسن‌نژاد، مهربان بدوی، نگار زنده‌بودی، مائده شهبازی، سارا موسی‌زاده، هستی دوخایی، الناز یارمحمدی توسکی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ و شهرزاد نصوحی 16 بازیکن تیم ملی هندبال دختران ایران را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی اکبرآبادی، مهسا معتمدی، زهرا احمدی نیا، آزاده گیلانی و ندا اسدی نیز به‌عنوان کادر تیم ملی هندبال جوانان ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

نتایج کامل تیم‌ها تا پایان روز هفتم مسابقات به شرح زیر است:

قزاقستان 28- 20 تایلند
هند 32- 31 ازبکستان
ایران 24- 30 قزاقستان
ازبکستان 30- 23 تایلند
ایران 28- 21 تایلند
هند 29- 21 قزاقستان
ایران 25- 21 ازبکستان

برنامه مسابقات در روز پایانی، دوشنبه، 23 اسفند ماه به‌شرح زیر است:

هند ـ تایلند، ساعت 12:30
 ازبکستان ـ قزاقستان، ساعت 14:30

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران آسیا از 16 تا 23 اسفندماه به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد و دو تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان 2022 به میزبانی اسلوونی را کسب می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایول
یه عکس حداقل لازم بود
هزاران درود و ملیونها بار سلام و سپاس از دختران شیردل ایران زمین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم