بازدید 7469

استقلال ۱۴ امتیاز تا رکورد جادویی پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۰۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ 13 March 2022

استقلال تنها با 14 امتیاز در 8 بازی می تواند رکورد 67 امتیازی پرسپولیس را در لیگ های 16 تیمی شکسته و با 68 امتیاز صاحب رکوردی بی سابقه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس هم می تواند در 8 بازی آتی خود صاحب 20 امتیاز بگیرد و رکورد خودش را بشکند اما کار استقلال به مراتب ساده تر از کاری است که پرسپولیس پیش روی خودش دارد.

استقلال برای رسیدن به 68 امتیاز در لیگ فوتبال ایران تنها با 5 برد در 8 بازی یا 4 برد و 3 مساوی و یک باخت و حتی 3 برد و 5 مساوی عنوان قهرمانی را با رکورد به دست خواهد آورد.

کار پرسپولیس اما سخت تر است و پرسپولیس باید برای رسیدن به امتیاز 68 در 8 بازی خود 7 برد به دست بیاورد، البته پرسپولیس با 6 برد و 2 مساوی هم می تواند به رکورد 68 امتیاز در یک فصل از لیگ برتر برسد.

به نظر می رسد در لیگ فوتبال امسال 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس قادر خواهند بود از مرز 60 امتیاز به سادگی عبور کنند و حتی گذشتن از امتیاز 65 امتیاز برای 2 تیم در مسابقات لیگ فوتبال امسال هم دور از دسترس نیست.

پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تیم استقلال در حال حاضر 6 امتیاز از تیم پرسپولیس در لیگ بیشتر امتیاز گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار