بازدید 7068

دستگیری کلاهبردار هزار میلیاردی در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای جعل اسناد به ارزش یک هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد
کد خبر: ۱۱۰۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ 12 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در پی چند فقره نیابت قضائی از شهرستان‌های اهواز، آبادان، شادگان، باوی، خرمشهر و بندر امام خمینی در خصوص دستگیری کلاهبردار و جاعل متواری، بررسی موضوع و دستگیری مجرم در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و تحت کنترل قرار دادن متهم، محل سکونت او را در استان قم شناسایی و با اخذ نیابت قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهم از طریق اختلاس و جعل اسناد خرید و فروش ملک و خودرو‌های مدل بالا و فروش اموال مردم با استفاده از اسناد و مدارک جعلی، از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

سردار صالحی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود با استفاده از اختلاس و جعل اسناد به ارزش یک هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در سطح استان خوزستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار