بازدید 6804
۱

غول مالی آلمان در روسیه می‌ماند

«دویچه بانک» یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات مالی در جهان اعلام کرد: تعطیلی کسب و کار این بانک در روسیه «عملی» نیست.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ 11 March 2022

به گزارش فارس، «دویچه بانک» یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات مالی در جهان اعلام کرد، با وجود اقدامات مشابه توسط شرکت‌های بزرگ برای فاصله گرفته از روسیه به علت عملیات نظامی در اوکراین، تعطیلی کسب و کار این بانک در روسیه «عملی» نیست.

جیمز فون مولتکه ، مدیر ارشد مالی این بانک به سی ان بی سی گفت: «ما اینجا هستم تا از مشتریانمان حمایت کنیم.»

وی افزود: «از این رو از نظر اهداف عملی، این گزینه ای نیست که برای ما مقدور باشد. همچنین از نظر مدیریت روابط با مشتری و کمک به آنها برای مدیریت موقعیت شان، این اقدام، کار درستی نیست.»

فون مولتکه افزود در صورتی که شرایط تشدید شود و مشتریان بانک در روسیه که بیشتر چندملیتی هستند، فعالیت خود را در این کشور متوقف کنند، بانک مایل است در موضع خود تجدید نظر کند.

وی ادامه داد: «البته، ما باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود و با روشن تر شدن شرایط سفر به اینجا، جایگاه خود در روسیه را بررسی کنیم.»

«همان طور که (حضور مشتریان) کم می‌شود، حضور ما نیز در مسکو کم خواهد شد.»

بانک گلدمن ساکس روز پنجشنبه اعلام کرد، در حال پایان دادن به فعالیت‌های تجاری خود در روسیه است، در حالی که اوایل روز دوشنبه بانک  HSBC به کارکنان خود اعلام کرد، معاملات خود را با بانک‌های روسی متوقف کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
المان خائن - زمان مرکل نوکر روسیه بودن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل