بازدید 9613

نتایج لیگ اروپا: سکته بارسا مقابل گالا و باخت لورکوزن با آزمون

کد خبر: ۱۱۰۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 11 March 2022

زور بارسلونا در نیوکمپ هم به گالاتاسرای افول کرده نرسید و کار کاتالان ها به ترکیه کشید.

به گزارش تابناک ورزشی، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری چهار بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران به پایان رسید که در مهمترین آنها بارسلونا در نوکمپ مقابل تیم گالاتاسرای ترکیه به تساوی بدون گل رضایت داد.

نتایج لیگ اروپا: سکته بارسا مقابل گالا و باخت لورکوزن با آزمون

در دیگر بازی مهم تیم آتالانتا با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود بایرلورکوزن (تیم سردار آزمون) را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 85 به میدان رفت، لورکوزن با گلزنی چارلز آرانگیس در دقیقه 11 پیش افتاد، اما نماینده ایتالیا گل خورده را با سه گل پاسخ داد که در دقایق 23 توسط روسلان مالینوفسکی، و 25 و 49 به وسیله لوئیس موریل به ثمر رسیدند. لورکوزن در دقیقه 63 با گلزنی موسی دیابی اختلاف را به حداقل رساند، اما در نهایت از پس آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو برنیامد.

در سایر بازی‌ها تیم فوتبال رنجرز در اسکاتلند با نتیجه 3 بر صفر بر ستاره سرخ صربستان غلبه کرد. تاورنیر در دقیقه 11 (پنالتی)، الفردو مورلوس در دقیقه 15 و لئون بالوگان در دقیقه 51 گل‌های رنجرز را به ثمر رساندند.

براگای پرتغال نیز در خانه با نتیجه 2 بر صفر موناکوی فرانسه را شکست داد. آبل رویس در دقیقه 3 و ویکتور کاروالیو در دقیقه 89 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل