بازدید 93251

هشدار پوتین به کشور‌های غربی درباره تحریم‌ها

رئیس جمهوری روسیه گفت: مسکو به تعهداتش در زمینه صادرات انرژی ادامه داده و حتی از طریق اوکراین نیز صادرات خود را پی می‌گیرد. پوتین در عین حال هشدار داد تحریم ها علیه کشورش خطر افزایش قیمت مواد غذایی در جهان را در پی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 11 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از العربیه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در جلسه مجازی خود با اعضای دولت این کشور ضمن تلاش برای کم‌رنگ‌سازی تحریم‌های غرب و تاثیر آن بر روسیه، بار‌ها موضوع «جنگ اقتصادی» غرب و «کشور‌های غیردوست» علیه روسیه را مطرح کرد.

رئیس جمهوری روسیه، پنج‌شنبه ۱۰ مارس، در این نشست تاکید کرد که روسیه باعث افزایش قیمت‌های انرژی در جهان نیست.

در این زمینه او افزود: «روسیه به تعهداتش در زمینه صادرات انرژی ادامه داده و حتی از طریق اوکراین نیز صادرات خود را پی می‌گیرد.»

پوتین توضیح داد که در صورت تشدید تحریم‌ها علیه روسیه، قیمت مواد غذایی در جهان افزایش بیشتری خواهد یافت.

آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه نیز با تاکید بر تلاش کشور خود برای حفظ سیستم مالی آن، حجم سپرده‌ها در بانک‌های روسیه را با ثبات توصیف کرد.

به گفته سیلوانوف دولت روسیه سلسله اقداماتی را برای کاستن از تاثیر تحریم‌های غرب تدوین کرده است.

از طرفی دولت روسیه اعلام کرد که صادرات غلات و حبوبات به اتحادیه اروپا را متوقف می‌کند و صادرات خودرو و پهپاد از این کشور به خارج را تا پایان سال ۲۰۲۲ ممنوع می‌کند.

در این جلسه همچنین اعلام شد چنانچه بلوکه شدن حساب‌های ارزی روسیه ادامه یابد، مسکو بدهی‌های خارجی خود را با پول ملی «روبل» بازپرداخت خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۶
چقدر شما خوبی عالیجناب پوتین!
پوتین دلش خوشه تنهای تنها ست چند کشور بدبخت باهاش هستن
اینم مثل مجلس ما هشدار میده احمق
شما نگران مواد غذایی بودی که این همه ادمو زیر توپ نمی بستی
چرا عاقل کند کاری که باز آید پشیمانی !
به نظرمن صلاح ونزوئلا وایران درهمسویی باسیاست های ولادمیرپوتین است!
اقای پوتین افتادی توی دام خودخواهی وقدرت طلبی خودت همه چیز برایت تمام شده خارج شدن ازاین گرداب برایت غیر ممکن هست
همین حالا هم قیمتها در امریکا و در بیشتر کشورهای اروپای به دوبرابر افزایش یافته و بنزین در جایگاهها به بیش از دو برابر روسیه و از این هم گرانتر در روزهای آینده خواهد شد مخصوصآ بنزین و نفت و گازوئیل.
خوب پوتین تصمیم درست میگیردو حبوبات و غلات را ممنو ع کرد وبدهی خود باروبل می دهد
دولتمردان آمریکابخاطربی کفایتی خودشان مردمش رابنابودی میکشاند.وفکرنمیکنندکه این تحریمهااول به نیروی کارخودلطمه میزندودرنتیجه بیکاری وفقربوجود میآورد.وبرعکس تحریم شونده رامجاب میکند برای جلوگیری ازتحریمها ورکود درکشورشان رشد تولید راتقویت کنند.وروی پای خودبایستند.
نمیزاره ایران به اروپا گاز صادر کنه فقط خودش
همانگونه که تحریم ها زیان بسیاری به دولت وملت ایران واردکرد روسیه راهم متحمل زیانهای بیشمارخواهد کرد که البته این زیان هم به دولت وهم به ملت روسیه وارد خواهد شد چراجهان باید دائم درجنگ وکشمکش باشد چرا دنیا نمیتواند سازنده وباگفتگو مشکلات خودراحل کند همانطورکه دشمنی چاره ساز نیست وطرفین متضرر میشوند جنگ هم همینگونه است بهترنیست بجای جنگ کمی هم به ملتها توجه شود واختلافات با رای ملتها حل وفصل گردد
برو گم شومتجاوز
دم پوتین گرم
امریکا چطور حق داره به همه جا حمله کنه هنوز بمب بارون کشور یو گسلاوی رو فراموش نکرده ایم جنگ ویتنام رو هم همینطور مگر هواپیمایی ایران رو با دویست سرنشین عازم کیش بود رو ی هوانزد وهزاران جنایات درخاور میانه لیبی افغانستان یمن وخیلی جای دیگر دنیا هر غلطی دلش می خواد میکنه ولی روسیه اکراین یک زمانی ایالت خودش بوده وامریکای متعفن اونجا نئونازی وآزمایشگاه بیولوژیک درست کرده روسیه چیزی نگه بیجا میکنه درتمام دنیا داخلت می کنه کفتار هار
الان بهترین موقع هست برای ماهیگیری ایران باید الان خودی نشون بده و جایگزین روسیه در صادرات نفت و گاز باشه الان را ت می‌تونه ولی چرا نمیدونم چرا رو دست روسیه بلند نمیشن الان پوتین جای ما بود راحت می‌فروخت ما را
پوتیین‌هرگز‌براکراین‌حکومت‌نمیکند‌چون‌مردم‌اکراین‌‌پوتین‌رایزیذ‌زمانه‌حود‌میدانن
جنگ افروز متجاوز ،زودتر بمیری مردم جهان از شرت خلاص شوند.
بروبابا
بله پوتین ما میدانیم تحریم چیست 40سال است مردم ایران لب خندان ندارند هرچه دارند داریم هزینه تورم میشود هنوز یک ماه نیست تحریم روسیه روبل 40درصد کاهش یافته تا یک سال روبل علف خرس هم نمیشود
عمو پوتی چته به پاچه خواری افتادی
پوتین داره بلوف میزنه . سعی میکنه همه چیز را خوب و عالی نشون بده.. شگردی که ما ایرانیها بهش عادت داریم... برای تبلیغاتش هم از مستعمره هاش استفاده میکنه.. درسته روسیه قدرت دوم جهان هست اما فقط از نظر تسلیحاتی . والا روسیه امکان نداره مثل ایران در مقابل تحریمها سالها دولم بیاره..یهنی مردمش چنین اجازه ای را به دولتش نمیدهند چون نیت مردم روسیه زندگی کردنه نه زنده ماندن با هزار مشقت.
وقتی تعریفشو میکنن حتما شاخ شونه میکشه هنوز کجاشو دیدید
آسیا به نوبت نوبت اونایی که تعریفشو میکنن و تشویقش می‌کنند میشه اما در فرصتی مناسب الان درگیره این شیطان فقط خودشو میبینه
پوتین جنایتکار جنگی و دیکتاتور است و هیچ غلطی نمی تواند ، بکند !
از تحریم ها نترس و مقابله به مثل کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار