بازدید 4839

دستیگری سه تن از سرکرده‌های داعش در استان دیاله

صادق الحسینی سخنگوی محور دیاله حشدالشعبی گفت: در عملیات جداگانه یگان‌های اطلاعاتی، سه تن از سرکرده‌های داعش و هماهنگ کننده عملیات ترویستی در دیاله دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 11 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری المعلومه پنجشنبه شب به نقل از الحسینی گزارش داد: عملیات غافلگیرانه نیروهای اطلاعاتی حشد الشعبی در سه منطقه مختلف استان دیاله واقع در شرق عراق صورت گرفته است.

وی بدون اشاره به مشخصات افراد دستگیر شده، افزود: عناصر داعشی دستگیر شده طراح و هماهنگ‌کننده شماری از عملیات تروریستی در مناطق مختلف استان دیاله بودند. و اسناد و مدارک مهمی از مخفیگاه این افراد کشف شده که به دلیل محرمانه بودن و برای تحقیق و جمع آوری اطلاعات اعلام نمی شود.

الحسینی خاطرنشان کرد: در هفته های آینده نتایج مهمی در زمینه ردیابی هسته های تروریستی داعش اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش‌های اطلاعاتی حشد الشعبی گام مهمی در حمله به مخفیگاه‌های گروهای تروریستی، دستگیری سرکردگان، کشف و نابودی هسته‌های خطرناک مخفی و خنثی کردن بسیاری از عملیات‌ تروریستی که برخی از آنها در مرحله اجرا بود، برداشته است.

هفت تیپ حشد الشعبی در دیاله مستقر هستند و تاکنون عملیات مهمی را در مبارزه با تروریسم و ‌ردیابی هسته های پنهان و سری گروهای داعشی انجام داده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان