بازدید 12610
۹

حذف پرسپولیس و استقلال از فصل آتی لیگ قهرمانان

کد خبر: ۱۱۰۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 08 March 2022

پرسپولیس و استقلال از فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا هم محروم می‌شوند. 

به گزارش تابناک ورزشی، کاظم اولیایی یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: این شیوه خصوصی‌ سازی پرسپولیس و استقلال، با تأکید بر اینکه ۹۰ درصد از سهام دو باشگاه، دولتی است، باعث می‌شود که سرخابی‌ها تا سالیان سال دیگر نتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

چون در این فرایند ما اعتراف کرده‌ایم که این باشگاه‌ها دولتی هستند و علاوه بر این درصدی از سهام هر دو باشگاه متعلق به وزارت اقتصاد و دارایی است که این هم به نوعی مالکیت مشترک به حساب می‌آید و از این نظر هم برای دو باشگاه دردسرساز خواهد شد.

با این حساب تا سال‌های سال، پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند در آسیا بازی کنند. متأسفانه هر چقدر هم در این رابطه به آقایان هشدار دادیم، توجهی به آن نکردند و کسی اصلاً به حرف ما گوش نکرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
بهتر
همه چیزمان مثل هم هستند منظورم شیوه مدیریت هست فرقی نمیکنه در چه بخشی درمانی باشه با فرهنگی یا صنعتی یاورزشی
به کارنامه شرکت های خودروسازی نگاهی بیاندازید از روند خصوصی شدنشان تا خرجها وریخت وپاش های بی حدوحصر و زیانده بودنشان
انرا با اوضاع وانفسای ورزش وبخصوص باشگاههای پرسپولیس وایتقلال مقایسه کنید تا پی به عمومی بودن مشکل که همان سومدیریت است ببرید !!
اگر هشدار ها در اقایان اثری داشت که این روزکار ما نبود.
با اين اوصاف پس ديگر استقلال و پرسپوليس بايد ساليان سال قيد آسيا را بزنند و در اين شرايط يواش يواش بازيكنان تاپ و ستاره ديگر به اين دو تيم نخواهند آمد و اين دو تيم به رده هاي پايين جدول رفته و حتي احتمال سقوط به دسته پايين تر را هم خواهند داشت!با اوضاع گفته شده به مرور زمان طرفداران اين دو تيم هم ريزش داشته و پس از چند سال ديگر به تيمهايي عادي و با طرفداران كم مبدل مي شوند!و پايان !
مبارکه انشاالله
مشکلی نیست اولیایی جان، 4 روز دیگه خودت رو برمیدارن که از این دست گل ها به آب ندی...
این افتضاح دولت کی بپایان میرسد؟
با این نحوه خصوصی سازی و حجم بدهی های نهان و اشکار هم نباید توقع داشت مردم پولشان را در چاه ویل این دو باشگاه بریزند...الان فقط میخواهند به نام خصوصی سازی از پول مردم به این دو باشگاه تزریق کنند و هیچ تغییری در مدیریت ان حاصل نشود.
واسه چی باید این سکوی معروفیت و رانت رو از دست بدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم