بازدید 13617

آسانسور پک چیست؟ خرید آسانسور پکیج در ایران

اوج فراز بیهق... آسانسور پک به آسانسوری گفته می‌شود که توسط یک شرکت به‌صورت کامل ساخته و بسته‌بندی می‌شود و با کنترل کیفیت بسیار بالایی از کارخانه خارج و در اختیار تیم نصب و راه‌اندازی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 09 March 2022

آسانسور پک چیست و آیا آسانسور پکیج در ایران هم قابل خرید است؟ این‌ها سوالاتی هستند که در این مقاله متخصصان شرکت آسانسور و پله برقی اوج فراز بیهق به آن پاسخ می دهند.

آسانسور پک چیست؟ خرید آسانسور پکیج در ایران

آسانسور پک به آسانسوری گفته می‌شود که توسط یک شرکت به‌صورت کامل ساخته و بسته‌بندی می‌شود و با کنترل کیفیت بسیار بالایی از کارخانه خارج و در اختیار تیم نصب و راه‌اندازی قرار می‌گیرد.

چرا آسانسور پکیج؟

از آن‌جا که در یک آسانسور با تعداد طبقات بالا حدود ۲۰۰۰  قطعه کوچک و بزرگ استفاده می‌شود، مهندسی این قطعات بسیار مهم بوده و اینجاست که نقش شرکت تولیدکننده پک خود را نشان می‌دهد.

موارد مهم که آسانسور پک را ازآسانسور ترکیبی متمایز می‌کند عبارت است از:

۱- طراحی و ساخت متمرکز و مهندسی تک‌تک قطعات

۲- طراحی و ساخت هر آسانسور بر اساس نیاز همان پروژه که قبل از ساخت داده‌های اصلی از پروژه دریافت می‌گردد که شامل ارتفاع، متراژ، نوع کاربری و ... بوده و بر اساس آن سرعت ظرفیت تعیین و ساخت انجام می‌پذیرد.

۳- کیفیت بالای تک‌تک قطعات

۴- سرویس، نگهداری و خدمات پس از فروش بهتر

۵- گارانتی مطمئن

۶- عمر بالای آسانسور به علت طراحی و ساخت کاملا مهندسی

آسانسور پک چیست؟ خرید آسانسور پکیج در ایران

شرکت‌های آسانسور پک

 شرکت‌های معتبر در دنیا که به ارائه آسانسورهای پک معروف هستند به این شرح اند:

آسانسور KONE:

معنای کونه در زبان فنلاندی دستگاه یا ماشین است. شرکت کونه، چهارمین تولیدکننده دستگاه‌های آسانسور در سراسر جهان است، همچنین تولیدکننده پله‌های برقی نیز می‌باشد. این شرکت، در زمینه نصب و خدمات تعمیر و نگهداری نیز فعالیت می‌کند. شرکت کونه دارای بیش از ۸۰۰ شعبه و مراکز ارائه خدمات در بیش از ۴۰ کشور جهان است.

آسانسور OTIS:

شرکت آسانسور Otis یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت آسانسور به شمار می‌رود که از سابقه درخشان و طولانی در صنعت آسانسور برخوردار بوده و در زمینه تولید انواع آسانسور و پله برقی فعالیت می‌کند. همچنین از دیگر فعالیت‌های شرکت آسانسور اوتیس، توسعه تجهیزات و قطعات مختلف آسانسور است. شرکت آسانسور اوتیس با اختراع سیستم ایمنی آسانسور یا همان پاراشوت باعث ایجاد تحول بزرگی در زمینه استقبال و استفاده عمومی از آسانسور شد.

آسانسور SCHINDLER:

فعالیت۱۴۰ ساله شیندلر سوئیس از تولید ماشین‌آلات به‌صورت محلی آغاز شد. شرکت آسانسور شیندلر از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت آسانسور است که همچنان با طراحی و ساخت آسانسورهای جدید و تکنولوژی‌های تازه در این حوزه، نام خود را در میان مدعیان این صنعت قرار داده است. در حال حاضر بیش از هزار شعبه فروش در کشورهای مختلف دارد.

کمپانی آسانسور شیندلر در کشورهای مختلف دنیا دارای مراکز تحقیق و توسعه بسیاری است و به‌طور پیوسته با معرفی یک تکنولوژی جدید، قدرت خود را به رخ رقیبان آسانسوری خود می‌کشد.

 

چرا استقبال از آسانسور پکیج کم شد؟

از سال ۱۳۹۵ به بعد باتوجه باتوجه به تحریم‌ها و افزایش قیمت ارز علی‌الخصوص از سال ۱۳۹۷ به بعد که اوج افزایش نرخ ارز بود، به دو دلیل از آسانسور پک استقبال نشد:

۱- قیمت بسیار بالا
۲-ممنوعیت ورود آسانسور بدلیل خروج بالای ارز از کشور

این موضوع باعث شد که شرکت‌های داخلی معتبر به مهندسی معکوس آسانسور پک روی آورند که تا حدود بالایی توانستند از عهده این موضوع برآیند.

آسانسور پک چیست؟ خرید آسانسور پکیج در ایران

شرکت تولیدکننده آسانسور پک در ایران

شرکت آسانسور اوج فراز بیهق یکی از مجرب ترین شرکت های آسانسور در کشور و بهترین شرکت فروش آسانسور در شرق کشور و مشهد با بهره‌گیری از کادر فنی و مهندسی بسیار حرفه‌ای در زمینه تولید و اجرا و استفاده از تجهیزات به روز مهندسی در این مسیر قرارگرفته است. این شرکت توانسته با تیم مهندسی خود اقدام به پک کامل آسانسور به‌صورت صفر تا صد نمونه‌های خارجی از جمله موتورهای ایتالیایی با گارانتی سه تا ۵ سال مطابق با استاندارد EN81 اروپا کند.

قابلیت پک کامل آسانسور اوج فراز بیهق شامل:

۱- نقشه‌های اجرایی کامل
۲- امکان نصب آسان و مطمئن
۳- کیفیت بالای کابین و فرم موتور مطابق نمونه‌های خارجی
۳- ارائه اسکلت کاملا پیچ و مهره‌ای بدون استفاده از جوش
۴- بسته‌بندی کامل همه قطعات آسانسور که امکان نگهداری درازمدت را داراست
۵- جعبه ابزار مرتبط با نصب کامل در هر پک
۶- چراغ تونلی، فرم موتور، سکو ضربه، سینی درب‌ها و تمامی قطعات استاندارد آسانسور

این شرکت افتخار دارد با علم مهندسی ایرانی تمامی پک‌های پیشنهادی خود را با گارانتی پنج ساله بدون قید و شرط در سراسر ایران ارائه نماید و همچنین نصب و راه‌اندازی آسانسور پک در تمامی شهرهای ایران از جمله  تهران ، مشهد و همچنین در کشور عراق توسط شرکت اوج فراز بیهق انجام می‌شود.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت اوج فراز بیهق که بهترین شرکت فروش آسانسور در مشهد با بیش از 15 سال سابقه و انجام پروژه های شاخص در کشور است  محاسبه انلاین آسانسور مورد نیاز خود را داشته باشید و همچنین خرید آنلاین قطعات آسانسور با ارسال به سراسر کشور را نیز انجام دهید.

تعداد بازدید : 128
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست