بازدید 30198

آماده‌باش در بازار ارز

معامله گران باور دارند که قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه در محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تا ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 08 March 2022

به گزارش تابناک به نقل از اقتصادنیوز، در سومین روز هفته جاری در پی انتشار اخباری مبنی بر درخواست تضمین روسی برای برجام و روابط تجاری این کشور با ایران روند قیمت دلار در تهران صعودی شد. خبری که اگر چه با واکنش های همراه بود اما توانست نگاه معامله گران ارزی را به خود جلب کند. معامله گران تصور می کردند با این درخواست روند مذاکرات هسته ای با چالش جدیدی مواجهه خواهد شد. نرخ دلار دیروز با ۳۳۰ تومان افزایش توانست بخشی از ریزش های روز گذشته را جبران کند وبر روی ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان قرار گرفت.

 

برخی از تحلیگران بازار ارز تهران معتقدند که با نزدیک شدن نرخ دلار به کانال ۲۶ هزار تومان احتیاط در بازار ارز بیشتر خواهد شد و از طرفی انریکه مورا، هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا روز دوشنبه(۱۶ اسفند) در توییتی از توقف مذاکرات هسته ای در سطح کارشناسی و جلسات رسمی خبر داد و نوشت: نتایج این مذاکرات طی روزهای آتی اعلام خواهد شد. معامله گران دلار که از مدت ها به دنبال خبری از نتایج برجام بودند در حال حاضر به حالت آماده باش ایستاده اند و درانتظار به سر می برند تا مسیر حرکتی در بازار ارز شفاف تر شود. از طرفی معامله گران باور دارند که قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه در محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تا ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت خواهد کرد

 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب گذشته با ۷ هزار و ۵۵ تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز دوشنبه ۵ تومان افت کرده بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم، نرخ دلار امروز نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد. نرخ دلار دیشب با ۲۶ هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب۴۰۰ تومان بالا رفته بود. قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب بر روی ۲۵ هزار ۶۰۰ تومان قرار داشت.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۵ هزار و ۱۲۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت یکشنبه شب ۳۲۰ تومان رشد را نشان می دهد. یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال رشد قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز دوشنبه ۱۷ اسفند صعود می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۸
خبری نیست! توافق آماده امضا شده و نه روسیه و نه چین نمیتوانند آن را به هم بزنند و فقط میخواهند از آمریکا در این وضعیت امتیازی بگیرند! همین. با امضای توافق دلار به شدت ریزش میکند و متعاقب آن سکه و خودرو و مسکن هم ریزشهای شیرینی را خواهند دید! مردم فقلا دست به خرید نزنند تا ببینیم چه میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
پاشو
پاشو
خونه ات را اب برده
از خواب شنگولی بیدار شو
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
از قیمت گوشت و ... هم مشخصه. توافق کجا بود. یه تفاهم ماننده هیچ تضمینی نیست. فقط اسم ۶ نفر از خودشون رو از تحریما در اوردن .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
چشم
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
چشم اعلیحضرت.
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
چشم، هرموقع زمانش بود بفرمایید دست به خرید بزنیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خدا از دهنت بشنفه..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
به همین خیال باش!!! تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
Eeeeeeeeeee
چه خوب!!!
با دلار ۲۸ تومنی کل بازار سرمایه و بانک ها رو باید ورشکست اعلام کنند. با نفت ۱۲۰ دلاری و طلای ۲۰۰۰ دلاری و افزایش قیمت غلات و خوراک در بازار جهانی، شاهد افزایش قیمت های داخلی خواهیم بود. افزایش قیمت یعنی تورم و کاهش ارزش پول ملی. شما فقط دعا کن قیمت ها همین حدود باقی بمونند، کاهش قیمت ها پیش کش.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
جهل سال وعده و وعید .. یه بار هم درس بگیر
در زمان قاجار هر 4 دلار و 60 سنت معادل یک تومان بود اما از آن زمان تاکنون پیوسته ارزش پول ایران در مقابل دلار آمریکا کاهش پیدا کرده حالا چندی با سرعت بسیار زیاد و گاهی با سرعت کم !
ببخشيد مهندس بورس رو نگفتي
توافق هم صورت بگیره هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. نرخ دلار مدتها هست که دیگه با برجام مرتبط نیست. ایران مدتهاست که داره نفت میفروشه و امصا یا عدم امضای برجام تاثیرزیادیی در نرخ دلار نخواهد داشت. نهایتن نرخ دلار روی 22 تا 23 تومن تثبیت میشه. مساله در چاپ بیرویه ریال هست که دولت های قبلی به علت کسریهای شدید بودجه مجبور شدند نقدینگی زیادی به بازار تزریق کنند و اسکناس بی پشتوانه زیادی چاپ کردند. مشکل اقتصاد ما چیزی نیست که با امصای برجام حل بشه. سیستم اقتصاد ما از پایه مشکل داره. دلخوش بودن به اینکه دلار سقوط کنه و پیرو اون همه چیز ارزان بشه یک خیال واهی و توهم خوش خیالی بیشتر نیست. ملت به جای انتظار الکی بهتره به کار و تلاش بپردازند. الکی دل خوش کردن به ارزانی و اینکه مثلن خودرو به نرخهای دهه قبل برگرده اصلن منطقی نیست و درواقع این امر محال و غیر ممکن هست. تورم ربطی به تحریم نداره.
خوبه که اقتصاد ما نه به دلار و نه به برجام وابسته نیست. خخخخخخخخخ
تو هر جای دیگه دنیا گردن دلال رو میشکونند. اینجا واقعا گل وبلبله. دلال چهار راه استانبول مقدرات هشتاد میلیون آدمو رقم میزنه از پشه و مگس هم آزاد تره!!!
سریعتر برجام را اجرایی کنید تا دنیا با ایران آستی کند.

برجام برنامه ای موقت است و باید برای تعامل با دنیا برنامه بلند مدت داشت.
بزودی همین فردا، 80 درصد ایران با خشکسالی فلج میشوند و نیاز به سرمایه گذاریهای هنگفت در تغییر کشاوری و مصرف آب داریم.
ما نیاز به 10 سال و 1500 میلیارد دلار برای بازسازی و توسعه زیر ساخت ها داریم و این با مشارکت دنیا امکانپذیر است.
مسئله اعراب را بخودشان واگذار کنید تا طعم پشت کردن به ایران را بچشند.

میادین مشترک گاز و نفت چپاول شده اند و ازین تحریم ها فقط آنان سود میبرند و مردم ما فقیر میشوند.
اقتصاد هم مثل علم هست و بر اساس فرمول و تئوری شکل گرفته... با وجود فرضیات موجود در بودجه سنوات گذشته و سال آینده و نیز تاثیرات روانی، فیزیکی و شیمیایی برجامی، باز شاهد افزایش نرخ ارز، کالا و خدمات خواهیم بود. از طرفی قیمت های جهانی نیز با افزایش نرخ طلا و نفت که متاثر از احتمالات جنگ در اروپا و آسیا هست نیز بر رشد قیمت های داخلی خواهد افزود. تجربیات گذشته نشان داده که در این مملکت هیچ چیز ارزان نمی شود جز دستمزد کارمند و کارگر. موفق باشید، من الله التوفیق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی