بازدید 35142

دلیل ترافیک شدید شب گذشته تهران چه بود؟

شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری: دیشب با سنگین‌ترین ترافیک امسال مواجه بودیم. مهمترین دلیل ترافیک شدید شب گذشته سفر شهروندان برای خرید‌های شب عید پس از دوسال بود.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 08 March 2022

به گزارش تابناک، شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: دیشب با سنگین‌ترین ترافیک امسال مواجه بودیم. مهمترین دلیل ترافیک شدید شب گذشته سفر شهروندان برای خرید‌های شب عید پس از دوسال بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۵
بله
مهمترین دلیل طلاق هم ازدواجه
جناب معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شغل شما یعنی مدیریت همین مسائل نه اینکه به عنوان تماشاچی فقط اظهار نظر کنید
دیشب مامورین راهنمایی رانندگی همه شون تماشاگر بودن و تو پیاده رو ایستاده بودن که زیر بارون نرن
برید یه اماری از جاماندگان پروازهای فرودگاه مهراباد بگیرید متوجه میشید چه خسارتی به مردم زدید
فقط ديشب رفتن براي خريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته اگر در گلوگاه ها پلیس هم دیدید سلام برسونید.
نه اینکه جیب مردم پر از پوله، خرید دو سالمون مونده بود گفتیم یکجا جبران کنیم!!!!
دوست گرامی صورت مسئله را یکجا پاک کردی و مقصر هم باز هم مردم شدن!!! کسی هم مقصر نبوده و مدیریت جهانیه... بخندیم و یا گریه کنیم...
خرید شب عید مسخره ترین عادت فلات ایران نشینان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
شما مشکل روانی دارید به پزشک مراجعه کنید لطفا
پرت و پلا هم اندازه داره.. اینها شدن مدیر که وضعمون اینه.. یعنی یکدفعه همه ملت قرار گذاشتن دیشب برن خرید شب عید؟؟ پریشب کسی نرفته بود؟؟ ننجون بنده خدا هم میدونه تا دو قطره بارون میاد وضعمون چیه..
خیر اینگونه نیست متاسفانه مهمترین دلیل این ترافیک بسیار وحشتناک دیشب، مدیریت غلط و سنتی پلیس راهور در باز و بسته کردن معابر با استفاده از سربازان وظیفه بود که باعث شد ترافیک تا کوچه پس کوچه ای هم کشیده شود.
بارون نبود؟
قدرت خرید گذاشتید برای مردم که برن خرررررررید؟!!!!!
نه عزیزم خرید نبود ، نم بارون بود که تاکسی ها کار نمی کردن و دنبال دربستی بودند و مردم بیچاره برای رفتن به منزل هجوم اورده به وسط حیابان ،تقصیر رو گردن شب عید ننداز بی عرضگی کجای کار هست؟
شاید در جایی و مواقعی قصور در کار پلیس راهور باشد ولی با گردن پلیس انداختن موافق نیستم چون حجم خودروها چندین و چند برابر استاندارد و ظرفیت خیابان ها است. اگر یک طرف را باز بگذارند در طرف دیگر اوضاع خراب میشود و بلعکس..
دلیلش بارون نبود.........!؟
فقط اخبار دروغ ، عیدی که گرفتند بقدری کم است البته نسبت به قیمت ها فقط مردم حال عید را فراموش نکردند و در خیابان هستند ،ولی چیزی نمیشه خرید
لطفا اجازه بدهید چند تصویر از دیشب را به شما نشان بدهم
تصویر یک؛ خیابان ونک در نزدیک میدان ونک. فاصله چهار راه کار و تجارت در این خیابان تا ابتدای خیابان ملاصدرا در ورودی میدان ونک در حالت پیاده 5 دقیقه بیشتر نیست ولی دیشب حدود 70 دقیقه با ماشین طول کشید. دلیل چیزی نبود جز گذاشتن سرباز وظیفه ای در ورودی به خیابان ملاصدرا که به هیچ وجه برای این وضعیت آموزش ندیده بود. نکته مهم این هست که این عدم آگاهی باعث شده بود، ورودی تاکسی ها به پایانه میدان ونک که از چهار راه کار و تجارت عبور می کند کاملا بند بیاید و نتیجه سیل مسافران در پایانه بود که در انتظار ماشین هایی بودند که در چهار راه کار و تجارت گیر کرده بودند.
تصویر دو ؛ خروجی تونل توحید در چمران جنوب. اینجا هم مسر خروجی تونل توسط سرباز وظیفه محترم مسدود شده بود تا ماشین های از خیابان های اطراف تونل عبور کنند. این باعث شد تونل توحید از شمال به جنوب ظرف یک ربع کاملا قفل شود.
بخش زیادی از این ترافیک دیشب را می شد مدیریت کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست