بازدید 108338
با یازدهمین روز حمله روسیه به اوکراین/ در حال به روز رسانی

طرح کماندوهای آمریکا و انگلیس برای نجات زلنسکی/ آماری از خسارات و تلفات وارده به ارتش روسیه و اوکراین/ حملات هوایی روسیه به پایتخت اوکراین/ طرح آمریکا برای عملیات چریکی علیه روسیه

بامداد پنجشنبه 5 اسفند(24 فوریه) به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ارتش این کشور به اوکراین یورش برد؛ بحرانی که اکنون وارد یازدهمین روز خود شده، واکنش های جهانی زیادی را به همراه داشته است و دورنمایی مشخصی برای پایان آن وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 06 March 2022

طرح شش‌بندی جانسون برای پاسخ به عملیات نظامی روسیه

بین الملل تابناک: بامداد پنجشنبه 5 اسفند(24 فوریه) به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ارتش این کشور به اوکراین یورش برد؛ بحرانی که اکنون وارد یازدهمین روز خود شده، واکنش های جهانی زیادی را به همراه داشته است و دورنمایی مشخصی برای پایان آن وجود ندارد.

طرح کماندوهای آمریکا و انگلیس برای نجات زلنسکی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۹

برخی منابع خبری عصر یکشنبه به وقت تهران گزارش کردند که کماندوهای انگلیس و آمریکا در حال طراحی نقشه نجات رئیس جمهور اوکراین در صورت وخیم‌تر شدن اوضاع هستند.

به نوشته وبگاه «دیلی ادونت» منابع مطلع گفته‌اند که کماندوهای انگلیس و نیروهای ویژه ایالات متحده در حال آموزش برای نجات پرخطر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین هستند.

گفته می‌شود بیش از ۷۰ کماندوی انگلیسی به ۱۵۰ کماندوی نیروی دریایی ایالات متحده در پایگاهی دورافتاده در لیتوانی پیوسته‌اند تا ماموریت شبانه جسورانه برای نجات زلنسکی را طراحی کنند.

یک روزنامه آمریکایی روز شنبه شب از طرح‌های آمریکا برای کمک به دولت اوکراین از جمله عملیات چریکی و انتقال رئیس جمهور اوکراین به لهستان و تشکیل دولت در تبعید خبر داد.

به نوشته روزنامه «واشنگتن پست» یک مقام دولت ایالات متحده که مایل به افشای هویت خود نبود، گفت: «ما اکنون برای هر احتمالی، از جمله سناریویی که در آن "ولودیمیرزلنسکی" رئیس جمهور اوکراین یک دولت در تبعید در لهستان ایجاد می‌کند، برنامه ریزی اضطراری انجام می‌دهیم.»

به نوشته این روزنامه، دیپلمات‌های اروپایی، مانند همتایان آمریکایی خود، شروع به آماده شدن برای چگونگی حمایت از دولت اوکراین در صورت سقوط کی‌یف یا اشغال کامل کشور توسط روسیه کرده‌اند.

بلینکن: روسیه مرتکب جنایت جنگی شده است
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۸

 

وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه مدعی شد که گزارش‌های بسیار معتبری وجود دارد که نشان می‌دهد روسیه مرتکب جنایت‌های جنگی شده است.

وی همچنین افزود که دولت آمریکا به صورت فعال در حال مذاکره برای اعمال تحریم بر بخش انرژی روسیه است.

زلنسکی خطاب به آمریکا: یا جنگنده بدهد یا منطقه پرواز ممنوع ایجاد کنید
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۰

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در جریان نشست مجازی با نمایندگان کنگره آمریکا بار دیگر درخواست خود برای کمک آمریکا به منظور ایجاد یک منطقه پرواز ممنوع یا عرضه جنگنده‌ به اوکراین را مطرح کرد.

بنا بر گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، چندین سناتور آمریکایی که در نشست با زلنسکی حضور داشتند تأیید کردند که زلنسکی خواستار هواپیماهای جنگی و یا ایجاد یک منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین شده است.

طبق این گزارش، بسیاری از سناتورهای سنا متعاقباً پس از نشست مجازی، حمایت خود را از درخواست زلنسکی در شبکه‌های اجتماعی ابراز کردند و این در حالی است که منتقدان هشدار دادند که ایجاد منطقه پرواز ممنوع یا کمک‌های نظامی بیشتر می‌تواند منجر به درگیری مستقیم بین روسیه و ناتو شود.

زلنسکی همچنین از مردم روسیه درخواست کرد و خواستار اعمال فشار آن‌ها به دولت برای توقف عملیات نظامی در اوکراین شد و گفت: «مردم روسیه باید به تظاهرات علیه جنگ در اوکراین ادامه دهند. این جنگ فقط علیه اوکراین نیست و مردم روسیه باید از آزادی جهان دفاع کنند».

وی با انتقاد از روسیه ادامه داد: «جنگ از قبل برنامه ریزی شده بود و شهرهای اوکراین به شدت توسط ارتش روسیه بمباران شده است. ما خواستار ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین و دفاع از کشور خود هستیم».

رئیس‌جمهور اوکراین همچنین مدعی شد که روسیه با «شلیک هشت موشک به شهر وینیتسیا در مرکز اوکراین، این فرودگاه را به طور کامل تخریب کرده است. نیروهای روس تمام فرودگاه ونیز را تخریب کرده‌اند و برای بمباران شهر جنوبی اودسا آماده‌ می‌شوند».

آماری از خسارات و تلفات وارده به ارتش روسیه و اوکراین
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۳

وزارت دفاع روسیه اطلاعات و آمارهای خود را از عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین طی 24 ساعت گذشته به روزرسانی کرد.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نظامیان روسیه با پیشروی 11 کیلومتری در خاک اوکراین موفق به کنترل تعدادی از شهرکها شده‌اند.

همچنین وزارت دفاع روسیه می‌گوید، در نتیجه حملات گسترده، 61 زیرساخت نظامی و تاسیسات نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داده است.

براساس این آمار، فرودگاه نیروی هوایی اوکراین در «استاروکونستانتینوو» در یک حمله با تسلیحاتی با دقت بالا از کار افتاده است.

در 24 ساعت گذشته جنگنده‌های شکاری و پدافند دفاع هوایی نیروهای مسلح روسیه 4 جنگنده سوخو-27، یک میگ-29، یک سوخو-25، دو بالگرد میگ -8 و شش پهپاد از جمله دو پهپاد بیرقدار را سرنگون کرده‌اند.

وزارت دفاع روسیه در ادامه آورده است، یک سیستم دفاع موشکی BUK-M1، 3 رادار و سه پایگاه ارتش اوکراین را با استفاده از هواپیماهای بمب افکن و حملات زمینی هدف قرار داده‌اند. همچنین یک سامانه اس-300 اوکراین با حملات موشکی منهدم شده است.

ارتش اوکراین نیز در تازه ترین آمارهای خود گفته، تاکنون ۱۱ هزار نظامی روسیه کشته شده‌اند و ۴۴ هواپیمای نظامی و ۴۸ بالگرد آن‌ها ساقط شده است.

حملات هوایی روسیه به پایتخت اوکراین
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۹

منابع خبری بامداد یکشنبه از حملات هوایی روسیه به پایتخت اوکراین و شنیده شدن صدای چندین انفجار در کی‌یف خبر دادند.

به گزارش الجزیره، صدای انفجارهای شنیده شده در کی‌یف ناشی از بمباران هوایی این شهر بوده است.

هنوز جزئیاتی از خسارات احتمالی این حمله گزارش نشده است.

توییتر حساب حامیان پوتین را مسدود کرد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۸

شرکت توییتر اعلام کرد حساب کاربری افرادی را که از هشتگ "ایستاده با پوتین" حمایت کرده اند، مسدود کرده است.

به گزارش شبکه ان بی سی نیوز، شرکت توییتر بیش از ۱۰۰ حساب کاربری را که به طور مکرر هشتگ #IstandWithPutin را در اوایل این هفته و در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین بازنشر کردند، مسدود کرده است.

سخنگوی توییتر اعلام کرد که این شرکت هنوز در حال بررسی افرادی است که در پشت حساب‌ها هستند.

از زمانی که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه عملیات نظامی در اوکراین را در هفته گذشته آغاز کرد، پلتفرم‌های بزرگ فناوری و شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی آمریکا از جمله فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و ردیت دسترسی رسانه‌های دولتی روسیه به پلتفرم‌های خود را محدود کرده‌اند.

در پاسخ به این اقدام شرکت‌های آمریکایی، روسیه نیز دسترسی به شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر را مسدود کرد.

پیش از این نیز شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام به درخواست اتحادیه اروپا و به موجب تحریم، دسترسی جهانی به دو رسانه دولتی روسیه یعنی «راشا تودی» و «اسپوتنیک» را در این قاره و البته در بریتانیا مسدود کردند و این اتفاق رگولاتوری ارتباطات روسیه را منجر به واکنش نشان دادن در برابر این تصمیمات کرد.

انگلیس خواستار ترک اتباع خود در روسیه شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۵

دولت انگلیس به شهروندان خود در روسیه توصیه کرد که در صورت غیرضروری بودن حضورشان در روسیه، این کشور را ترک کنند.

 وزارت امور خارجه انگلیس به شهروندان خود در روسیه توصیه کرده است که در صورت «غیرضروری» بودن حضورشان در روسیه، این کشور را ترک کنند.

وزارتخانه یادشده امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دلیل نبود گزینه‌های پروازی برای بازگشت به بریتانیا و به دلیل افزایش نوسانات اقتصادی روسیه، توصیه می‌کنیم به هیچ نقطه از اراضی روسیه سفر نکنید».

در این بیانیه آمده است: «اگر حضور شما در روسیه ضروری نیست، به شما توصیه می کنیم که از طریق مسیرهای تجاری باقی مانده خارج شوید».

طرح آمریکا برای عملیات چریکی علیه روسیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۳

یک روزنامه آمریکایی شنبه شب به وقت تهران از طرح‌های آمریکا برای کمک به دولت اوکراین از جمله عملیات چریکی و انتقال رئیس جمهور اوکراین به لهستان و تشکیل دولت در تبعید خبر داد.

به نوشته روزنامه «واشنگتن پست» یک مقام دولت ایالات متحده که مایل به افشای هویت خود نبود، گفت: «ما اکنون برای هر احتمالی، از جمله سناریویی که در آن "ولودیمیرزلنسکی" رئیس جمهور اوکراین یک دولت در تبعید در لهستان ایجاد می‌کند، برنامه ریزی اضطراری انجام می‌دهیم.»

به نوشته این روزنامه، دیپلمات‌های اروپایی، مانند همتایان آمریکایی خود، شروع به آماده شدن برای چگونگی حمایت از دولت اوکراین در صورت سقوط کی‌یف یا اشغال کامل کشور توسط روسیه کرده‌اند.

واشنگتن پست نوشت، شیوه‌هایی که کشورهای غربی از اوکراین حمایت می‌کنند در حال شکل گیری است. البته مقامات غرب تمایلی به بحث در مورد برنامه‌های دقیق خود ندارند، زیرا آنها پیش‌بینی می‌کنند که یک پیروزی نظامی روسیه اتفاق بیفتد، اما به گفته چندین مقام آمریکایی و اروپایی، به عنوان اولین گام، متحدان اوکراین در حال برنامه ریزی برای کمک به ایجاد و حمایت از یک دولت در تبعید هستند که می تواند عملیات چریکی را علیه روسیه هدایت کند.

این در حالی است که یک مقام ارشد اطلاعاتی غربی نیز گفت، بسیار شک دارد که اوکراینی‌ها به کارزار مقاومت زیرزمینی ادامه دهند.

سازمان ملل: تاکنون بیش از ۳۵۰ غیرنظامی در اوکراین کشته شده‌اند

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد که دست‌کم ۳۵۱ غیر نظامی از زمان حمله نیروهای روسیه در اوکراین کشته شده‌اند.

به گزارش یورونیوز، این نهاد از زخمی شدن ۷۰۷ نفر نیز خبر داد با این حال گفت که تعداد واقعی احتمالا به‌طور قابل توجهی بیشتر است. 

این نهاد وابسته به سازمان ملل تصریح کرد که بیشترین تلفات غیرنظامیان ناشی از سلاح‌های انفجاری از جمله گلوله‌های توپخانه‌ای و سامانه‌های راکتی و حملات موشکی و هوایی بوده است. 

کمیساریای عالی حقوق بشر معتقد است که ارقام واقعی به‌ویژه در مناطق تحت کنترل دولت به طور قابل توجهی بالاتر است زیرا دریافت اطلاعات از برخی مکان‌هایی که درگیری‌های شدید در آن جریان دارد به تاخیر افتاده است و بسیاری از گزارش‌ها هنوز در انتظار تایید هستند.

کمک بشردوستانه ۲.۷۵ میلیارد  دلاری آمریکا به آوارگان اوکراینی 

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده که در لهستان به سر می‌برد درباره کمک‌های اخیر دولت بایدن برای حمایت از مردم اوکراین گفت: « برای کمک به نیازهای اوکراینی‌ها در لهستان و دیگر کشورها، دولت بایدن به تازگی از کنگره ۲.۷۵ میلیارد دلار کمک بشردوستانه درخواست کرده است.»

وی افزود: «این تقاضا هم برای رفع نیازهای افراد و جوامع آسیب‌پذیر در داخل اوکراین و هم برای حمایت از خدمات پناهندگان از جمله اینجا در لهستان است. این رقم سوای بیش از ۵۴ میلیارد دلار کمک بشردوستانه به اوکراین است که هفته پیش اعلام کردیم.»

طرح شش‌بندی جانسون برای پاسخ به عملیات نظامی روسیه

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس بامداد یکشنبه از دیگر کشورها خواست تا به طرح شش بندی خود برای پاسخ به حمله روسیه به اوکراین بپیوندند، طرحی که از ارائه حمایت‌های بشردوستانه به اوکراین تا تحمیل بیشترین فشار اقتصادی ممکن به مسکو را شامل می‌شود.

جانسون طی بیانیه‌ای گفت: «این کافی نیست که حمایت خود را از نظم بین‌المللی مبتنی بر قوانین اعلام کنیم، ما باید از آن در برابر تلاش مستمر برای بازنویسی قوانین با نیروی نظامی دفاع کنیم».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، او اهداف خود را که شامل تشکیل ائتلاف بین‌المللی بشردوستانه برای اوکراین، حمایت از دفاع این کشور از خود و اعمال فشار حداکثری بر مسکو می‌شود، فهرست کرد.

نخست‌وزیر انگلیس همچنین خواستار راه‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش با مشارکت کامل دولت اوکراین، امنیت قوی‌تر در منطقه اروپا-آتلانتیک و پایان دادن به «عادی‌سازی خزنده» فعالیت‌های روسیه در اوکراین شد.

به نوشته رویترز، انگلیس قصد دارد با اقدامات قانونی جدید که روز دوشنبه به پارلمان ارسال می‌شود، با سرعت بیشتری برای تحریم بازرگانان روسی اقدام کند.

فرود 50 هواپیمای حامل سلاح و مهمات غرب در اوکراین 

وزارت خارجه روسیه شنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که بیش از ۵۰ هواپیمای باری حامل تجهیزات نظامی از ایالات متحده، انگلیس و متحدان و شرکای دیگر ایالات متحده قبل از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین فرود آمدند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که بیش از ۵۰ هواپیمای باری حامل تجهیزات نظامی از ایالات متحده، انگلیس، کانادا، لهستان و لیتوانی قبل از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین فرود آمدند.

این وزارتخانه افزود که تنها در ماه گذشته، حدود ۲۰۰۰ تن سلاح پیشرفته، مهمات و تجهیزات امنیتی به اوکراین ارسال شده است. وزارت امور خارجه روسیه افزود که انگلیس به تنهایی بیش از ۲۰۰۰ سلاح ضد تانک را به اوکراین منتقل کرد.

انگلیس خواستار ترک اتباع خود در روسیه شد

دولت انگلیس به شهروندان خود در روسیه توصیه کرد که در صورت غیرضروری بودن حضورشان در روسیه، این کشور را ترک کنند.

 وزارت امور خارجه انگلیس به شهروندان خود در روسیه توصیه کرده است که در صورت «غیرضروری» بودن حضورشان در روسیه، این کشور را ترک کنند.

وزارتخانه یادشده روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دلیل نبود گزینه‌های پروازی برای بازگشت به بریتانیا و به دلیل افزایش نوسانات اقتصادی روسیه، توصیه می‌کنیم به هیچ نقطه از اراضی روسیه سفر نکنید».

در این بیانیه آمده است: «اگر حضور شما در روسیه ضروری نیست، به شما توصیه می کنیم که از طریق مسیرهای تجاری باقی مانده خارج شوید».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۱۵
بوی جنگ جهانی میاد

خدا بخیر بگذرونه
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
انشالله این اتفاق بی افته

کل دنیا 8 سال ما رو(ایران و عراق) انداختن به جون هم
کرکر خندیدن حالا انشالله کل دنیا بی افتن به جون هم ما یه کم بخندیم

تو جنگ 8 ساله به روی خودشون هم نیاوردن که چقدر زن و بچه و جوون مردم داره پر پر
میشه هیچ خبری هم از حقوق بشر نبود و....

انشالله چین و روسیه و کره شمالی هر چی بمب هیدروژنی دارن بندازن رو اروپا و آمریکا و...
از اونطرف هم آمریکا و ناتو هر چی بمب داره بریزه سر چین و روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
این جنگ از کنترل پوتین و زلنسکی خارج خواهد شد و اول به همه ی اروپا و روسیه و سپس به چین و خاورمیانه و آفریقا تسری پیدا می کندِ.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اصلا به جنگ جهانی نمی شود همه برنامه برای تضعیف و مضمحل کردن روسیه است، اوکراین هم قربانی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
انشالله
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
جنگ جهانی نیاز به حداقل دو طرف تقریبا برابر از نظر قدرت نظامی و اقتصادی داره. روسیه در حد یک کشور معمولی و حتی کمتر از معمولی است. بنظرتان جبهه روسیه در باصطلاح جنگ جهانی شما چه کسی است؟ سوریه روسیه سفید حوثی ها ونزویلا و جیبوتی و احتمالا ایران؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
زلنسکی اوکراین را نابود کرد
ناشناس
| Hong Kong |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
۱۶:۱۱
ایران هم سمت روسیه نیست فقط چند هزار نفر که پست و مقام دارن طرفدار روسیه هستن ۹۹ درصد مردم از پوتین متنفرند .... اما با شما موافقم که روسیه در حد و اندازه ای نیست که جنگ جهانی درست کنه چون هیچ متحد قدرتمندی نداره حتی چین هم در شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل کنار روسیه نبود
مرگ بر روسیه
ننگ بر پوتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مرگ بر ناتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
چاکر آق پوتینم هستیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اوکراین قربانی اهداف امریکا شود ولی حتما دولت امریکا جبران می کند شک نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مرگ بر آمریکا ننگ بر انگلیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مرگ بر آمریکا
ننگ برمنافقین
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
شما مجانی چاکر آق پوتین هستی یا بابتش پولی هم می گیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ما نزدیک روسیه هستیم نباید این کشور را عصبانی کنیم
ناشناس
| Hong Kong |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
با مرگ بر پوتین موافقم و این اتفاق خواهد افتاد اما با مرگ بر روسیه خیر مردم روسیه خودشان و کشورشان گروگان دیکتاتور فاسدی مثل پوتین شده اند با مرگ پوتین تکلیف حواریون پوتین هم روشن خواهد شد ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
لعنت برپوتین جنایتکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
با چشمان بسته راحت مي توان مرگ و ننگ گفت، بهتر است قبل از پرداختن به معلول به دلايل اين جنگ نگاهي بياندازيد.
بمباران مناطق مسکونی اوکراین توسط پوتین نشانه ضعف ارتش توخالی و پوشالی روسیه است

دقیقا شبیه صدام ملعون که در نهایت سقط شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
طبق گفته های اوکراین: کشته های ارتش روسیه 10هزار نفر
کشته های مردم عادی اوکراینی دویست و خورده ای نفر
این نشان از اخلاقی بودن پوتین است.
مگر اینکه آمار اوکراین دروغ باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
نظرت در مورد حمله عربستان و متحدان غربیش به یمن و کشتار چندصدهزار نفری کودکان و زنان بی دفاع در حالی که گرسنه هستند چیه؟؟ تازه مسیر واردات سوخت و دارو هم توسط کشتی های غربی مسدود میشه. نظرت درمورد کشتار مردم عراق و افغانستان و لیبی توسط آمریکا و متحدانش چیه؟؟؟ همون جنگ هایی که اوکراین در انها طرفدار امریکا بوده و هست
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بعد بمباران شهرهای افغانستان و عراق و سوریه و ویتنام توسط اربابتون نشانه انسانیت هست حتما ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ناشناس عزیز13.2 جدا از راست ودروغ بودن امار هادر جنگهای کلاسیک مهاجم معمولا تلفات بیشتری را تحمل میکند وانکه در سنگر وحالت تدافعی دارد کمتر.ونکته دیگر اینکه اوارگی ونابسامانی زندگی میلیونها نفر بواسطه این جنگ وهر جنگ دیگری نه تنها اخلاقی نیست بلکه لکه ننگی بر پیشانی مسببان ان میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بفرمائيد كدام مناطق مسكوني؟ همان مناطقي كه دولت اوكراين در آنها نيروي نظامي مستقر كرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
پوتین با نقشه آمریکا تو باتلاق افتاد و به امید خدا فروپاشی روسیه نزدیکه
اسراییل دوست پوتین
سوریه دوست پوتین
ایران بیطرف
معمای درگیری این چند کشور را حل کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دلیلش اینه که ایران به صورت کامل تو حوزه شرق قرار نمی گیره. ایران خودش یه قطب مستقله (در مورد قدرتش صحبت نمی کنم) و اینکه الان تا حدودی تو حوزه شرق دیده میشه به این خاطر هست که برای زمین زدن حوزه غرب با اونا ائتلاف کرده. و بعد از تضعیف غرب دوباره از شرق جدا میشه. این رو روسیه و چین هم می دونن ولی از لحاظ ژئوپولیتیک به جغرافیای ایران نیاز دارن و هیچ چاره ای ندارن جز ائتلاف با ایران
ناشناس
| Hong Kong |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
معماش خیلی روشنه منافع ملی ما فدای منافع روسیه شده ....
پوتین نه راه پیش دارد نه راه پس، ذخایر ارزی روسیه را هم به باد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
یعنی تو اینو فهمیدی ولی رهبری مثل پوتین به عواقبش فکر نکرده؟ بابا ای والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ذخایر بدون امنیت کشور ارزشی ندارد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دولت بایدن قدردان دولت اوکراین هست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
پوتین ممکنه به عواقبش فکر کرده باشه ولی پوتین در صحنه سیاست جهانی با امثال من و تو که طرف نیست، با باهوشترین و زیرکترین سیاستمداران و برنامه‌ریزان عالم طرفه،
تا اینجا که بدجور تو تله افتاده. غربی‌ها خوب شخصیتشو شناختن و چنان مدیریتش کردن که در حالی که روسیه را به سوی تباهی می برد احساس قدرت می کند.
کم کم به این نتیجه خواهیم رسید که اروپا و آمریکا منتظر افتادن روسیه در دام اوکراین بودن
روسیه با بحران های اقتصادی و ...... به سمت فروپاشی خواهد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
روسیه بدون بحران اقتصادی داشت دچار بحران موجودیت می شد
از اقتصاد مهم تر امنیت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
به امید فروپاشی روسیه و سقوط پوتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اگه اینطوریه پس چرا غربگدا هستید هنوز اگه آمریکا انقدر کثیفه
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
شک نکن با نابودی روسیه حداقل اروپایی هم دیگه وجود نداره، روسیه کشوریه که اگه به سمت نابودی برئه پتانسیل اینو داره که حداقل اروپا با خودش نابود کنه، کل دنیا هم اینو میدونن برای همین زیاد به روس فشار نمیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آره با طولانی شدن جنگ قیمت نفت و گاز که بالا بره متوجه میشید اقتصاد روسیه از هم میپاشه یا اقتصاد اروپا. روسیه اقتصاد بزرگی نداره که بخواد غصشو بخوره. ولی اروپا شدیدا به گاز روسیه وابسته هست. همین الان قیمت گاز نزدیک به 9 برابر شده واسه اروپا. منتظر باشید و ببینید.
آریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ان شا الله
انتقام ترکمانچای گرفته خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
تازه فهميدي كه منتظر بودند!!! استراتژي دولت بايدن تضعيف روسيه و چين به هر نحوي است ولو با نابود شدن كشورهايي مثل اوكراين و تايوان
قدرت روسیه وحشتناک زیاده و اوکراین نابود میشه جهت حفظ هرچه بیشتر زیر ساختهای اوکراین بهتره زودتر نظامیانش تسلیم بشن تا جنگ متوقف بشه در غیر اینصورت و با مقاومت بیشتر و طولانی تر شدن جنگ همه اوکراین نابود میشود نهایتا با مقاومت به چه چیزی میخواهند برسند جز نابودی کشور و دست زدن غربیها برایشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
جهت حفظ هرچه بیشتر زیر ساختهای اوکراین بهتره ناتو وارد عمل بشه و پوتین رو سر جاش بنشونه
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
روسیه داره تلاش میکنه تلفات انسانی زیاد نشه وگرنه فقط و فقط یک موشک سارمات کافیه تا اوکراین به تلی از خاکستر تبدیل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
در بدترین حالت جنگ که آدمیزاد داره کشورش رو ازدست میده ترجیح میده انقدر مقاومت کنه و به دشمن هزینه تحمیل بشه تا دشمن عقب نشینی کنه یا ویران شده خاکش رو تحویل دشمن بده نه آباد
علی
| France |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اگه قرار بود همه طرز تفکر شما رو داشتن که صدرباره همین کشور خودمون دست به دست شده بود
نه آقا جان
آزادی هزینه داره. ولی همه این هزینه رو نمیدن و مثل شما تسلیم رو انتخاب میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کلا مقاومت ارزش منده حتی اگه بهت بگن اگه تسلیم شی زنده می مونی اون زندگی به پشیزی نمی ارزه. به نظرم مقاومت کنن و شکست بخورن خیلی بهتر از تسلیم شدنه.
ناشناس
| Austria |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
قدرتش فقط در ادبیات توده ای ها زیاده ولی در عمل یک نظام فاسد پوشالی است که دیدیم در برابر اوکراین زمین گیر شده
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
تو هم برو جزایر خلیج فارس را تقدیم امارات کن چون امارات قدرت و نفوذش در دنیا بیشتر از ایران است. شما ها جیره مواجب از کجا میگیرید؟؟؟؟؟
اووکراین عزیز
قلب و روح ملّت بزرگ، آزاده، شجاع و قهرمان کورد، با شماست.
روزی که کشور کوردستان بزرگ و اووکراین، آزاد شوند، دوستانی بسیار خوب برای هم خواهیم بود.
بژی کوردستان
بژی اووکراین
پاسخ ها
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
سیروان
خیلی تابلو هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
یمن عزیزم
قلب و روح ملت بزرگ ازاده ، شجاع و قهرمان ایران با شماست .روزی که کشور شما از دستان امریکای جنایتکار ازاد شوند براداران بسیار خوبی برای هم خواهیم بود . از کودکان مسلمانت بخاطر اینکه چشماشان ابی نیست معذرت میخواهیم . تو نشان دادی که با تکیه بر خداوند میتوان از بند شیطان و شیطانک ها مانند عرعرستان نجات پیدا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آفرین
هخامنشیان از اقوام مهاجمی بودند که ار جنوب سیبری یعنی همین روسیه و اوکراین به سرزمین ما حمله و فتح کرده اند.
ما با هم قوم و خویش هستیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دولت امریکا این فداکاری دولت اوکراین را فراموش نخواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اوکراین برای حفظ تمامیت ارزیش میجنگه نه برای جدایی طلبی
شما باید با پوتین ابراز همبستگی کنی چون تا حالا دوتا شهر اوکراین رو جدا کرده !
ایرجی
| Australia |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تابی جان چه دلیلی داری که کامنت های این تجزیه طلب رو تایید می کنی ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ببین دوست عزیز منم خوزستانی ام، منم بی مهری نسبت به استانم دیدم که در اوج ثروت خدادادی مردمم فقیرن اما به هیچ عنوان اجازه نمیدم یه وجب از خاک کشورم کم بشه . به جای این حرفها تلاشت رو برای آبادانی استانت بکن نه جدایی طلبی فرسایشی و بیهوده.
ناشناس
| Philippines |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
از اب گل الود ماهی گرفتن اقای تجزیه طلب
پونه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خداوندا کشور ایران که همواره گهواره تمدن و انسانیت در طول تاریخ بوده است حفظ کن و از شر تفرقه و پاره پاره شدن مصون نگه دار .
ناشناس
| Austria |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
توده ای مقیم در تابناک علاقه عجیبی به اجرای دستورات روسیه در تبلیغ تجزیه طلبی داره ولی بدون که بالاخره مردم پیدات می کنند و تیکه بزرگت گوشت خواهد بود
ناشناس
| Austria |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اتفاقا اورکاین درس بزرگی به ما داد که تجریه طلبا همیشه وابسته به روسیه هستن دیدی چطور کریمه و دونتسک و ... رو روسیه از اوکراین جدا کرد تا اوکراین رو ضعیف کنه؟ اصلا شما تجزیه لبی دیدید که سلاح آمریکایی داشته باشه؟ همه کلاش روسی دستشونه
توئیتر با این کار نشون داد ازادی بیان وجود ندارد اینا تا زمانی ازادی میدهند که منافع اینهارا تامین کند امیدواریم ملت ایران از خواب پاشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دوست عزیز مثلا تو ایران یا روسیه ازادی بیان داریم ؟؟؟ الان هیچ جای دنیا ازادی بیان نیست اونی که از خواب باید بلند شه شمایید عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
فقط اونايي كه هنوز فكر مي كنن غربي ها داراي ازادي بيان و ... هستن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آزادی بیان یک موضوع است ترویج خشونت و آدم کشی و قتل و جنگ موضوع دیگری است برادر با هم قاطی نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
روشنه که توییتر و فیس بوک و... کاملا در راستای سیاست آمریکا و غرب هستند. پیه این سیاست به تن ملت ایران هم خورده. هر کس بر خلاف آمریکا و غرب رفتار کنه ، باید تحریم بشه.
آزادی بیان و.... همه اینها یک ابزاره. ابزاری برای فریب، سوء استفاده و.....۱
درود بر پوتین درود بر استالین و لنین و هیتلر ان شا الله بزودی با کمک پوتین کاخ سفید را هم میگیریم
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
حال شما خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
حتما برو دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بنده ی خدا
برنده ی واقعی این جنگ آمریکا و انگلیس هستند
بازنده روسیه ، آلمان و اتحادیه اروپا
بدبخت این جنگ هم اوکراینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
فراز! سیگنال آلبانی می‌فرستی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
این یارو عشق آالبانی از مشرق نیوز فرار کرده اومده تابناک

صد بار گفتم قرصاتو بموقع بخور
البانی.....البانی ..
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خدا را چه دیدی یک وقت دیدی این وسط 30 تا 40 تا بمب اتمی افتاد روی امریکا،انگلیس و فرانسه و کل دنیا از شرشون راحت شدن به سر روسیه هم هرچه بیاد مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
هنوز قرصاتو نخوردی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
واقعا آزادی بیان در تابناک غوغا میکنه. کسی که به هیتلر درود میفرسته (!!!) کامنتش منتشر میشه، ولی اکثر کامنت های من راجع به وضع مملکت، ائمه جمعه و مسئولین با وجود اینکه صرفا انتقاد ساده هست سانسور میشه :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مبارکتون باهش .. فقط برق کاخ سفیدو از کجا میخواین بیارین؟
ناشناس
| Austria |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آزادی بیان برای توده ای های مزدور روسیه در تابناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مگه قبلا جایی اشغال کردید که بعدیش حسينيه کاخ سفید باشه؟! خداییش چی زدی(جنسش دیگه از خیلی ناب،بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
توده ای همیشه خائن پوتین وته مانده نظام کمونیستی به زودی به جهنم فرستاده خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
این هیتلر و استالین که گفتی با هم نمیسازن ها!!
همیه این جنایت ها کار امریکا وناتو پتو هست تو افغان عراق سوریه یمن گروهای تروریستی اورد انقدر جنایت کردن حالا دار تروریست ها ب اوکراین انتقال مید که ویرانش کن لعنت ب تو امریکا باید نابود بشی روسیه کار درست انجام داد چون ناتو میخاست از طریق اوکراین روسیه و ایران بهم بریز
ان شا الله بزودی بعد از فتح اوکراین به سمت فتح کاخ سفید هم خواهیم رفت درود بر پوتین و هیتلر و استالین مرگ بر غربگدا ها و نوکران امپریالیسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تو توهم به سر میبری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
یک انسان چقدر می تونه حقیر باشه
سعیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
انشاالله به زودی از راه اوکراین روسیه و کاخ کرملین را فتح و مسلمانان چچنی را از دست آدم کشان نجات می دهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دعوای زرگری! یکی بگه پوتین و یکی بگه غرب! تا مردم ساده ببینند و به جان هم بیفتند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کسی جوابت رو نداد. میخواستی حرص مخاطبان رو دربیاری! ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عزیزان برخی احمق ها از قصد این گونه متنها رو می ذارن تا دیگران رو عصبانی کنند .
به این گونه نظرات اصلا توجه نباید کرد و فقط به اونها باید خندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
داداش کمی یواش تر داغون کردی امریکارو
ی فرصت دیگه بهشون بده بزار حداقل اثاثیه شونو جمع کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
توی کدام دوره از زندگیت،گیرکردی!؟ قبلا که خودتان بتنهایی میخاستید کاخ سفید،حسینیه بکنید و الان میخاید باکمکِ رفیق پوتین!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
این کنایه استا دارین منفی میزنین
پوتین که دیکتاتوره، تحریم براش چه اهمیتی داره. بر فرض که تحریم‌ها اثری هم داشته باشه، پوتین همه را بر دوش مردم روسیه می‌اندازد. دوماً روسیه یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت و گاز در جهانه و می‌تونه اثرگذاری تحریم‌ها را کاهش بده.
تحریم‌ها فایده‌ای نداره. اوکراینی‌ها به کمک نظامی احتیاج دارند. سلاح‌های ضد تانک، موشک‌های ضد هوایی، آموزش نظامی و کمک اطلاعاتی.
باید ماشین جنگی پوتین را از کار انداخت. تانک‌هاش را منفجر کرد، هواپیماهاش را سرنگون کرد، سربازانش را کشت و در اوکراین زمین‌گیرش کرد.
اینجوری نه جنگ جهانی سوم اتفاق می‌افته و نه پوتین به هدفش می‌رسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آفرین به تو. نمیدونستیم باید هواپیماهاش رو سرنگون کنیم و تانک‌هاش رو منفجر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
حتما زلسنکی دلقک صهیونیست خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عه راست میگی؟
آمریکا اجازه نخواهد داد بیچارگی مردم اوکراین تمام شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خودت را به کوچه علی چپ نزن ،روسها حمله کردند و دیوانه‌وار همه چیز را ویران میکنند . آنوقت آمریکا را مقصر میدانید . آمریکا در حمله به عراق و افغانستان مثل روسهای کثیف ویران کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تكبير
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ماله کشی خوب کاری نیست
عاقبت نداره
تابود بشار اسد حالا نوبت پوتین شد ...
دوستان عزیز، اگر انتقادی یا بد و بیراهی نسبت به عملکرد روسیه دارید فورا مطرح کنید چون ممکن است مسوولین گرانقدر کشورمان به اتفاق آراء طرحی را تصویب کنند که زین پس، انتقاد یا توهین به حضرت پوتین جرم محسوب شده و سه تا شش ماه زندانی دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
غربگدایی جرمه بله
ناشناس
| Austria |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تصویب شده
مدام از یورش به اوکراین نام می برید، اشاره به جنایت های زلنسکی اسرائیلی در نسل کشی روس تبارها ندارید، و نقشه های شیطانی امریکا و گسترش ناتو ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کدوم نسل کشی؟ کی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
غربگدا که مسائل سیاسی و واقعیت براش مهم نیست فقط میخواد از ارباب دفاع کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
نسل کشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
فاشیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
از خواب پاشو، ناتو خیلی ساله اینجا بیخ گوش شماست؛ ترکیه! پس ناتو رو بهونه نکنید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
میگه کدوم نسل کشی! هیچی نمیدونن اینا فقط بلدن هرچی رسانه های غربی میگن تکرار کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خب شما که میدونی نسل کشی،چی هست،جواب بده،البته بشرطیکه مدرک مستدل داشته باشی و حرفهای پوتین تکرارنکنی(قسم میدهم شمابهمان قرآن که پوتین هدیه آورد ....)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
چرا وقتی از پوتین بد میگیم سریع ربطش میدید به آمریکا؟
کی گفته آمریکا خوبه
با سلام واحترام
بالاخره حرف اقای ظریف مبنی برکارشکنی روس ها در امضاء برجام ورفع تحریم ها بر همگان(بوِیژه روزنامه کیهان وتندروها) ثابت شد.وروسیه اعلام کرده بدون دادن ضمانت آمریکا به روسیه برای تبادلات نظامی واقتصادی با ایران ، برجام را امضاء نمی کند.وبدین ترتیب مانع اجرای توافق ورفع تحریم ها شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
برای آدمی که نخواهد بفهمد هر چقدر هم که دلایل آشکار بیاوری فایده ای ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
چه ربطی داشت یعنی به اوکراین حمله کردن که توافق نشه؟
تجاوز محکوم است و فرقی نمی کند به اکراین باشد و یا یمن و سوریه . دشمنی امریکا و روسیه با کشورهای مستقل چیزی نیست که از نظر پنهان باشد و چیزی که مهم است متاسفانه نگاهی یک سویه داشتن به موضوع اکراین باعث می شود که در این میان واقعیت لوث شود. هر دلیلی هم که باشد نمی تواند مجوز حمله یک کشور به کشور دیگری باشد و توجیه آن با هر دلیل و استدلالی درست نیست. حمله روسیه به اکراین باعث همستگی ملی در میان مردم اکراین و همراهی جهانی و جنبشهای صلح طلب با آنها شده است و روسیه در این میان بازنده اصلی است که به افکار عمومی جهانی و تعهدات بین المللی توجه نداشته است.
لعنت خدا بر پوتین و منافقین
ههههه هههه
پس لازم است دشمنان پوتین هر مقدار فحش ذخیره دارند خرج کنند
دست آمریکا و روسیه توی یه کاسه هست.
تشکیل دولت در تبعید!
کلید واژه آمریکایی ها برای روشن نگاه داشتن شعله (جنگ) و نفوذ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
امریکاییها و دارو دسته اش گورشونو گم کنند کفایت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دقیقن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آفرین. بالاخره یه نفر با دانش سیاسی کامنت گذاشت
روسیه باید با اتم امریکارو در هن بکوبه طوری که اثاری نمونه برهوت بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تکبیر به تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ساقي تو عوض كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
توده ابهای خائن و وطن فروش تو ایران پشتتون به کی گرمه که زیادی زرزر میکنید؟
درود
روسیه می خواهد آمریکا به او در مقابل برجام ایران ضمانت کتبی بدهد که منافع روسیه بعد از برجام در ایران تحریم نشود
خیلی جالب است روسیه به اکراین حمله می کند
غرب این همه روسیه را تحریم کرده حالا که برجام داره به توافق نزدیک می شود روسیه دنبال منافع بعد از برجام است....
یک مقدار تفکر بکنید که آن همه تحریم به خاطر اکراین برای روسیه مهم نبوده اما منافع برجام برای روسیه مهم است
یعنی قرار است بعد از بر جام چه نونی به روسیه برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دقیقا،درضمن مگه قرارنیست،با برجام تحریمها،لغوشود،این یعنی قراره فقط تحریم یکنفر و یک سازمان مشخص،لغو بشه مابقی هست(حتما منافع ایران،برای روسیه،خیلی چربتراز اوکراین هست^حالا شاید ملت کمی متوجه وضعیت بشوند...!
ایلار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بله که این کارو میکنه،چون بتونه از طریق ایران نفت و گازشوبفروشه،ولی اینهمه سال ایران تحریم بود هیچ وقت ی رای به نفع ایران نداد،تاسود زیادی براش نداشت،روس کفتار صف،حالا یه عده از همجا بی خبر فقط بصرف اینکه به عربای بدردنخور عراقی که یادشون رفته دیگه بلایی نبود که سر ایران وایرانی نیاره،که همین روسیه یکی از مدافعان حمله عراق به ایران بود،از پوتین جونشون حمایت میکنند...ازقدیم گفتن از کوزه همان برون طراود که در اوست...اینا دوست دارند که بازم مثل این چهل سال که ایران رو بخاطر ب وشهر دوشیده، این باج گرفتن ادامه دار باشه....در هرصورت ماملت ایران باید مثل اونا دنبال منافع میلی میهنی خودمون باشیم ،دیگه هرکی نمیدونه ماکه سالیان ساله فهمیدیم که سگ زرد برادر شغاله وازشون برای ما چیزی نمی ماسه باید دنبال این باشیم که باکدوم کشور باشیم بنفع ماست ،ولو اینکه دشمن باشه،الان غرب روس را تحریم کرده به نفعمونه،،توافق وین به نفع ایرانه و فوق العاده بضرر روس میشه ،برای همین روس شرط گذاشته...بفهمید هیم روس روس نکنیدپوتین ی کفتار صفتی بیش نیست،
تحاوزمحکوم است
پوتین شاید زمین اوکراین رو فتح کنه ولی یقین داشته باشین دل مردم اوکراین رو هرگز فتح نمیکنه، حتی روس تبارهای اوکرااین هم از شدت حملات دچار شوک شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دل مردم غربگدا واسه خودت همون زمین کفایت میکنه
روسیه به اوکراین حمله کرده اصلاح طلب ها چرا سوزشون گرفته
من
اگرتاسیسات هسته ای اوکراین آسیب ببینه تاشعاع 2500کیلومتری موادرایواکتیو وسرطان زا رافرامی گیره.کل اروپا وخودروسیه که تاکیف900کیلومترفاصله داره.وتهران که 2300کیلومتر.
روسیه هم دارد خیلی طولش میدهد شل گرفته است زود کار را یکسره کند برود دیگه کدم جنگی مردم میان جلوی تانک وامیستند بقیه هم تماشا کنند از روشون باید رد بشوند بروند
زنده باد پوتین مرد شماره یک شرق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ای شرق گدا
زنده باد پوتین زنده باد روسیه بزرگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
چی شده توده ایهای موذی و خائن و وطنفروش دوباره پیداشون شده و زرزر میکنند؟ پشتتون به کی گرمه که عرض اندام کردید؟ اجازه غارت بیت المال بهتون نمیده ملت مرگ بر توده ایهای خائن و روسیه و پوتین
نماینده مجلس اوکراین دیروز گفت زلسنکی از زمان قدیم کوکائین مصرف میکنه و معتاده. مشخص شد قهرمان پفکی غربگداها مفنگی هم هست
رئیس جمهور کمدین کشورش از این بهتر نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
طرف حداقل تو دانشگاه حقوق خونده رئیس جمهور شده نه مثل بعضی ها ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تازه شده مثل دمپایی ( پوتین سابق )
از همه جالبترش این بود
همچنین یک سامانه اس-300 اوکراین با حملات موشکی منهدم شده است.
سوالی از غربگداها : خب این غربی ها که شمارو آدم حساب نمیکنن مگه نمیبینن خبرنگاراشون میگن اوکراینی ها و خاورمیانه ای ها یکی نیستن و اوکراینی ها چشماشون آبی و موهاشون بلونده و متمدن هستن. دیگه خبرنگار وقیح بی بی سی آشکارا اومد گفت کودکان اوکراینی چشم آبی و مو بلوند هستن و حیفه با موشک های پوتین بمیرن

آخه تو ایرانی کله سیاه با صورت سبزه که چهره ات مثل هندی هاست در دسته بندی این غربی ها جا نمیگیری دیگه واسه چی اینقدر زور میزنی خودتو بچسبونی به غربیا. ترکیه در زمان اتاتورک حتی الفبای خودشم لاتین کرد تا خودشو بچسبونه به غرب

50 ساله ترکیه داره التماس اروپا میکنه هنوز ادم حسابش نمیکنن چقدر شما غرب گداها بدبختید خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
چطوری شرق گدا!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
غربگدام و آزاد----- نیستم شرق گدای کفتار!
زهرمار و خخخخخخ
در تمام جنگهای دنیا در طول تاریخ ردپای انگلیس بوده است. اغلب مناقشات و اختلافات منطقه ای و یا قومیریشه در برنامه ریزی های استعمار پیر دارد. این نقشه انگلیس هست برای شروع جنگ طولانی مدت و فرسایشی. برنامه انگلیس درگیری تمام دنیا و به هدر رفتن منابع آنهاست زیرا خودش در یک گوشه دنیا و دور از دسترس همه قرار گرفته است.
روسیه باید این محموله های غربی سلاح رو ردگیری و مثل اسرائیل در حین جابه جایی با موشک بزنه بفرسته هوا
مرگ بر غربی های پست آدمکش که هیزم کش جنگ هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آقا بهنام اسمتو ننویسی از مرکز آمارت رد نمیشه از سهمیه ساندیست کم میشه؟
دولت ما باید همت و غیرت داشته باشه و یه شماره حساب اعلام کنه برای کمک به ارتش روسیه

من حاضرم با افتخار برای روسیه بجنگم. اگر نشد بجنگم لااقل شماره حساب بدن هرچقدر در توانمون هست کمک کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
شما اول سعی کن به ازای جیره ای که از سوی دولت فخیمه روس دریافت میکنی مفید باشی. تحلیلهای منطقی تری بنویس وگرنه روسها با وضعیت اقتصادی ای که دارند مواجبت را قطع میکنند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مزدور روسیه مزدوره به هر حال.وقتی کسی تو گند و کثافت غوطه زد دیگه نمیتونه تشخیص بده بعضی مسائل چقد بوی گند میدن!!!!!خطاب به بهنام مزدور ساعتی ساندیسی
ناشناس
| Hong Kong |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
توده ای مزدور برو برای اربابت پوتین بجنگ تا ما هم از شر توده ای ها آسوده بشیم کلا جز جاسوسی و مزدوری برای پوتین چه کاری می کنید؟
یکی به این غربگداهای عقب افتاده که پوتین رو کافر کمونیست خطاب میکنن بگه پوتین مسیحیه! 70 درصد مردم روسیه مسیحی هستن!! 30 ساله شوروی تجزیه شده اینا هنوز دارن روسیه رو کمونیست خطاب میکنن

خدایا این غربگداها چقدر بی سواد عقب مانده هستن آخه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
حاجی پوتین اعتقادی به مسیحیت نداره بعد فروپاشی از کا گ ب رییس جمهور شده و از کلیای ارتودکس ابزاری استفاده میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
الاغ همون الاغه فقط پالانش عوض شده
شماهم مثل من غربگدا میبینین چندشتون میشه؟
پریروز اینترنت کرج و تهران به خاطر آتش سوزی 2 ساعت ناقابل قطع شده بود دیدم در تحلیل قطعی اینترنت نصف غربگداها نوشته بودن طرح صیانت داره اجرا میشه. نصف دیگه غرب گداها میگفتن اینترنت رو قطع کردن حواس مردم رو از جنگ اوکراین پرت کنن

این غربگداها چرا مخشون تعطیله اینقدر. اصلا فاجعه هستن. من غربگدا میبینم کهیر میزنم
پاسخ ها
خیرخواه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بهنام جان پسرم چرا اینقدر به خودت وخانواده ات فشار میاری ؟ توصیه میکنم حتما به یک دکتر روانکاو مراجعه کن .
حتی اگر پینوکیو آدم بشه این غربگداها آدم نمیشن. اینطور تضمین میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
این بهنامه بدخوری سیمهاش قاطی شده . فکرمیکنم ادم گدا زاده ای باشه ... ازحرفهاش معلومه . پرازعقده حقارت هست
کسی که میبینه غربی ها با چه وقاحتی میان در تلویزیون هاشون اعلام میکنن اوکراینی هارو با یمنی ها و افغانی ها و سوری ها یکی نکنید و جان اوکراینی ها با ارزش تره ؛ و این وقاحت رو میبینه و بازم طرف غرب وایساده دیگه بلاشک یک احمقه

ماهم نمیگیم طرف شرق وایسید. میگیم طرف کشور خودتون وایسید. گور بابای شرق و غرب. لااقل کاسه لیسی غرب رو نکن

دیروز یکی کامنت گذاشته بود میگفت ایرانیا باید مثل سیاه پوستان قرن گذشته برای آمریکایی ها بردگی کنن کامنتش هم 300 تا مثبت گرفته بود. اخه اینکه نشد شعور
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ازروی حقارت وعقده حرف نزن نظرت رابگوجیغ جیغ نکن!
آمارهای احمقانه اوکراین برای بالا بردن روحیه سربازان خودشون:
11 هزار سرباز روسی کشته شدن! قیکس روزی 1000 تا کشته میزاره روی تلفات روسیه. نه کمتر نه بیشتر!

پریروز گفت 9 هزارتا دیروز گفت 10 هزار تا امروز میگه 11 هزارتا ! لااقل 300-200 تا اینور اونورش کن تا کسی به این آمار ابلهانه نخنده !
پوتین داداشی ماست نمیدونستید بدونید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خاک تو سرتون با این داداش زشت صورت و زشت سیرت و قاتلتون / ایران جای دزدهای وطن فروش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مرگ بر خودت و داداشتون
جنگ خوب و جنگ بد از دید نا اصولگرایان
جالب است که روسها رفع تحریمها در اثر توافق هسته ای را گروگان رفع تحریمهای خودشان کرده اند بعد یک عده بی هویتی که معلوم نیست چه وابستگی ای به روسها دارند اینجا سنگ روسیه را به سینه میزنند....
این جوجه توده ای های نفوذی اسامی فارسی مثل بهنام وفرازوهوشنگ وغیره در کامنت ها میگذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
یکیش هم یه پانکرده به اسم سیروان
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آره فک کرده ما هم مثل اربابشیم.... :)))))))))))))))))))))
ناشناس
| Hong Kong |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
۱۹:۳۶
شک نکن که اصلا کرد نیست ولی دستور داره در ایران تجزیه طلبی رو تبلیغ کنه ....
روندی که دردوره‌های مختلف تاریخی به شکل‌های گوناگون و با اعمال خشونت فردی و جمعی تکرار شده است، روندی که مهار و نظارت و کنترلی در برابرش نبوده تا آن حد که امروز بشریت در معرض خطر بروز جنگ هسته‌ای و نابودی انسان و طبیعت قرار گرفته است.
مقاومت اوکراین فقط به نابودی کامل این کشور تمام خواهد شد
روسیه باید به واشنگتن حمله اتمی بکند و خیال همه دنیا راحت کند برای همیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
برای تحریم نشدن معامله باایران بعدازبرجام داره به امریکا التماس میکنه تضمین میخوادتومیخوای برات اتمی درکنه!؟خخخ
آزادی بیان در تابناک بیداد می کنه البته برای توده ای های مزدور روسیه
تابناک به فرموده از سفیر روسیه ، گزارش کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل را سانسور کرد و هیچ اشاره ای به کشته شدن ۱۴ کودک نکرد پوتین کودک کش جنایت کار جنگی است و دیر یا زود به چنگال عدالت گرفتار می شود پوتین از سرنوشت یکی از نوکرهایش اسلوبودان میلوسویچ هنوز درس نگرفته زیرا دیکتاتورها وقتی به پایان عمر ننگینشان می رسند احمق می شوند.
تفنگت را زمین بگذار که من بیزارم از دیدار این خونبارِ ناهنجار تفنگِ دست تو یعنی زبان آتش و آهن من اما پیش این اهریمنی ابزار بنیان کن ندارم جز زبانِ دل
لقب دلقک غرب برای زلنسکی کاملا درست است که مردم اوکراین را فدای غرب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مرگ بر پوتین دلقک و جانی و کودک کش با اون شکل و قیافه چندش آورش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
درود بر رییس جمهور و ملت قهرمان اوکراین/ دلقک تر از زلانسکی هوادارای پوتین و توده ایها هستند
روسوفیل بودن دراین زمان خیلی چندش آوره
لعنت بر پوتین بی شرف. انشالله که زودتر زیر خاک خواهد رفت. بلند صلوات
مرگ بر پوتین و تمام دیکتاتورهای عالم
متاسفم برای سایت تابناک که نظرات مزخرف حمایت از پوتین واستالین وهیتلرو منتشر میکنه، ولی انتقادات ساده از مدیران ومسئولین رو حذف میکنه ، ادعای پربیننده ترین سایتتون رو باور کنیم یا این چرندیات و لودگیهایی که منتشر می کنید رو باور کنیم ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
غربگدا که موافق آزادی بیان بود چی شد؟
اكراينً مثل افغانستان دست روسها ميافتد
بايد ديدپايمردى مردم چگونه أست
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
وقتی جنگنده به اوکراین دادن و تاسیسات روسیه هم بمباران شد می فهمی چقدر چرت نظر دادی
تجاوز و ضربه زدن به استقلال هر کشوری از هر نوع محکوم چه یمن باشد چه عراق چه افغانستان چه لبنان و سوریه چه اوکراین وکشتن غیر نظامیان محکوم و متجاوز باید در مجامع بینالمللی محکوم واز مردم بیگناه حمایت شودپوتین یک جنایت کار جنگی است و باید در دادگاه بین الملل محاکمه وبه اشد مجازات محکوم گردد
جالبه یک عده سرنوشت اوکراین رو میبینن و میگن ما همون کارهایی که اوکراین کرده و به این بدبختی افتاده رو تکرار کنیم! مثلا برنامه اتمی مون رو تضعیف کنیم. یا قدرت نظامی رو رها کنیم و بچسبیم به اقتصاد. یا بریم سمت آمریکا در حالیکه روسیه همسایه ماست!
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
قدرت اوکراین که پوتین رو به زانو درآورده در بمب اتم و این حرفها نیست حتی معلوم شد یکسان بودن زبانشون هم چرته چیزی که معیار قدرت اورکاینه اینه که مردمش پشت حاکمیت دموکراتیکش ایستادن همین این جنگ بین دموکراسی و دیکتاتوریه
اگر منصف باشیم هم روسیه جنایتکاره هم غرب. بهتره بیخود طرف یکی رو نگیریم.
یکی هست پاسخ کامنت ها رو با غربگدا جواب میده اینجا ایران است وبیان کلام بدون توهین همه ازادند و همه ازادند بیان نظر داشته باشند و اینجناب بره مطالعه کنه نه اینکه با نظرات مخالف خودش با تحقیر برخورد کند به امید حق چنین شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
حقیقت اینه که اینا غربگدا هستن چون در هر صورتی از غرب دفاع میکنن مهم نیست چی باشه موضوع
تابناک چقدر پول گرفتی کامنت این توده ای های کمونیست شرق گدای سایبری رو پست کنی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
پول هم نمی گیره ماموره و معذور!!!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
چیزی به اسم شرق گدا نداریم غربگدا و ضد غرب داریم
پوتین ملعون
مگر المان تکنولن ولوژی ساخت سلاح شیمیای را به صدام نداد حالا بزار تغم تلخ جنگ را اونا هم بچهش
پوتین داره به نفع ایران میجنگه تو این جنگ هر اتفاقی هم بیفته و هر طرف هم پیروز بشه بازم به نفع ایرانه اگه پوتین برنده بشه با تحریم های آمریکا و اروپا فلج می شه و دیگه نمی تونه تو مسائل ایران دخالت کنه اگر هم اوکراین پیروز بسه که خیلی بعیده بازم روسیه همین سرنوشت را خواهد داشت بنابراین طرفداری خیلیا از پوتین به خاطر چشم و ابروی پوتین و شرقگرا بودنشان نیست فقط به خاطر منافعیه که برای کشور خودمون داره و حداقل می تونیم یه مقدار از فشار تحریمها کم کرده و نفسی بکشیم
لعنت خدا بر روسیه، امریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه، زنده باد جمهوری مقتدر اسلامی زنده باد خامنه ای عزیز،رهبری که سکاندار کشتی نجات هست، خدا نگهش داره بحق سوره ی یاسین
توده اى هاىى كه از اول انقلاب طرفدار جمهورى اسلامى بودندكه بتوانند روزى ايران را به شرق پيوند بزنند بدانتد كه ارباب بزرگ روسيه چگونه در اخر مزدشان را در اسارت و بندگى خواهد داد
قابل توجه حكمرانان جمهورى اسلامى

اتكا به كشورهاى خارجى فارغ از كدام اردوگاه ايران را بيچاره ميكند و در بند
به مردم ايران تكيه كنيد تا ايران اباد شود
نگاه به شرق و غرب ثمرى براى مردم ايران ندارد
ممكن أست توسل به اين پيمان و ان گروهً و كشور چند روز اب به اسياب حكمرانى اضافه كند ولى در اخر خارجيان مزز كمك هايشان را چند برابر ميگيرند
تابناک چقدر پول گرفتی کامنت این توده ای های کمونیست شرق گدای سایبری رو پست کنی؟؟؟
وقتی کاترین اشکدن به این راحتی نفوذ میکنه توده ای ها که راحت تر نفوذ میکنند اینروزها هر کس دو آتشه دفاع میکنه بایستی بهش شک‌ برد.
پوتین دیوانه هیتلر امروز ،،، قاتل هزاران کودک بیگناه..... بایک کشور آرام وکوچک وکم جمعیت جنگیدن هنر نیست بروبا آمریکا بجنگ ........مرگ بر پوتین جنایتکار، ....
زنده باد پوتین زنده باد روسیه بزرگ
خوبه آدم کمی وجدان داشته باشد، این مردیکه داره بمب روی سر مردم و زن و بچه‌ ها میریزه ، اگر خانواده خودت زیر بمب های پوتین آدم کش باشد باز همین حرف را می‌زنی، احتمالا توده ای هستی عزیز.
اسامی مثل این بهنام وفرازو…قطعاازسایبریهای امنیتی اطلاعاتی هستندکه ماموریت دارندمردم رااینجابجان هم بیاندازندوحرص آدمهاراباحرفهای صدتایه غازدربیاورنداگردقت کنیدتابناک هم ازترس بصورت مسلسل وارکامنت هایشان راچاپ میکنددرصورتی که برای مردم عادی تعدادغیرقابل انتشاربیشترازانتشاریافته است.
هرچی « بهنام» بود منفی زدم دیگه نگاه نکردم چی نوشته.
این درد .زایمان دنیایی جدید است با نابودی دولتها وحکومت های ظالم وجنایتکار به رهبری شیطان بزرگ امریکا وایجاد حکومت جهانی ملتهای مظلوم با ظهور امام زمان مهدی .موعود انشاالله
سلام دوستان‌ و البته حامیان غرب شرق تاريخ به ما درس های سختی و بدی داده و به ما ثابت کرده دیگران در جای جاش طرف خود شونن نه ما در سه سال کرونا و اقتصاد بعد باید راهی برای برون رفت از رکود و ورشکستگی پیدا می‌شد بالا رفتن قیمت نفت و مواد غذای فروش تسلیحات نظامی در حجم انبوه آمریکا و روسیه دو لبه یک قیچی هستن مثل دوتا شر خری که بخاطر نقد کردن و دهان بستن بقیه دست به فیلم تئأتر می‌زنند یک شر خر اگر عربده نکشه کسی ازش حساب نمی‌بره اما این رو بدونید بادکنک زمانی میترکه که زیاد باد شده باشه مثل الان آمریکا و هم پیمانانش مثل روسیه و چین چون دیگه جای برای فتح نمونده زمینی نمونده مثل غدد سرطانی که تمام بدن گرفتم خوردن حالا به جون هم افتاده دوستان درست که مریض هم به حالت احتضار افتاده اما مردن این مریض برای اون منفعطی نداره دوستان
فکر کنم در آخر هم آمریکا با یه معاهده بخشی از اوکراین را به روسیه ببخشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل