بازدید 6057
۱

شهادت افسر پلیس به دست سارقان مسلح

کد خبر: ۱۱۰۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ 05 March 2022

درگیری مسلحانه پلیس با سارقان در کرمانشاه منجر به شهادت یکی از افسران پلیس شد.

به گزارش ایران، شامگاه پنجشنبه12 اسفند مأموران مرکز‌ فوریت‌های پلیسی 110 استان کرمانشاه حین گشت‌ به منظور تأمین امنیت و آرامش مردم با سارقین مسلح درگیر شدند.

سارقان با استفاده از تاریکی شب و سلاح جنگی به سمت مأموران تیراندازی کردند که در این درگیری ستوان یکم

پوریا نظری یکی از مأموران پلیس از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید. تیم‌های اطلاعات عملیات پلیس از همان ساعات اولیه این حادثه عملیات شناسایی برای مبارزه و دستگیری سارقان مسلح را در دستور کار قرار دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک دوست داری بنویس وگرنه که گردن خودت.
وقتی سارقین اینقدر جسور شدند که به سمت پلیس به قصد قتل شلیک میکنند چه میکنند وقتی وارد منازلی میشن که زن و بچه های بی پناه خونه هستند و استراحت میکنند، غذا میپزند، کارهای خونه را انجام میدن، تلویزیون میبینند و یا حتی حمام و توالت هستند.

الان ما سرقتهاییی را طی هفته بازدید میکنیم که سارقین خشن وقتی وارد شدند که زن و بچه ها خونه بودند و صاحبخونه از ترس آبرو حتی جرات نکرده به پلیس اعلام کنه که مردم نگن وقتی دزدا رفتن داخل با زن و بچه این چه کردند.

قفل تمام دربها و حفاظهایی هم که تو بازار میبینید به قدری سریع باز یا تخریب میشن که تمام مشتریهای ما میگن اصلا متوجه نشدیم که سارقین چطوری قفلها را باز یا تخریب کردند و وارد شدند که ما متوجه نشدیم و فقط دیدیم بالای سرمون ایستادن و اینها فقط به خاطر اطمینان بیجا به ادعاهای فروشندگانی هست که امروز اومدن که خیلی سریع بارشون را ببندن و فردا هم دیگه ازشون اثری نیست و چون آخرش هم معلوم نمیشه کی راست میگه و کی دروغ باید به مردم آموزش داد که تجهیزاتی که به اسم ضد سرقت، حفاظتی یا امنیتی فروخته میشوند را فقط از فروشندگان معتبر و با سابقه ای بخرند که به صراحت و بدون تقلب در نگارش به خریدار برای اون کالایی که به اسم ضد سرقت میفروشه ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بده و نه اینکه ضمانت بده که مثلا این قفل ضد اسید یا ضد برش هست چون این یک تقلب و کلاهبرداری آشکاره چون مرم که نمیدونن هیچ دزدی با اسید قفل باز نمیکنه یا با خودش فرز نمیاره که بخواد قفل را ببره که فروشندگان روی این دو موضوع مانور میدن و مردم را گول میزنند و باعث بیچارگیشون میشن.

پس ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از هر درب، حفاظ و قفلی که تحت عناوینی مثل ضد سرقت، حفاظتی و امنیتی فروخته میشن باید ارائه بشه تا مردم گیر این سارقین خشن که حتی به پلیس هم شلیک میکنند نیفتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی