بازدید 6377

قاتلان فراری در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شدند

کد خبر: ۱۱۰۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ 05 March 2022

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری دو نفر به اتهام قتل عمد یک جوان ۲۳ ساله در شهر پره‌سر رضوانشهر خبر داد.

به گزارش نیروی انتظامی گیلان، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد افزود: بامداد دیروز جمعه در پی وقوع یک فقره قتل در یک باب ویلای شخصی در شهر پره‌سر شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر و حضور ماموران پلیس در صحنه ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده ،بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با قدردانی از سرعت عمل و اقدامات فنی و کارشناسی به موقع فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: پلیس سرانجام با اشراف اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی موفق شد محل تردد متهمان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضایی، هر دو متهم متواری ۲۷ و ۲۹ ساله را که قصد خروج از استان گیلان داشتند ، شناسایی و در کمتر از دو ساعت آن‌ها را در شهرستان رودبار دستگیر کند.

وی ضمن تشریح پیامدهای سوء بی توجهی به قانون، بر لزوم پایبندی، تعهد و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: متهمان پس از رویارویی با ادله متقن ارتکاب جرم، به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار