بازدید 5467
آیت‌الله رییسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

شرکت در جشن‌ها، مسافرت و اردو‌های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است/ وزارت بهداشت برای صادرات و اهدای واکسن کرونا اقدام کند/ اختلاف نظر در اجرای دستورالعمل‌ها قابل قبول نیست/ مردم را به تزریق دوز سوم ترغیب کنید

رییسی با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی و انسجام در بخش اجرایی موضوع مقابله با شیوع کرونا گفت: اینکه در عرصه علمی نظرات متفاوتی در خصوص شیوه‌های مقابله با کرونا وجود داشته باشد، نه تنها اشکالی ندارد، بلکه می‌تواند منشا نتایج مفیدی هم باشد، اما در عرصه عمل و اجرای دستورالعمل‌های مصوب بهداشتی باید یکپارچگی و هماهنگی کامل وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 05 March 2022
تابناک اجتماعی
رییس جمهور با اشاره به ایام و اعیاد پیش‌رو اظهار داشت: حضور در گردهمایی‌ها و جشن‌ها، رفتن به مسافرت و حضور در کاروان‌های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است.

به گزارش «تابناک»، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی صبح امروز در یکصد و نهمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به روال هر سال در ایام و اعیاد پیش‌رو اجتماعات و گردهمایی‌هایی داریم که با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، ستاد ملی کرونا با برگزاری این مراسم‌ها با رعایت اصول و فاصله بهداشتی و زدن ماسک مخالفتی ندارد.

وی با بیان اینکه اولویت برای مسافرت و نیز حضور افراد در کاروان‌های راهیان نور نیز تزریق ۳ دوز واکسن است، افزود: البته برابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، اگر کسی دوز سوم واکسن را تزریق نکرد نیز می‌تواند با ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا از خدمات اجتماعی استفاده کرده و یا در گردهمایی‌ها حضور یابد و به سفر برود.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا اقناع عمومی برای تزریق ۳ دوز واکسن کرونا است، اظهار داشت: با روش‌های مختلف تبلیغی به مردم توضیح دهید که تزریق ۳ دوز واکسن تا چه اندازه برای سلامتی خودشان و صیانت از سلامتی دیگران موثر است.
 
شرکت در جشن‌ها، مسافرت و اردو‌های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است/ وزارت بهداشت برای صادرات و اهدای واکسن کرونا اقدام کند/ اختلاف نظر در اجرای دستورالعمل‌ها قابل قبول نیست/ مردم را به تزریق دوز سوم ترغیب کنید

وی با بیان اینکه از هر امکان و ابزار تبلیغی استفاده کنید تا مردم ترغیب به تزریق واکسن کرونا شوند، تصریح کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوز سوم واکسن را تزریق کرده‌اند نیز می‌تواند در ایجاد انگیزه و ترغیب مردم به واکسیناسیون بسیار موثر باشد.

رییسی در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی و انسجام در بخش اجرایی موضوع مقابله با شیوع کرونا خاطرنشان کرد: اینکه در عرصه علمی نظرات متفاوتی در خصوص شیوه‌های مقابله با کرونا وجود داشته باشد، نه تنها اشکالی ندارد، بلکه می‌تواند منشا نتایج مفیدی هم باشد، اما در عرصه عمل و اجرای دستورالعمل‌های مصوب بهداشتی باید یکپارچگی و هماهنگی کامل وجود داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع یکسا‌ن‌سازی تعرفه‌های پرستاری اشاره و تاکید کرد: این موضوع مطالبه جدی جامعه پرستاری کشور است که رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز دو بار اجرای آن را مورد تاکید قرار داده‌اند، لذا باید هر چه سریع‌تر اجرایی شده و دستور ایشان با تاخیر و کندی مواجه نشود.

رییس جمهور همچنین درباره نیازمندی‌های انبار‌های سازمان هلال احمر کشور گفت: سازمان هلال احمر یکی از مهم‌ترین نهاد‌های امدادی کشور است که انبار‌های آن هیچ‌گاه نباید با کاستی و نقص اموال مواجه باشند. این نهاد امدادی باید هر لحظه برای ارائه خدمات آمادگی کامل داشته باشد.

وی به موضوع صادرات واکسن کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت بهداشت با لحاظ و تامین نیازمندی‌های داخلی نسبت به شناسایی بازار‌های هدف برای صادرات واکسن و نیز اهدای واکسن به کشور‌هایی که توانایی خرید واکسن ندارند، اقدام کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل