بازدید 13598
آبی‌ها به کدام تبعیض اعتراض دارند؟

پاداش برد بازیکنان استقلال ۴ برابر پرسپولیس!

کد خبر: ۱۱۰۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 04 March 2022

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که این روزها پا به‌ پای هم در صدر جدول پیش می‌روند، بابت بردهایی کسب کرده‌اند پاداش‌هایی به آنها پرداخت شده است.

بر اساس اطلاعات خبرنگار خبرگزاری ایسنا، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تا به امروز بابت تمام بردهای تیم در لیگ و جام حذفی مجموعا ۷۵ میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند. این یعنی بابت هر برد به طور متوسط ۵ میلیون تومان پرداخت شده است. البته این مبلغ به کسانی داده شده که طبق قرارداد، ۱۰۰ درصد پاداش به آنها تعلق می‌گیرد.

در مقابل استقلالی‌ها هم پاداش‌های قابل توجهی دریافت کرده‌اند. آبی پوشان تهرانی برای هر بردی که با کلین‌شیت همراه بوده، ۲۰ میلیون تومان و هر بردی که گل خورده داشته‌اند ۱۰ میلیون تومان پاداش گرفته‌اند.

تیم فوتبال استقلال درحال حاضر با کسب ۱۴ برد و کسب ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس نیز با ۱۳ برد و ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
تابناک احتمالا چیزی واسه علم کردن پیدا نکرده....
متاسفانه به ناجوانمردانه ترین شکل تمام مجراهای تنفسی و مالی پرسپولیس بسته شده و از طرف دیگر ریخت و پاش و بذل و بخشش بی حد برای رقیبان جریان دارد. این قطعا و مشخصا ظلمی عمدی است. در این شرایط تقریبا اسکلت اصلی تیم پرسپولیس در آخر فصل قرارداد نخواهند داشت و تک مدیرعاملی که بعد از ماه ها توسط سجادی تعیین شده عین خیالش هم نیست که اقدامی برای تمدید نماید. بگذریم از نقاط اصلی ای که فقر بازیکن در تیم مشهود است و از ابتدای فصل به بهانه های مختلف مانع جذب بازیکن تراز در آن شد. بسیار خنده دار است که پنج دوره قهرمان لیگ و دو دوره فینالیست آسیا در کمتر از 5 سال الان بگوییم پول ندارد ولی در شرایط برابر تیم هایی که سال هاست در حال ریخت و پاش و نتیجه نگرفتن هستند بالای 100 میلیارد تا همین لحظه پول به بازیکن داده باشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
شما دو دوره فینالیست شدین اینجوری طلبکارین وای
بحال بردن جام اسیا دیگه از مسی و رونالدو هم میخاین بیشتر بگیرین
معلومه همه جوره توسط سردار و غیر سردار حمایت میشه.
پس چرا همیشه میگه رقیب ها حمایت های آنچنانی میشوند و نتونسته با همه حمایت ها حتی یک جام در 6 سال گذشته بیاره. همه میدونند که همیشه در نقل و انتقالات بهترین پرداخت ها را داشته.

در اینکه تیم را حمایت میکنند صحبتی نیست ولی به دیگران انگ نزنند و مشکلاتشون را توجیه نکنند و به تلاش همه تیمها احترام بگذارند.
هرکاری میکنند تا بعداز ۱۰ سال لااقل یه جام حذفی بگیرند ولی ما اجازه نمیدیم (:
دروغ نگید.الکی می گید نه؟واقعا دورغه.پرسپولیسی ها خیلی بیشتر پول می گ
یرند.
ببینیم بعد از اینهمه سال عقب ماندن از پرسپولیس ، بالاخره میتونن به زور پاداش و استفاده از مشکلات مالی پرسپولیس قهرمان بشن یا نه؟
بعد یه عده میگن وزیر پرسپولیسیه
یه تیم به مدت 8 سال و به اندازه عمر دو دولت همه جوره حمایت شد ، حتی از صندوق پس انداز نیازمندان هم واسش هزینه کردن و کلی لطف و کرم بی حد و حساب دیگه ، حالا همون تیم و حامیانش نگران پاداش بازیکنان تیم رقیب میشه....
باشگاه پیروزی همیشه از حمایت رسانه ها برخوردار بوده و با استفاده از این چترحمایتی گسترده و مافیایی،بیشترین بهره ها را برده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار