بازدید 3404
استاندار خوزستان:

۴۰۰ واحد زلزله‌زده اندیکا تا قبل عید آماده می‌شود

استاندار خوزستان گفت: حدود ۴۰۰ واحد مسکونی از واحد‌هایی که تخریب شده بود تا قبل از عید آماده می‌شود و اقلام اساسی که بنیاد مستضعفان تهیه کرده در اختیار افرادی که خانه تحویل می‌گیرند قرار داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷ 04 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صادق خلیلیان امروز، ۱۲ اسفند پس از بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: لازم بود سفری به منطقه زلزله زده اندیکا داشته باشیم و از نزدیک پیشرفت کار‌ها را ببینیم. خوشبختانه پیشرفت کار‌ها سرعت داشته و بر اساس آنجه که بنیاد مسکن اقدام کرده حدود ۴۰۰ واحد مسکونی از واحد‌هایی که تخریب شده بود تا قبل از عید آماده می‌شود و اقلام اساسی که بنیاد مستضعفان تهیه کرده در اختیار افرادی که خانه تحویل می‌گیرند قرار داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد در رابطه با عدم همکاری برخی از بانک‌ها مانند بانک سپه برای اعطای تسهیلاتی است که هیأت دولت تصویب کرده است.

استاندار خوزستان گفت: پیشرفت‌هایی که داریم ناشی از همکاری بانک‌ها است و جا‌هایی که بنیاد مسکن یا بسیج سازندگی برای ساخت مسکن و ساخت جایگاه‌های دام موفق نشده است، جا‌هایی است که بانک‌ها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

خلیلیان تصریح کرد: در مجموع، اقدامات خوبی انجام شده است و دو راه اصلی عشایری بازسازی شدند که زیرسازی آن‌ها انجام شده و به مرحله آسفالت رسیده اند.

وی بیان کرد: اقدامات خوب و ماندگاری در منطقه انجام شده که ان شالله امیدوار هستم با حضوری که مسئولین دارند و پیگیری‌هایی که می‌شود بتوانیم بر اساس آنچه که برنامه ریزی شده، این منطقه را بازسازی کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: اقداماتی که در منطقه اندیکا در حال انجام است، اقداماتی اساسی و زیرساختی هستند که به صورتی پایدار منطقه را از محرومیت خارج می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر