بازدید 41080
۸

«نورد استریم ۲» اعلام ورشکستگی کرد

شرکت «نورد استریم ۲» که مسئول ساخت خط لوله انتقال گاز از روسیه به آلمان بوده و اخیرا به دلیل حمله روسیه به اوکراین، مورد تحریم قرار گرفت، رسما اعلام ورشکستگی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۰ 02 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه فایننشال تایمز، این شرکت همچنین تمامی کارکنانش را اخراج و تحریم‌های آمریکا را دلیل ورشکستگی خود معرفی کرده است. مدیر اقتصادی منطقه‌ای در سوییس که شرکت مادر نورد استریم در آن مستقر است، گفت، این شرکت اعلام کرده است که دیگر توانایی ادامه فعالیت ندارد.

«نورد استریم ۲» نام خط لوله انتقال گازی است که برای انتقال گاز از روسیه به آلمان - و اروپا - در دست ساخت بود، اما روز چهارم اسفند به دلیل حمله روسیه به اوکراین، آمریکا این خط لوله و شرکت سازنده آن را تحریم کرد.
 
«نورد استریم ۲» اعلام ورشکستگی کرد
نقشه خط لوله‌های نورد استریم ۱ و ۲

این مقام سوییسی گفت: حدود ۱۰۶ کارمند (یعنی تمامی کارکنان محلی این شرکت) رسما پیام پایان کار خود را دریافت کرده‌اند. وی تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت روسی را دلیل این مسئله عنوان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۸
هنوز چندروز از تحریم نگذشته اینهااعلام ورشکستگی کردند حالا ببینید اوضاع شرکتها وبانکهای مابعداز چندین سال تحریم چگونه است؟!
اینه دیگه
این هنوز اول کار هست . پوتین تو باتلاق اوکراین گیر می‌کنه . یک هفته گذشته ۵ هزار کشته و ۶۰ ۷۰ میلیارد دلار خسارت آوردن .
باید هرکاری می‌کنه جنگ و تمام کنه .
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خسارات هاشو هم ایران میده
کابوس پوتین و پوتینیزم ها..!
بهترين فرصت براي ايران است كه با ترميم رابطه با اروپا جايگزين روسيه شود و كشور را از شرايطنامطلوب اقتصادي نجات دهد اين كار در راستاي منافع ملي اصلح امور است همانطور كه روسيه از تحريم ايران حداكثر استفاده رانمود وخود را جايگزين ايران كرد
شما نترس پوتین ۲۵ سال هست این نقشه ها رو کشیده و حتی قبل از حمله رؤسای جمهور چند کشور رو دعوت و به اونها هم که با امریکا مشکل دارن حرفاشو و برنامه هاشو گفته نمیبینی چین ترکیه ایران ووو اعلام موضع دقیق،ندارن ووو
اعلام ورشکستگی نقشه روسیه است میدونه گازش جایگزین نداره میخواد اروپا رو تحت فشار قرار بده از ایران وقطر هم مطمین است چون قبل از تحریم پوتین اعلام کرد اگر تحریمی درکار باشد اروپا باید بابت هر فوت مکعب گاز ۲هزار دلاربپردازد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار