بازدید 6302

اعلام شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/ عرضه 5 محصول سایپا در طرح جدید/ تحویل خودروها از مرداد ماه سال آینده آغاز می شود

گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی، اولین پیش فروش یکساله محصولات خود را از پنج شنبه(12 اسفندماه) برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر آغاز می کند.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ 01 March 2022
اعلام شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/ عرضه 5 محصول سایپا در طرح جدید/ تحویل خودروها از مرداد ماه سال آینده آغاز می شود
 
به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، اولین پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 12 اسفندماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز برای 5 محصول به اجرا در می آید.
 
خودروهای که در طرح یاد شده عرضه می شود شامل شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس است.
 
زمان تحویل این خودروها از مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد و متقاضیان می توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com  در پیش فروش یكساله ثبت نام كنند.
 
بر اساس این گزارش، اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد، پس از برگزاری قرعه كشی و در صورت منتخب شدن امكان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم خواهد شد و در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول كه شرایط آنها به تائید سازمان های ذیربط برسند، امكان ثبت نام نهایی و واریز وجه ( برای یک خودرو) میسر می شود.
 
در این میان فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت 3 روز اعلام خواهد شد و لازم به ذکر است که متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه كشی و اعلام منتخبین، هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد. پس از قرعه كشی، منتخبین این طرح ضرورت دارد در مدت 3 روز نسبت به  واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.
 
گفتنی است در پیش فرو ش یکساله، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار