بازدید 6056

معضل تکراری آخر سال در پرسپولیس؛ خبری از عیدی و حقوق نیست

کد خبر: ۱۱۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 28 February 2022
کارمندان باشگاه پرسپولیس دوباره دچار یک معضل تکراری در این باشگاه شده‌اند.

به گزارش میدان، در حالی که به روز‌های آخر سال نزدیک می‌شویم و خیلی از ارگان‌ها و نهاد‌ها حقوق اسفندماه و البته عیدی و مزایای کارمندان خود را پرداخت کردند این اتفاق در باشگاه پرسپولیس رخ نداده است و حتی کارمندان باشگاه حقوق بهمن ماه خود را هم نگرفتند چه برسد به حقوق اسفند و عیدی! البته اینکه پرداخت حقوق و مزایای کارمندان باشگاه پرسپولیس عقب بی افتد چیز جدیدی نیست اما این اتفاق در آستانه سال نو کمی نگران کننده شده است.


این در حالی است که وقتی پولی به باشگاه پرسپولیس تزریق می‌شود اولویت مدیران این باشگاه پرداخت به بازیکنان و کادرفنی است و کسی سراغ کارمندان را نمی‌گیرد این در شرایطی است که میزان درآمد و دارایی کارمندان با بازیکنان اصلا قابل قیاس نیست و خیلی از کارمندان باشگاه فقط همین حقوق مختصر را از باشگاه می‌گیرند و زندگی خود را می‌گذرانند.


مسئله اینجاست که بخش زیادی از کارمندان باشگاه پرسپولیس از قشر متوسط جامعه هستند و دریافت حقوق و عیدی در آخر سال برای آن‌ها بسیار مهم است. در نهایت باید دید که رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس آیا برنامه‌ای برای پرداخت حقوق بهمن، اسفند و البته عیدی و مزایایی کارمندان خود دارند یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر