بازدید 4455
۲

کشف ۴۰ تُن شکر دولتی خارج از شبکه در یاسوج

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ تُن شکر دولتی که باید برای تامین نیاز مردم در بازار توزیع می‌شد، در فروشگاه‌های شهر یاسوج با قیمت آزاد در حال فروش بود که با تلاش دستگاه های مربوطه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 28 February 2022

به گزارش ایرنا، براتعلی صالحی در بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای شهر یاسوج، اظهار داشت: محموله‌ کشف شده شکر با قیمت دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و برخوردهای قانونی با متخلفان انجام می‌شود.

وی افزود: برخی از سودجویان با کمک واسطه ها کالاهای اساسی که با هدف تنظیم بازار توزیع می شود را احتکار و با نرخ آزاد به فروش می رسانند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای این استان هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص این کالاها نداشتند، بیان کرد: بخشی از سهمیه‌های دولتی شامل برنج، شکر و سایر اقلام اساسی برای تحویل به استان باید اطلاع رسانی شود.

صالحی عنوان کرد: توزیع کالاهای دولتی در آستانه سال نو برای رفاه حال مردم ضروری است و شهروندان در صورت مشاهده کم فروشی، احتکار و گرانفروشی با سامانه ۱۲۴ تماس و تخلف را گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای کنترل بازار و جلوگیری از گرانفروشی در آستانه سال نو، تیم های گشت و بازرسی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بازار کهگیلویه و بویراحمد، قیمت کالاها رصد و با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حال بشمارید شکرهای بقیه مراکز استانی را
باید مشخص کنید از کجا و توسط چه کسانی و با چه شیوه ای از سیستم عرضه دولتی خارج شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل