بازدید 6196
بعداز شکست پرگل مقابل تاتنهام در الندرود

مارچلو بیلسا از سرمربیگری لیدزیونایتد برکنار شد

کد خبر: ۱۱۰۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 27 February 2022

مارچلو بیلسا از هدایت باشگاه لیدزیونایتد برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از تلگراف، مارچلو بیلسا، مربی نامدار 66 ساله آرژانتینی باشگاه لیدزیونایتد بعد از چندین هفته کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد. خود این مربی هفته پیش اعلام کرده بود که مالکین باشگاه در مورد نتایج اخیر تیم نگران هستند و حالا بعد از شکست 4 بر صفر لیدزیونایتد مقابل تاتنهام، سران لیدز بالاخره تصمیم به برکناری مربی نامدار خود گرفتند.  بیلسا در چهارمین فصل حضورش در الندرود بود اما در 12 بازی اخیر 9 بار شکست خورد.

مارچلو بیلسا از سرمربیگری لیدزیونایتد برکنار شد

آندره آ رادریتزانی، مدیر لیدزیونایتد در مورد برکناری بیلسا گفت: با توجه به تمام موفقیت هایی که بیلسا در باشگاه داشت، در دوران حضورم در لیدزیونایتد این سخت ترین تصمیمی بود که مجبور به گرفتن شدم. با وجود مارچلو، سه فصل خوب داشتیم و روزهای خوش به الندرود بازگشت. او فرهنگ باشگاه را عوض کرد و روحیه برنده را به تیم آورد. لحظه بازگشت ما به لیگ برتر قطعا در خاطر همه باقی خواهد ماند با این حال باید در راستای منافع باشگاه کار کنم و بر این باورم که برای ماندن در لیگ برتر ایجاد تغییر لازم است. نتایج و عملکردهای اخیر انتظارات ما را بر آورده نکرده است. ما در جایگاه خوبی در لیگ نیستیم و فکر می کنم الان زمان مناسبی برای آوردن مربی جدید است تا در مقاطع پایانی فصل تاثیر داشته باشد. از تمام زحمات مارچلو و دستاوردهایش در این باشگاه متشکریم و بهترین ها را برای او در آینده آرزو می کنیم.

گفته می شود جسی مارش، مربی سابق لایپزیش گزینه اصلی جایگزینی بیلسا در الندرود است. باشگاه لیدزیونایتد فردا به طور رسمی از سرمربی جدید خود رونمایی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار