بازدید 40596
واکنش

جواب برانکو به پیشنهاد باشگاه سپاهان

مشکل مالیاتی ندارم و اگر هم مشکلی باشد، مربوط به باشگاه پرسپولیس می‌شود، نه من!
کد خبر: ۱۱۰۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 26 February 2022

سرمربی پیشین و پرافتخار باشگاه پرسپولیس بار دیگر مورد توجه سپاهان قرار گرفته است اما او امروز به شایعه علاقه‌مندی باشگاه اصفهانی به استخدامش واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ که سابقه سرمربیگری ایران و حضور در جام جهانی 2006 به همراه این تیم را در کارنامه مربیگری‌اش دارد و بین سال‌های 2015 تا 2019 هم دوره موفقی را در پرسپولیس داشت، به شایعه علاقه‌مندی باشگاه سپاهان به استخدامش واکنش نشان داد. محرم نویدکیا از سمت سرمربیگری سپاهان استعفا کرده و این باشگاه اصفهانی در حال تلاش برای یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی اوست.

جواب برانکو به پیشنهاد باشگاه سپاهان

برانکوی 67 ساله که در سال 2020 هدایت تیم ملی فوتبال عمان را برعهده گرفت و در پی عملکرد خوب در این تیم قراردادش تا سال 2024 تمدید شد،  درباره اینکه آیا از جانب باشگاه سپاهان تماسی با وی گرفته شده است، عنوان کرد:  قراردادم را تازه با فدراسیون فوتبال عمان تمدید کردم!

وی در مواجهه با این پرسش که «گفته می‌شود شما مشکل مالیاتی دارید که همین مانع بزرگی برای‌ بازگشت‌تان به ایران است»، اظهار داشت: مشکل مالیاتی ندارم و اگر هم مشکلی باشد، مربوط به باشگاه پرسپولیس می‌شود، نه من!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل