به گزارش تابناک، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره تاخیر و نقص فنی پرواز شب گذشته شرکت هواپیمایی کاسپین توضیح داد.
میراکبر رضوی در گفتوگو با ایلنا درباره علت تاخیر در برقرار پرواز شیراز- تهران شرکت هواپیمایی کاسپین در شب گذشته اظهار داشت: شرکت هواپیمایی کاسپین برای پرواز شیراز به تهران ساعت 20 و 10 دقیقه شب گذشته اقدام پذیرش و سوار کردن مسافران میکند و پرواز با اندکی تاخیر در ساعت 22 تیکآف را انجام میدهد و عازم تهران میشود.
وی ادامه داد: 40 دقیقه پس از پرواز خلبان به دلیل ایجاد نقص فنی در هواپیما اقدام به بازگشت به شیراز میکند و بلافاصله اطلاع رسانیهای لازم به فرودگاه شیراز و تهران انجام میشود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: از آنجایی که برای رفع نقص فنی قطعه مورد نظر در فرودگاه شیراز وجود نداشت شرکت کاسپین درخواست میدهد تا از تهران قطعه مورد نیاز به شیراز ارسال شود و همین موضوع باعث ایجاد تاخیر در انجام پرواز تهران شد.
رضوی گفت: در نهایت ساعت 5 و 15 دقیقه این پرواز به مقصد تهران انجام میشود و در تمام این مدت شرکت کاسپین با احترام به حقوق مسافران پاسخگوی نیاز افراد بوده و پذیرایی سرد و گرم از تمامی مسافران انجام شده است.
به گزارش ایلنا، محمد محمدیبخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری هم یکی از مسافران این پرواز بود.
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.