بازدید 6855

پایان قدرت نمایی باند رعب و وحشت

کد خبر: ۱۱۰۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ 24 February 2022

با اقدامات پلیسی باند اراذل و اوباش در کرمان متلاشی شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اجرای ۱۰ طرح ارتقای امنیت با اولویت برخورد با اراذل و اوباش ،گفت : همزمان با ایام پایانی سال نیز طرح های ویژه ای در حوزه برخورد با این افراد و دیگر مخلان نظم و امنیت به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ مهدی پورامینایی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای اخیر پلیس شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگاران،اظهار کرد : امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس که بخواهد با سلاح سرد و گرم باعث آزار مردم و ایجاد ناامنی شود با برخورد قاطعانه پلیس روبه رو خواهد شد.

وی افزود: در همین زمینه یک باند اراذل و اوباش که چند روز قبل در یکی از محلات شهر و روستاهای اطراف اقدام به قدرت‌نمایی ، ایجاد رعب و وحشت ،شکستن شیشه‌ های خودرو و استفاده از سلاح گرم و سرد از جمله شمشیر، قمه و چاقو کرده بودند، با اشرافیت اطلاعاتی پلیس کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند و یکی از عوامل اصلی که به یکی از استان‌های همجوار گریخته بود، به چنگ پلیس افتاد.

این مسئول انتظامی گفت :این 13 نفر از اراذل و اوباش سابقه شرارت داشتند و سلاح‌های گرم، سرد و تعدادی موتورسیکلت غیرمجاز از این افراد نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: از زمان راه اندازی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش، اقدامات خوبی از سوی پلیس کرمان صورت گرفته است که در این زمینه یک قاضی ویژه برای صدور احکام و رسیدگی به پرونده های اراذل و اوباش از سوی مرجع قضایی در نظر گرفته شده است و اساسا این قشر بنا به جرایم و شرارت هایی که انجام می دهند توسط پلیس سطح بندی می شوند و پلیس بر همه این افراد در سطوح مختلف اشرافیت اطلاعاتی لازم را دارد و با هماهنگی و تاکید مقامات قضایی با جدیت با این افراد برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست