بازدید 4742

دبیر به صالحی‌امیری: دوستان اگر نباشند بهتر است

پیشنهاد من بود برخی روسا که حتی فدراسیون المپیکی ندارند، کنار بروند و به جای ۵ نفر باید ۷ نفر باشند. فدراسیون غیر المپیکی نباید برای فدراسیون‌های المپیکی تصمیم بگیرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶ 25 February 2022

علیرضا دبیر درباره ارسال نامه‌ای به برخی اعضای هیات اجرایی مبنی بر استعفا واکنش نشان داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون کشتی که بر سر بودجه این ورزش ملی با صالحی امیری اختلاف داشته است، اظهارداشت: از نظر قانون ۴ سال هیات اجرایی به پایان رسیده و هر مصوبه‌ای تا مجمع غیرقانونی است. حالا مجمع ۱۷ اسفند باید تصمیم بگیرد. من هم یکی از اعضای مجمع هستم. ۴ سال پیش مجمع به فرد رای نداده و به روسای فدراسیون‌ها رای داده است.

وی افزود: پیشنهاد من بود برخی روسا که حتی فدراسیون المپیکی ندارند، کنار بروند و به جای ۵ نفر باید ۷ نفر باشند. فدراسیون غیر المپیکی نباید برای فدراسیون‌های المپیکی تصمیم بگیرد. باید به المپیک و بازی‌های آسیایی احترام بگذارند و خواهش من این است استعفا کنند.

دبیر گفت: صالحی‌امیری خودش انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارد اما مجمع باید برای ریاست کمیته تصمیم بگیرد. خواهش من از دوستان این است که اگر نباشند، بهتر است. امیدواریم ۱۷ اسفند هرچه مجمع تصمیم می‌گیرد، همان شود. اگر بودجه فدراسیون را می‌خواهیم، سهم‌خواهی نیست. من اگر شهوت قدرت داشتم، برای ریاست می‌آمدم.

رئیس فدراسیون کشتی درباره اینکه شنیده شده قرار است هفته آینده بودجه واریزی شما از کمیته به ۲۲۵ درصد برسد، گفت: دروغ است. کمیته و هیات اجرایی یک دهم حق کشتی را ندادند و یکی از اعتراضات من این است. بودجه کشتی نسبت به مدال‌هایی که این رشته می‌گیرد، هیچ است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی