بازدید 5278

عامل «گوشی زنی» در اتوبوس های شهری به دام افتاد

کد خبر: ۱۱۰۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ 23 February 2022

جوان جیب بری که در اتوبوس های شهری گوشی مسافران را سرقت می کرد با هوشیاری شهروندان دستگیر شد و به چندین فقره «گوشی زنی» اعتراف کرد.

به گزارش خراسان، در پی تماس شهروندان با پلیس 110، مبنی بر این که از فرار یک جیب بر جلوگیری کرده اند بلافاصله گروه گشت کلانتری رسالت مشهد عازم خیابان ابوذر شد. بررسی های مقدماتی نیروهای انتظامی بیانگر آن بود که یک جیب بر حرفه ای در حالی که سعی داشت گوشی تلفن یکی از مسافران اتوبوس را سرقت کند، با هوشیاری شهروندان لو رفته است.

با انتقال این سارق معتاد به کلانتری بازجویی های تخصصی از وی در دایره تجسس در حالی آغاز شد که ماموران انتظامی هنگام بازرسی بدنی از وی، چهار دستگاه گوشی تلفن را کشف کردند که از جیب مسافران اتوبوس های شهری سرقت کرده بود.

این سارق 40 ساله در اعترافات خود گفت: از زمانی که به دلیل اعتیاد از کار اخراج شدم به جیب بری در اتوبوس های شهری روی آوردم. امروز هم گوشی نوجوانی را در اتوبوس بی آر تی ربودم و سپس به درون یک حسینیه رفتم و گوشی فرد دیگری را در میان جمعیت از جیب او زدم.

دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شده را هم در ایستگاه اتوبوس خیابان رسالت از جیب مسافران زدم ولی در خیابان ابوذر مسافران به من مشکوک شدند و مچم را گرفتند.

این «گوشی زن» حرفه ای پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی شاکیان با دستور سرگرد لطفی (رئیس کلانتری رسالت) به مراجع قضایی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار