بازدید 33357

تمدید طرح انتخاب شماره دلخواه 0939

کد خبر: ۱۱۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵ 24 July 2010
ایرانسل اعلام كرد: در پی استقبال گسترده هموطنان، طرح انتخاب شماره دلخواه با پیش شماره 0939 تا پایان مردادماه سال جاری تمدید شد.
 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در طرح شماره‌ طلایی ایرانسل، این امكان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ،شماره تلفن‌همراه دلخواه خود را از میان شماره‌های موجود بلوك 09391000000 تا 09399999999 انتخاب و با پرداخت اینترنتی از طریق كارت یكی از بانك‌های عضو شبكه شتاب و یا كارت‌های شارژ ایرانسل، سیم‌كارت مورد نظر خود را از طریق پست پیشتاز دریافت كنند.
 

در این طرح متقاضیان می‌توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره‌های طلایی نظیر شماره‌های مرتب، شماره فعلی تلفن‌ همراه، تلفن ثابت منزل و یا محل كار خود، تاریخ تولد یا ازدواج، یك ردیف شماره‌های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همكاران، تركیب حروف ابجد كه مفهوم خاصی را ایجاد می‌كند، شماره حساب بانكی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه، به عنوان شماره سیم‌كارت اعتباری ایرانسل خود انتخاب كنند.
 

بهای سیم‎كارت اعتباری با شماره انتخابی ایرانسل، با احتساب 3هزار تومان اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شركت پست بابت تحویل در محل مشترك و دریافت مدارك، مجموعا 15 هزار تومان تعیین شده كه در هنگام ثبت‌نام، از طریق پرداخت اینترنتی به‌وسیله كارت یكی از بانك‌های عضو شبكه شتاب و یا پرداخت از طریق كارت شارژ ایرانسل دریافت می‌شود.

 

اطلاعات بیشتر در خصوص طرح شماره طلایی ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این اپراتور به نشانی www.irancell.ir و یا تماس با مركز شبانه‌روزی خدمات مشتركین ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط، قابل دریافت است.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
آره! شماره دلخواه. من که از اولین نفراتی بودم که در همون لحظه های اول شروع طرح وارد سایت شدم، هر شماره ای که می خواستم انتخاب کنم، انتخاب شده بود. همه شماره های رند قفل بود. همه اش خالی بندیه!
اين شماره ها يك مشكل بزرگ دارد وآن هم اين است كه تشخيص اينكه ب كدام يك 912يا939تماس گرفته ام وسط گوشي امكان پذير نيست حتي نمي توان درگوشي آن را ذخيره كرد .درواقه 4رقم اول توسط همه ي گوشي ها درنظر گرفته نمي شود.
ایرانسل علیرغم ادعاهای خود ، از نظر سرویس دهی بسیار ضعیف است. اینجانب در تاریخ 9تیرماه شماره را انتخاب و وجه را واریز کرده ام. تا این لحظه علیرغم تماسهای مکرر با آن شرکت ، سیم کارت خریداری شده برای من ارسال و تحویل نگردیده است و در تماسهای مکرر فقط وعده پیگیری میدهند . شناسه رزرو من جهت کنترل صحت اظهاراتم 24134820 و شماره پیگیری من جهت علت عدم ارسال ، 16471781می باشد.
خدايي شما تابناكي ين رو تاييد ميكنيد از ساعت اوليه شروع سايت با داشتن اينترنت پر سرعت من نتونستم حتي يك شماره كه سه رقم آن xxx ,ويا 123...رديف باشه را بگيريم .هرچه شماره خوب بود خودشان برداشته و هر چي عادي بود دادن تو سايت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آيا شان تابناك تا اين حد پايين آمده كه براي ايرانسل تبليغ مي كند؟در حاليكه وقتي نظر معترضين به خدمات نا مناسب اين شركت را به سرعت از روي سايت خود بر ميدارد.آيا منافعي وجود دارد؟
اگه قراره هیچ شماره رند و قشنگی برای فروش نباشه و تمام اونها رو قبلا برداشتن برای خودشون چه فایده ای داره؟ مثلا من تاریخ تولدم را برای شماره انتخاب کنم چه فایده ای داره ،مگه چند نفر میدونند که من تو چه سال و ماه روزی متولد شدم؟ مثلا113580408 چه قشنگی داره؟اگه حقه باز نیستید شماره 1234567 را به مردم عادی بفروشید
درسته
شماره های رند قفل قفل است
یک ماهه ثبت نام کردیم پولشم دادیم بهمون نمی دن به تلفنشون هم که زنگ می زنی 5 دقیقه باید اراجیف گوش کنیم تا یکی جواب بده!
هیچ کس جوابگو نیست و حتی نمی شه تلفنی هم پیگیری کرد!!!
اولا که شماره ها رند نبود و بعدشم پول رو گرفتن و پاسخگو نیستن!!!!
اپراتور درجه 3ای همینه دیگه فقط تبلیغ می کنه ولی خبری از خدمات نیست. من حتی یک بار هم نتونستم با پشتیبانی شون تماس بگیرم!!!
اينجانب حدود 10 روز است ثبت نام كرده و مبلغ را واريز كرده ام ولي تا اين لحظه موفق به دريافت كارت نشده ام و از امروز 890502 آدرس پورتل پيگيري نيز خطا داده و وارد سايت نميشود همچنين پيگيري از طريق دفاتر ايرانسل نيز نتيجه اي حاصل نميشود شماره رزرو 24505866
نظرات همه دوستان بالا تایید میشه. میدونید مشکل کجاست؟ همه دفاتر خود ایرانسل این شماره ها رو خریداری کرده اند! چرا؟!! چون هر هفته 2 تا خانوم از این دفاتر زنگ میزنند به من و دوستان و ... که یک شماره ایرانسل داریم که 4 شماره آخرش با شماره شما یکی هست!!! اینقدر به حساب بریزید که براتون بفرستیم!!!!
بنده هم تقریبا هر چه به عقلم می رسید که رند باشد مثل ضرب اعداد، یک درمیان، دو درمیان و ... زدم که همه آنها قبلا خریداری شده بود، اگر هم کسی قرار باشد شماره خودش را بگیرد که می شود فقط یک چیر تفننی که مثلا به دیگران بگوید شماره من همان است که بود به علاوه یک پیش شماره دیگر!!
عالی بود .من 4 شماره برای خودم و دیگر دوستان گرفتم و همه هم سریعاًارسال شد.عیبش را گفتید حسنش را هم بگوئید.
من با اینترنت 1Mbps از ده دقیقه قبل با دو تا سیستم صفحه مربوطه را باز کرده بودم ولی بعد از ساعت صفر بامداد تا یک مدت دیگه صفحه ها باز نمی شد و بعد از اون هم هیچ شماره به درد بخوری باز نبود حتی شماره همراه اولم.
همش دکان پوله و مسخره بازی
دروغ و تبلیغ الکی یک چیز عمل معمول هست...این طرح هم گذاشته که همون شماره های معمولیشم تا جایی که می تونه به قیمت دو سه برابر بفروشهط و این عمل و تفکر پشتش خیلی تابلو هست
با تشکر از تابناک به خاطر خبر رسانی
واقعا برای ایرانسل متاسفم.
6 تیر یک شماره طلایی خریدم (کد رزرو: 24068984) و 12 تیر سیمکارت را دریافت کردم. ولی پس از سه هفته! سیمکارت همچنان غیر فعال است. حتی قابلیت دریافت تماس را هم ندارد. بارها با ایرانسل تماس گرفتم (کد پیگیری: 16528595 و 16286459 و 16481575). هر بار گفتند ظرف 1-2 روز مشکل حل می شود! آخرین بار هم بعد از اعتراض من گفتند برو مرجع قضایی شکایت کن!!!!!
هر وقت با ایرانسل تماس گرفتم که پیگیری کنم حداقل 5 دقیقه پشت خط بودم که فقط برای مشتری هزینه در بر دارد
بنده 3 خط خریداری کردم که کادو بدهم. یکی از آنها آمد ولی 2 تای دیگر هنوز به پست واگذار نشده است. 3 هفته هم گذشته است. چرا مردم را سر کار می گذارند. تماس هم گرفتم ولی افاقه نکرد.
منم ساعات اولیه طرح رفتم برای انتخاب شماره دلخواه!!! همه شماره های رند یا پشت سر هم قفل بود خدا وکلیلی اسمشو نزارید انتخاب شماره دلخواه!!! بگید انتخاب شماره های عادی!! واقعا برای ایرانسل متاسفم
من مشابه شماره 0912 خودم رو سفارش دادم و بصورت اینترنتی پول رو واریز کردم ..4 روزبعد شماره 0939 خودم رو پست تحویل داد.خواستم از سرعت عملشون تشکر کرده باشم .طی این مدت هم با پیام کوتاه در جریان کارها قرار میگرفتم .
بنده بیشتر از 10 روز است که شماره خریداری کرده و پول را واریز نموده ام اما هر بار که به سایت ایرانسل مراجعه می کنم نوشته جهت ارسال به پست آماده گردیده اما خبری نیست
به نظر می رسد شماره های روند در سایت گذاشته نشده است و فقط شماره های معمولی موجود است و این کار مهمی نبود
من شماره اي رو از شماره طلايي ايرانسل سفارش دادم و هزينه اونرو همان روز از بانك ملت بصورت اينترنتي پرداخت كردم . سيم كارت مربوطه دوشنبه هفته پيش ( مورخ 28/04/89) از طريق پست بدستم رسيد .مدارك درخواستي ( كپي شناسنامه و كارت ملي ) را همان روز به مامور پست تحويل دادم . ولي متاسفانه تا به امروز يكشنبه 03/05/89 هنوز سيم كارت تحويل شده فعال نشده و در سايت مذكور نيز هيچ امكان پيگيري وجود ندارد.
هر روز يك اس ام اس برايم ارسال ميشه كه در صورت عدم فعال شدن سيم كارت مربوطه سلب امتياز خواهد شد.
حالا نميدونم چيكار كنم و از خريدم پشيمونم
کنم الان دوهفته است پول ریختم و ثبت نام کردم ولی هنوز سیم کارتمو نیاوردن
من یک شماره عادی رو رزرو کردم و پولش رو هم پرداخت کردم ولی هنوز که هنوزه دستم نرسیده. برای این که بهانه‌ای نداشته باشند هر روز یه نفر تو خونه وایساده که مامور پست پشت در بسته نمونه ولی این همه مدت هنوز دستم نرسیده. حالا روند بودن شماره جای خود داره. اگر راست میگن اعلام کنند اون شماره روندها دست کیا اومده!
واقعا شما ملت فقط بلدید غر بزنید بسه بابا دیگه. آقا جان من 2تا خط گرفتم هفته بعدشم تحویلم دادند بعد از 72 ساعت فعالم شدن. حالا بلد نیستی هی غر بزنید. درود بر تابناک
سلام. من هم حدود دو هفته پیش ثبت نام کردم .حالا که پیگیری میکنم سیم کارتم بجای اهواز رفته نیشابور به یه آدرس دیگه.ایرانسل هم که الحمدلله ظاهرا میدونند که چه کار کردن کسی جواب نمیده و فقط تلفن پاسخگو یه مشت اراجیف میگه
کلاه برداری تمام عیار تمام شماره هایی که رندن اصلا موجود نیستن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل