اينجانب حدود 10 روز است ثبت نام كرده و مبلغ را واريز كرده ام ولي تا اين لحظه موفق به دريافت كارت نشده ام و از امروز 890502 آدرس پورتل پيگيري نيز خطا داده و وارد سايت نميشود همچنين پيگيري از طريق دفاتر ايرانسل نيز نتيجه اي حاصل نميشود شماره رزرو 24505866
نظرات همه دوستان بالا تایید میشه. میدونید مشکل کجاست؟ همه دفاتر خود ایرانسل این شماره ها رو خریداری کرده اند! چرا؟!! چون هر هفته 2 تا خانوم از این دفاتر زنگ میزنند به من و دوستان و ... که یک شماره ایرانسل داریم که 4 شماره آخرش با شماره شما یکی هست!!! اینقدر به حساب بریزید که براتون بفرستیم!!!!
بنده هم تقریبا هر چه به عقلم می رسید که رند باشد مثل ضرب اعداد، یک درمیان، دو درمیان و ... زدم که همه آنها قبلا خریداری شده بود، اگر هم کسی قرار باشد شماره خودش را بگیرد که می شود فقط یک چیر تفننی که مثلا به دیگران بگوید شماره من همان است که بود به علاوه یک پیش شماره دیگر!!
من با اینترنت 1Mbps از ده دقیقه قبل با دو تا سیستم صفحه مربوطه را باز کرده بودم ولی بعد از ساعت صفر بامداد تا یک مدت دیگه صفحه ها باز نمی شد و بعد از اون هم هیچ شماره به درد بخوری باز نبود حتی شماره همراه اولم.
همش دکان پوله و مسخره بازی
دروغ و تبلیغ الکی یک چیز عمل معمول هست...این طرح هم گذاشته که همون شماره های معمولیشم تا جایی که می تونه به قیمت دو سه برابر بفروشهط و این عمل و تفکر پشتش خیلی تابلو هست
با تشکر از تابناک به خاطر خبر رسانی
واقعا برای ایرانسل متاسفم.
6 تیر یک شماره طلایی خریدم (کد رزرو: 24068984) و 12 تیر سیمکارت را دریافت کردم. ولی پس از سه هفته! سیمکارت همچنان غیر فعال است. حتی قابلیت دریافت تماس را هم ندارد. بارها با ایرانسل تماس گرفتم (کد پیگیری: 16528595 و 16286459 و 16481575). هر بار گفتند ظرف 1-2 روز مشکل حل می شود! آخرین بار هم بعد از اعتراض من گفتند برو مرجع قضایی شکایت کن!!!!!
بنده 3 خط خریداری کردم که کادو بدهم. یکی از آنها آمد ولی 2 تای دیگر هنوز به پست واگذار نشده است. 3 هفته هم گذشته است. چرا مردم را سر کار می گذارند. تماس هم گرفتم ولی افاقه نکرد.