بازدید 4679

کمک‌رسانی به بیش از ۱۵ هزار سیل‌زده در جنوب کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای فاز دوم کمک رسانی به بیش از ۱۵ هزار سیل زده در جنوب استان گفت: موسسات خیریه و خیرین هلال احمر بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان جنوب استان کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵ 23 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان رضا فلاح با اشاره به همراهی موسسات خیریه و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر در امر کمک به متاثرین از سیل‌های اخیرگفت: ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان (هزینه‌های نقدی و غیرنقدی) در فاز دوم به سیل زدگان جنوب استان کمک رسانی شده است.
وی با اشاره به بهره مندی ۱۵ هزار و ۸۲۸ نفر از خدمات ارائه شده افزود: ۲ هزار بسته غذایی به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و هم چنین ۱۰۰ نوع اقلام زیستی از قبیل یخچال، اجاق گاز، فرش و پتو نیز به ارزش ریالی یکصد میلیون تومان از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به استان کرمان ارسال شده است.
فلاح با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان خاطرنشان کرد: ۱۳۰ میلیون تومان از طریق شماره حساب‌های جمع آوری کمک‌های مردمی به شماره حساب جمعیت هلال احمر استان کرمان توسط مردم واریز شده است.
وی در پایان تصریح کرد: گروه خیریه ماموت، انجمن حامی کودکان بی سرپرست، آبشار عاطفه ها، خیریه یاس، گروه آفرودسواران کرمان، خیریه گشایش، گروه یاریگران مهر و جمعی از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر در این امر خداپسندانه جمعیت هلال احمر را در کمک رسانی به سیل زدگان جنوب استان کمک رسانی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی