بازدید 29768

زمان ورود سامانه بارشی جدید به ایران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به این‌که در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه (۵ اسفند) جوی آرام و پایدار حاکم است از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 22 February 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اظهار کرد: :بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲ روز آینده در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه (۵ اسفند) جوی آرام و پایدار حاکم است و جمعه (۶ اسفند) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران همچنین در غرب اصفهان رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه (۷ اسفند) علاوه بر این مناطق بارش به سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور کشیده خواهد شد.

به گفته ضیاییان، شنبه در نوار شرقی و مرکز کشور وزش باد به‌نسبت شدید رخ خواهد داد و بارش در مناطق سردسیر و ارتفاعات به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

تعداد بازدید : 208

وی افزود: از امروز تا آخر هفته در غالب مناطق کشور افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اسفند) قسمتی ابری و گاهی نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و از بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و برای روز پنج‌شنبه (۵ اسفند) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبارمحلی و به‌تدریج نیمه ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳ و ۴ اسفند) بندرعباس با دمای ۲۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار