بازدید 4510
۱

روسیه: غرب برای اعزام به اوکراین مزدور جذب می‌کند

سرویس اطلاعات خارجی روسیه عنوان کرد که اطلاعات کشور‌های غربی درحال جذب شبه‌نظامیانی از خاورمیانه و شمال آفریقا است تا آن‌ها را به اوکراین اعزام کند.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳ 22 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرویس اطلاعات خارجی روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که «اطلاعات تایید شده‌ای دارد که نشان می‌دهد اطلاعات کشور‌های غربی به طور مخفیانه درحال جذب نیرو‌های مسلح هستند تا آن‌ها را به مناطق درگیری در شرق اوکراین» بفرستند.

این سرویس عنوان کرد که اولویت کشور‌های غربی «با اشخاصی است که تجربه شرکت در درگیری‌ها در خاورمیانه، شمال آفریقا، ناگورنو-قره‌باغ و بالکان» را دارند.

این بیانیه می‌گوید که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا و اطلاعات خارجی انگلیس اقدامات «فعال‌تری» در این زمینه انجام می‌دهند.

اطلاعات روسیه اشاره کرد اطلاعاتی مبنی بر اینکه «چنین فعالیت‌هایی در غرب بالکان از جمله در بوسنی و هرزگوین، آلبانی و کوزوو» انجام می‌گیرند، در اختیار دارد.

سرویس اطلاعات خارجی روسیه بیان کرد که پیشنهاد «دو الی سه هزار دلاری به ازای هر ماه به کسانی که قصد شرکت در عملیات کی‌یف در دونباس را دارند» ارائه داده شده و تاکنون حداقل یک هزار نفر به این پیشنهاد پاسخ داده‌اند.

اطلاعات روسیه اظهار کرد که متوجه تشدید تلاش‌های کشور‌های غربی برای جذب مزدور از خاورمیانه و خاور نزدیک شده است.

این اطلاعات هچنین می‌گوید که کشور‌های غربی به دنبال جذب «شبه‌نظامیان از گروه‌های تروریستی هستند که درک خود از ارزش زندگی انسانی را از دست داده و اطلاعی از سرنوشت مردمی که در فاصله دور (اوکراین) زندگی می‌کنند، ندارند».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
البته روسیه که مزدور هست احتیاج به جمع آوری مزدور ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست