بازدید 5005

حدف ۱۹ کشور از فهرست مناطق پرخطر کرونایی در آلمان

دولت فدرال آلمان ۱۹ کشور از جمله اسپانیا، ایالات متحده، تونس و هند را از فهرست طبقەبندی شدە مناطق پر خطر کرونایی حذف کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰ 21 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از دویچه وله، بنا بر تصمیم دولت فدرال آلمان، روز ٢٠ فوریه (یکم اسفند) ۱۹ کشور از فهرست طبقەبندی شدە مناطق پر خطر کرونایی حذف شدند. از این به بعد شهروندان آلمانی بدون نیاز به "ثبت نام ورودی دیجیتال" می‌توانند به این کشورها سفر کنند.

دویچه وله بدون اشاره به اسامی تمام کشورها به نقل از موسسه تحقیقاتی روبرت کخ اعلام کرده کە در میان این کشورها، نام اسپانیا، ایالات متحده آمریکا، تونس، مراکش، هند و چند جزیره توریستی دیده می‌شود.

به گفته این موسسه، بازگشت مسافران از کشورهایی که دیگر در لیست "مناطق پرخطر" طبقه بندی نمی شوند، آسان‌تر است.

مسافران لازم نیست قبل از بازگشت به آلمان "ثبت نام ورودی دیجیتال" انجام دهند. با این حال در هنگام ورود بە کشور باید مدرکی مبنی بر انجام واکسیناسیون یا سپری کردن دوره نقاهت نشان بدهند.

همچنین افراد بالای شش سال کە بە طور کامل واکسینه نشدەاند یا این‌ که به ویروس کرونا مبتلا نشده و گواهی بهبود ندارند، باید نتیجه تست "پی سی آر" کە در ۴٨ ساعت گذشته انجام شدە باشد، همراه داشته باشند.

تا پیش از این، افرادی کە از این کشورها وارد آلمان می‌شدند و گواهی واکسیناسیون یا بهبود نداشتند، باید به مدت ١٠ روز در قرنطینه می‌ماندند و تنها با ارایه تست منفی، امکان داشت این مدت زمان را به ۵ روز کاهش داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی