بازدید 12206
ورزشگاه اتحاد بالاخره رنگ باخت را داد

کونته شاخ پپ را شکست، باخت سیتی در شب برد لیورپول و چلسی

تاتنهام هم که دوازدهمین پیروزی خودش و سومین شکست فصل سیتی را رقم زد، 39 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 19 February 2022

منچسترسیتی در شب پیروزی تیم‌های لیورپول، چلسی و آرسنال مقابل تاتنهام شکست خورد تا لیگ برتر انگلیس کمی جذاب شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز(شنبه، ۳۰ بهمن) چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف نوریچ رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. سادیو مانه در دقیقه ۶۴، محمد صلاح در دقیقه ۶۷ و لوئیس دیاس در دقیقه ۸۱ برای لیورپول گلزنی کردند.

کونته شاخ پپ را شکست، باخت سیتی در شب برد لیورپول و چلسی

چلسی نیز با تنها گل حکیم زیاش موفق به شکست کریستال پالاس شد.

آرسنال که در ورزشگاه امارات به مصاف تیم برنتفورد رفته بود، میهمان خود را با نتیجه ۲ بر یک از پیش روی برداشت. امیل اسمیت رو در دقیقه ۴۸ و بوکایو ساکا در دقیقه ۷۹ گلزنان این دیدار بودند.

در آخرین دیدار این‌شب از رقابت‌ها، منچسترسیتی میزبان تاتنهام بود که با در کمال ناباوری ۳ بر ۲ مقابل میهمان لندنی و بحران زده خود شکست خورد.

در این بازی تاتنهام اولین تیمی بود که به گل رسید و خیلی زود هم این کار را انجام داد وقتی که بازیکن جدیدش دژان کولوسفسکی در دقیقه 4 دروازه منچسترسیتی را باز کرد. سیتی تا دقیقه 33 از میهمان لندنی‌اش عقب بود تا اینکه ایلکای گوندوگان گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند. با این حال کاپیتان هری کین با گلی که در دقیقه 59 به ثمر رساند برتری را برای تاتنهامی‌ها به ارمغان آورد. سیتی بار دیگر کار را به تساوی کشاند و این بار به لطف یک ضربه پنالتی که ریاض محرز آن را در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به گل تبدیل کرد. با این حال این گل باعث پایان شکست ناپذیری شاگردان پپ گواردیولا در لیگ برتر پس از سه ماه و نیم نشد چرا که دو بازیکنی که گل‌های اول و دوم تاتنهام را به ثمر رساندند با همکاری یکدیگر دوباره تیم‌شان را به گل رساندند. این بار کولوسفسکی در نقش سازنده ظاهر شد و توپی را ارسال کرد که هری کین با ضربه سر به تور دروازه سیتی چسباند.

این اولین باخت منچسترسیتی در لیگ برتر از زمان شکست 2 بر صفرش در خانه مقابل کریستال پالاس در روز هشتم آبان و در هفته لیگ برتر انگلیس بود. شاگردان پپ گواردیولا در 15 بازی خود بعد از آن شکست تنها یک بار در خانه ساوتهمپتون مساوی کردند و مابقی بازی‌ها را برده بودند. با وجود این باخت من‌سیتی همچنان با 63 امتیاز - 6 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول - صدرنشین هستند. تاتنهام هم که دوازدهمین پیروزی خودش و سومین شکست فصل سیتی را رقم زد، 39 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار