بازدید 5024

سیرک برو و بیای یک بازنشسته به فدراسیون وزنه برداری

کد خبر: ۱۱۰۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 19 February 2022

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد که سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری هر زمان تعیین شود به عنوان میهمان در مجمع کمیته ملی المپیک شرکت می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون وزنه‌برداری همچنان بلاتکلیف است و پس از این که اعلام شد علی مرادی بازنشسته است، سرپرستی برای فدراسیون تعیین نشد.

در همین راستا محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که منتظر نامه سازمان بازنشستگی هستند و در صورتی که سازمان بازنشستگی اعلام کند که علی مرادی بازنشسته است، سرپرست تعیین می‌شود.

وزارت ورزش هم مسئولیت انجام کار‌ها را بر عهده نایب رییس فدراسیون گذاشته است. مجمع عمومی کمیته ملی المپیک هم قرار است ۱۷ اسفند برگزار شود، اما نکته این است که کمیته ملی المپیک دعوت نامه فدراسیون را به نام علی مرادی ارسال کرده در حالی که تکلیف او هنوز نامشخص است.

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد که هنوز برای فدراسیون سرپرست تعیین نشده است و یک ماه قبل از برگزاری مجمع باید رییس فدراسیون یا سرپرست (بدون حق رای) به مجمع دعوت می‌شدند. از آنجا که فرصتی نبود تا منتظر شوند فدراسیون تعیین تکلیف شود، مجبور شدند رییس فدراسیون را دعوت کنند. اما هر زمان سرپرست تعیین شود آن نامه کان لم یکن می‌شود و سرپرست فدراسیون به عنوان میهمان دعوت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس