بازدید 3125

حضور نیرو‌های اسرائیل در رزمایش آب‌های بحرین

منابع رسانه‌ای به نقل از رژیم صهیونیستی اعلام کردند نظامیان صهیونیست در رزمایش دریایی در آب‌های بحرین شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ 17 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، تارنمای شبکه خبری «روسیا الیوم» امروز (پنجشنبه) در این باره نوشت که «ارتش اسرائیل در رزمایش دریایی در آب‌های بحرین شرکت کرد.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، این رزمایش به رهبری ناوگان پنجم آمریکا و با مشارکت حدود ۶۰ ناوگان و سازمان‌های بین المللی انجام شد.

بر پایه اعلام منابع صهیونیستی، در این رزمایش نیرو‌های یگان ویژه افزون بر عملیات کشف و نجات زیرآب با همراهی همتایان خود از ناوگان پنجم برای خنثی‌سازی مین‌های دریایی، در حوزه دریایی بحرین آموزش دیدند.

به گزارش ایرنا، ستاد ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا چندی پیش اعلام کرد، بزرگترین رزمایش دریایی منطقه خاورمیانه روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در بحرین و با حضور ۹ هزار پرسنل و بیش از ۵۰ کشتی از بیش از ۶۰ کشور و سازمان‌های بین المللی خبر داد.

در پی سیاست‌های ستیزه‌جویانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و دیدگاه‌ها و تحلیل‌های اشتباه کشور‌های امارات و بحرین از شرایط منطقه و فرصت‌طلبی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی، پیمان نامبارک امارات و بحرین با رژیم تل آویو موسوم به پیمان ابراهیم در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) منعقد شد و دو کشور روابط پیشین خود را با این رژیم علنی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار