بازدید 9384

میثاقی و درودگر بازنده‌های بزرگ برکناری عزیزی‌خادم

کد خبر: ۱۱۰۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ 17 February 2022

کاربران شبکه های اجتماعی پس از عزل شهاب عزیزی خادم توسط هیات رییسه فدراسیون فوتبال ، با انتشار پیش بینی عجیب و تمسخرآمیز مجری فوتبال برتر او را بازنده بزرگ این ماجرا معرفی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، میثاقی در برنامه اخیر خود با لحنی تمسخرآمیز مدعی شد هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و همچنان عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

صادق درودگر هم از جمله افرادی بود که در هفته گذشته در واکنش به اقدام هیات رییسه فدراسیون فوتبال ، پیش بینی کرد اتفاقی رخ نخواهد داد و عزیزی خادم در این مجموعه باقی خواهد ماند.

وی حتی در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد بهاروند و مهرعلی حق شرکت در جلسه بررسی عزل عزیزی خادم را دارند اما با اعلام رسمی AFC مشخص شد حضور آنها در هیأت رئیسه خلاف مقررات است و آنها حق شرکت در این نشست را ندارند.

اظهارات صادق درودگر در شبکه های اجتماعی به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفت تا نام او در کنار مجری فوتبال برتر به عنوان بازنده های بزرگ قصه عزل قرار گیرد.

شنیده می‌شود در جلسه امروز مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال، قصد رساندن یک کاغذ مشکوک به عزیزی خادم را داشته است که اجازه ورود به او را نداده‌اند.
طبق شایعات این کاغذ به توصیه خوبان عالم باید به دست عزیزی خادم میرسیده که نرسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس