بازدید 4779

خلق ابزارهای نوین بانکی با هدف تحقق بخشیدن به منشور اخلاقی

یکی از اهداف بانك‌ها از بكارگيری ابزارهای نوین و ايجاد مولفه‌های مالی، اجتماعی و بنيادين اثر بخشی استراتژی‌های بازاريابی بانكی است. در همین راستا بانک ایران زمین توانسته با خلق ایزارهای نوین و استفاده بهینه از ظرفیت‌های روز دنیا فرهنگ مشتری مداری را در این بانک به اجرا در آورد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹ 17 February 2022

به گزارش خبرنگار« تابناک» یکی از رویکردهایی که طی سال‌های اخیر مورد توجه بانک‌های کشورقرار گرفته، بحث بازاریابی ومشتری‌مداری است تا از آن به عنوان يك ابزار قدرتمند برای توسعه فعالیت و خدمات خودشان بهره گیرند. این رويكردهای جديد همگام با تغيير و تحولاتي كه بواسطه رشد فن آوری‌های نوين اطلاعاتی و ارتباطی در جوامع پديد آمده است.
بر همین اساس بانك‌ها بعنوان بخشی از نظام اقتصادی كشور كه نقش فعالی در برنامه‌های توسعه كشور دارند، در طی سال‌های گذشته با چالش‌ها ومشکلات بسیاری مواجه بودند كه مهم‌ترين آنها گسترش دامنه رقابت بين بانك‌ها و موسسات مالی و اعتباری و افزايش سطح دانش و آگاهی مشتريان و به تبع آن تغيير در انتظارات و نيازهای مشتريان بوده است. بنابراين در صورتی كه بانك‌ها بتوانند با استفاده از ابزارهای موجود در رويكردهای نوين بازاريابی به سطح بالاتری از رضايت مشتريان دست پیدا کند به طور حتم مشتريان مادام العمر برای خود خواهند داشت.
براساس این گزارش یکی از اهداف بانك‌ها از بكارگيری ابزارهای نوین و ايجاد مولفه‌های مالی، اجتماعی و بنيادين اثر بخشی استراتژی‌های بازاريابی بانكی است. در همین راستا بانک ایران زمین توانسته با ارائه خدمات و فناوری‌های نوین و استفاده بهینه از ظرفیت‌های روز دنیا فرهنگ مشتری مداری را در این بانک به اجرا در آورد و آن طور که از شواهد بر می‌آید همچنان در حال به روزرسانی اهداف و چشم‌اندازهای خود در تلاش بیشتری است و این مهم سبب شده بانک ایران زمین نسبت به سایر بانک‌ها وموسسات مالی و اعتباری پیشگام باشد.
براساس این گزارش حتی بانک ایران زمین به منظور صحه گذاشتن به این مقوله منشور اخلاقی در جهت کسب رضایت مشتریان را تدوین کرده تا براساس فعالیت خودش را پیش ببرد. در این منشور مواردی به چشم می‌خورد که حکایت از همگام شدن بانک ایران زمین با پیشرفت فناوری و تکنولوژی در جهت برقراری و سرعت ارتباط با مشتریان است که این موضوع خود نوعی مشتری مداری و اهمیت قائل شدن بر خواسته‌های مراجعه کنندگان است.
باید گفت هدف از تدوین این منشور اخلاقی در بانک ایران زمین توسعه فرهنگ و فضای کسب و کار خصوصی، بسط و گسترش بازار هدف و افزایش روزمره فعالیت‌های تجاری، تولیدی و خدماتی، ارائه خدمات پولی کارآمد به دارندگان منابع مالی، کارآفرینان و متقاضیان ذیصلاح (واجد شرایط) و توسعه، عرضه و خلق ابزارهای نوین بانکی و شناسایی و اجرای شیوه‌های جدید تجهیز و تخصیص منابع و جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان است.
گفتنی است؛ تغيير و تحولات سريع محيط و شدت يافتن فزاينده رقابت در بخش بانكداری، اهميت رضايت مشتری و بهينه‌سازی کيفيت خدمات را به عنوان ابزارهای اصلی موثر در افزايش سهم بازار و سودآوری در اين بخش بيشتر از قبل ساخته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی