بازدید 51212

فرمانده جدید سپاه شهرستان همدان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 17 February 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان با حضور جمعی از مسیولان، فرماندهان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ علی بقایی، فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز سه سال و 21 روز است که در خدمت بسیجیان بودم اظهار داشت: نسبت ما با افراد و دستگاه‌ها به اندازه نسبت آنها با انقلاب بوده و نوع ارتباط و تعامل ما نیز بر اساس اصل تعاون بود به همین دلیل هرجا کار خیری بود بسیج حضور داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های نسل ظهور و بنیان مرصوص مطرح کرد: بسیج در شهرستان همدان در عرصه امنیت نیز حرف برای گفتن دارد که در همین راستا نیز امنیت مردم پایه محله محور نتیجه زحمات بسیجیان است.

بقایی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تلخ ترین اتفاق در سه سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: در تمام اتفاقات رخ داده قطعا باقی گروه‌های مردمی نیز حضور داشته و خدماتی ارائه کردند اما بسیج نماد، شاخص و پیش برنده و محور است.

وی با بیان اینکه امام (ره) می‌فرمایند خود بسیجی ام و از خدا میخواهم مرا با بسیجیان محشور کند ادامه داد: امام خمینی در ادامه سخنان خود می‌فرمایند: اگر مسئولان از بسیجیان غفلت کنند به آتش دوزخ گرفتار می‌شوند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان تضمین با این توضیح که برای پیشبرد بسیاری از مسائل کشور و حل مشکلات مسئولان باید از بسیج بیشتر حمایت کنند گفت: در حال حاضر 26 پایگاه مقاومت بسیج داریم که 14 پایگاه مکان ندارند کما اینکه از نظر کمی نیز در این عرصه با افزایش 60 درصدی رو به رو بودیم.

وی اظهار داشت: برای ارتقای پایگاه‌های مقاومت نیازمند کمک‌مسئولان هستیم پس باید از ظرفیت ها و اعتبارات استفاده کنیم علاوه بر این باید موضوع امنیت مردم پایه محله محور را نیز مورد توجه قرار دهیم.

سرهنگ سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در این برنامه درباره سه راهبرد اصلی خود در مسئولیت جدید اظهار داشت: توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) راهبرد اصلی ما برای حرکت به سمت حرکت به ظهور و رسیدن به هدف نهایی است.

وی کارجهادی، تلاش و کوشش را لازمه رسیدن به اهداف انقلاب برشمرد و گفت:مردم داری و مردم یاری سومین راهبرد ماست به همین دلیل در این عرصه خود را نوکر و خادم مردم دانسته و امیدواریم بتوانیم به اقشار مختلف جامعه به ویره قشر محروم کمک کنیم.

این مقام مسئول با تشریح وضعیت کنونی جامعه و نقش بسیج عنوان کرد: در شرایط کنونی اگر همه مسئولان هم افزایی داشته باشند کارهای بزرگی رخ خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر