بازدید 33740
با رای هشت تن از اعضای هیات رئیسه و تا تصویب مجمع عمومی

عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد / سراجی سرپرست موقت تا مجمع

از ساعت نه صبح امروز، جلسه برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد و با رای قاطع اعضای هیات رئیسه، رئیس فدراسیون موقت از سمت خود عزل شد. مجمع عمومی فوتبال تا سه ماه دیگر درباره این اقدام، رای خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 17 February 2022

شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال از سمت خود عزل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم، رییس این فدراسیون با اجماع و هشت رای هیات رییسه فدراسیون فوتبال از سمت خود عزل شد.

با رای اعضای حاضر در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال، تصمیم به عزل موقت شهاب عزیزی خادم گرفته شد. در جلسه امروز شهاب عزیزی خادم، حمیدرضا مهرعلی، حیدر بهاروند، شهره موسوی، احمدرضا براتی، احسان اصولی، بهرام رضاییان، میرشاد ماجدی، طهمورث حیدری، مهرداد سراجی و خداداد افشاریان حضور داشتند و با رای اکثریت تصمیم به عزل عزیزی خادم گرفته شد که البته با دستور ای اف سی و تذکر حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال، مهرعلی و بهاروند از جلسه اخراج شدند.

پس از تصویب برکناری رئیس فدراسیون، مهرداد سراجی مدیرعامل ناموفق باشگاه سایپا به عنوان سرپرست جدید فدراسیون فوتبال تا برگزاری مجمع انتخاب شد.

 

آغاز عصر جدید در فوتبال ایران با قدرت هیات رییسه 

جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری درباره برکناری موقت شهاب الدین عزیزی خادم از دقایقی پیش شروع شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرنوشت مدیریت فوتبال ایران، امروز در مرکز ملی فوتبال واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی مشخص می‌شود؛ جایی که قرار است برای برکناری رئیس فدراسیون به درخواست پنج عضو هیات‌رئیسه رای‌گیری شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، ساعتی پیش از آغاز این نشست حیاتی، فعالیت دو نواب رئیس فدراسیون فوتبال که یک سال گذشته را با حکم سرپرستی گذرانده‌اند،غیرقانونی اعلام کرد. به این ترتیب، این دو مهره نزدیک به عزیزی خادم نیز حق شرکت در رای گیری امروز هیات رییسه را نخواهند داشت. 

گزارش لحظه‌ای تابناک از جلسه عزل عزیزی‌خادم : دو نایب رئیس غیرقانونی زودتر از بقیه آمدند! / AFC مهرعلی و بهاروند را حذف کرد

طبق قانون و اساسنامه، برای عزل موقت رئیس فدراسیون باید دوسوم اعضای حاضر رای مثبت بدهند.

 

دو نایب رئیس غیرقانونی فوتبال، جلسه را ترک کردند

هر دو نایب رئیس غیرقانونی فدراسیون فوتبال که در مرکز ملی فوتبال حاضر شده بودند، با تذکر حسن کامرانی‌فر مجوز ورود به جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را پیدا نکردند. بعد از این اتفاق، هر دو نفر مرکز تیم‌های ملی را ترک کردند. به این ترتیب برکناری عزیزی خادم در صورت عدم اقناع هیات‌رئیسه قطعی شده است. 

 

خروج عزیزی خادم از اتاق جلسه هنگام رأی‌گیری 

در بخش نخست از جلسه که باید با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود، اقدام به طرح مسائل و سؤالات اعضای هیأت رئیسه که خواهان عزل موقت او هستند، شد. دفاعیات و پاسخ رئیس فدراسیون به اعضای مخالف در حال استماع است.

اما در بخش دوم جلسه که باید بدون حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود، ابتدا مذاکرات موافقان و مخالفان عزل موقت رئیس فدراسیون و بررسی دفاعیات و مستندات و پاسخ‌های دریافتی از رئیس فدراسیون فوتبال، صورت می‌گیرد و نهایتاً اقدام به رأی‌گیری برای عزل موقت رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود؛ بنابراین، رئیس فدراسیون فوتبال نباید در زمان رأی‌گیری بابت عزل خودش، در جلسه حضور داشته باشد.

 

تجمع قابل پیش‌بینی پشت درب ورودی مرکز ملی فوتبال 

طبق انتظار و اخباری که طی روزهای گذشته در تابناک و سایر رسانه‌های مستقل منتشر شد، حدود سی تن به عنوان معترض به عملکرد شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون، جلوی درب مرکز ملی فوتبال تجمع کرده اند و علیه این عضو هیات رئیسه که تخلفات مالی بزرگی داشته است، شعار سر می‌دهند.

 

حکم AFC : حذف دو نایب رئیس غیرقانونی فدراسیون از جلسه عزل

یکی از موضوعاتی که توسط رسانه ها و کارشناسان بدان پرداخته شده، حضور غیرقانونی حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند در قالب سرپرست نایب رئیسی در هیات رئیسه فدراسیون، از جمله در جلسه امروز است. آنها رای مجمع فدراسیون فوتبال را ندارند.

احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون از نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره خبر داد و گفت: صبح امروز نامه ای رسمی از کوالالامپور دریافت شد که صراحتا حضور این دو بزرگوار در نشست امروز را غیرقانونی اعلام داشته و منع کرده است.

این عضو هیات رئیسه عنوان کرد: با عنایت به صراحت اساسنامه فدراسیون و نامه اخیر، مراتب به دبیرکل فدراسیون نیز اعلام شد تا تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شود.

به این ترتیب باید از حضور این دو در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال جلوگیری شود؛ هرچند هر دو زودتر از سایر اعضا، خود را به اتاق جلسه امروز رساندند. باید دید رئیس جلسه یعنی شخص عزیزی خادم به نامه ای اف سی عمل می‌کند یا دست به اقدام غیرمنتظره دیگری خواهد زد!

 

هیات رییسه ۴۳ تخلف رییس فدراسیون را لیست کرد

لیست تخلفات شهاب عزیزی خادم که شامل ۴۳ مورد می شود آماده ارائه در نشست امروز شد.

 در آستانه آغاز نشست مهم اعضای قانونی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه فهرست تخلفات گسترده شهاب عزیزی خادم را برای ارائه به دبیرکل فدراسیون فوتبال که حکم دبیر جلسه امروز را دارد، آماده کردند.
مطابق آنچه هیات رئیسه برای نشست امروز آماده کرده، شهاب عزیزی خادم در دوران کوتاه ریاست خود در فدراسیون فوتبال حداقل ۴۳ تخلف مرتکب شده است.


فهرست تخلفات رییس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است؛

اهم تخلفات و ترک فعل‌‏های رییس فدراسیون فوتبال از وظایف قانونی

الف: تخلف و ترک فعل از الزامات مندرج در اساسنامه فدراسیون فوتبال

 

1. تخلف «ترک فعل» رییس فدراسیون از مواد ذیل ماده ۲۳ اساسنامه
بند و - تهیه صورت‏ های مالی برای مجمع عمومی
بند ز - تهیه گزارش حسابرس مستقل بیرونی
بند ح - تهیه بودجه
بند ط - تهیه گزارش عملکرد سالیانه
بند ی - معرفی حسابرس مستقل بیرونی
- توضیح اینکه تصویب موارد ذکر شده فوق باستناد ماده ۲۳ اساسنامه از حدود اختیارات مجمع فدراسیون می‏باشد که تهیه این

موارد مالی و حقوقی در سال منتهی به ۳۱ /۰۴/ ۱۴۰۰ رعایت نشده است.

۲. تخلف از بند ۴ ماده ۲۶ اساسنامه


مستند به بند ٤ از ماده ٢٦ اساسنامه فدراسیون فوتبال چنانچه به هر دلیل نواب رییس در مجمع انتخاباتی آرای مجمع را کسب ننمایند، رییس فدراسیون الزام قانونی دارد تا نامزد/ نامزد‌های دیگری را حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ خاتمه مجمع عمومی جهت انتخاب به مجمع معرفی و متعاقبا هیات رییسه مجمع عمومی فوق العاده برگزار نماید.
۱-۲: رییس فدراسیون علی رغم الزام قانونی جهت معرفی نامزد‌های پیشنهادی و برگزاری مجمع فوق العاده حداکثر به مدت ۳ ماه جهت انتخاب نواب رییس ترک فعل از مسئولیت و مرتکب تخلف اساسنامه‏ ای شده است.
۲-۲: حضور آقایان مهرعلی و بهاروند با توجه به بند ۴ ماده ۲۶ بعنوان نواب اول و دوم رییس فدراسیون غیر قانونی است.

۳. تخلف از بند ۱۱ ماده ۳۵ اساسنامه


براساس بند ۱۱ ماده ۳۵ اساسنامه انتصاب سرمربیان تیم ‏های ملی براساس پیشنهاد رییس و تصویب هیات رییسه می‏باشد که در این خصوص انتصاب تعدادی از مربیان رده ‏های سنی مختلف به تصویب هیات رییسه نرسیده است.

۴. تخلف از بند ۱۸ ماده ۳۵


انتصاب خزانه دار باید به پیشنهاد رییس و تایید هیات رییسه و تصویب مجمع عمومی باشد که متاسفانه رییس خزانه ‏داری را در طی این ۱۱ ماه به هیات رییسه پیشنهاد نداده است.

۵. تخلف از ماده ۵۸ «رکن صدور مجوز حرفه ‏ای»


مستند به بند ۲ از ماده ۵۸ اعضای هیات بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ‏ای نباید در سایر بخش‌های سازمان لیگ و باشگاه‌ها عضویت و یا فعالیت داشته باشند، لیکن دو نفر در کمیته بدوی و یک نفر در کمیته استیناف فاقد این شرایط می ‏باشند.

۶. تخلف از ماده ۶۰ «کمیته حسابرسی»


این کمیته بایستی نظارت مالی و رعایت دقیق مقررات مالی در فدراسیون را عهده ‏دار باشد و بعنوان یک کمیته مستقل نظارت بر کلیه امور مالی، بودجه، اسناد هزینه، صورت‏ های مالی و تلفیقی و سایر موارد را دارد و باید توسط مجمع انتخاب شود، رییس فدراسیون با عدم تشکیل مجمع سالیانه که مطابق بند ۱ ماده ۲۷ الزام قانونی است که حتما باید هر سال برگزار گردد، ترک فعل و عملا این کمیته غیرفعال و اساسا نظارت بر هزینه‏‌ها و اسناد مالی توسط کمیته منتخب مجمع سلب شده که می‌تواند تبعات شدید سوء جریان مالی را به دنبال داشته باشد.

۷. تخلف از ماده ۶۲ «ارکان قضایی» شامل کمیته اخلاق، انضباطی و استیناف


علیرغم اینکه ارکان قضایی باید در مجمع انتخاب شوند، لیکن رییس فدراسیون که الزام قانونی برای برگزاری مجمع سالیانه داشته، ترک فعل و در نتیجه استمرار فعالیت ارکان قضایی طی یک سال فعالیت اخیر فاقد وجاهت قانونی است.

۸. تخلف از بند ۷ ماده ۶۷

به رغم اینکه مستند به بند ۷ از ماده ۶۷ کلیه دپارتمان‏‌های مندرج در بند فوق باید تحت مدیریت دبیرکل باشند، لیکن رییس فدراسیون مغایر با این بند دپارتمان تیم‌های ملی را از مسئولیت‌‏های دبیرکل حذف و مستقیم تحت نظر خود قرار داده است.

۹. تخلف از بند ۱ ماده ۶۷ اساسنامه

به رغم اینکه وفق بند ۱، دبیرکل مدیر ارشد اجرایی سازمان اداری فدراسیون است، لیکن رییس فدراسیون با انتصاب آقای امیدزاده به عنوان مشاور اجرایی عملا در وظایف دبیرکل مغایر با اساسنامه دخالت و اصولا این سمت با توجه به شرح وظایف دبیرکل وجاهت قانونی ندارد.

۱۰. تخلف از بند ط ماده ۶۷

علیرغم اینکه استخدام پرسنل جدید در فدراسیون منطبق با نیاز و بر اساس طرح طبقه‌‏بندی مشاغل باید با پیشنهاد دبیرکل صورت گیرد، لیکن رییس فدراسیون تعداد افراد قابل توجهی را تحت عنوان دستیار، دستیار ویژه، مشاور عالی، مشاور رسانه‏‌ای، مشاور راهبردی، مشاور بین‏‌الملل، مشاور اقتصادی، مشاور حقوقی و ... صدور حکم نموده و با حقوق و مزایا غیر متعارف استخدام نموده که تخلف آشکار و تخطی از اساسنامه می ‏باشد.

۱۱. تخلف از ماده ۷۳ «حسابرس مستقل بیرونی»


رییس فدراسیون بر اساس ماده ۷۳ الزام قانونی دارد با تشکیل مجمع نسبت به انتخاب حسابرس مستقل بیرونی با رای اعضا مجمع اقدام نماید که در این خصوص به رغم گذشت یک سال حسابرس مستقل بیرونی که وظیفه تدوین حساب‏ها و صورت‌‏های مالی مصوب را بر اساس اصول حسابداری و مالی بصورت سالیانه را دارد و باید گزارش حسابرسی را به مجمع ارسال کند، صورت نگرفته و در نتیجه کلیه هزینه‏‌های انجام شده در فدراسیون در سال منتهی به پایان تیرماه ۱۴۰۰ فاقد وجاهت قانونی است.

۱۲. تخلف از ماده ۷۸ اساسنامه


مستند به بند ۲ از ماده ۷۸ فدراسیون فوتبال در صورتی که برگزاری مسابقات را به تشکیلات مستقل همانند لیگ واگذار نمایند این واگذاری برگزاری مسابقات طبق قانون تجارت بایستی بر اساس توافق نامه رسمی با جزییات نحوه برگزاری، هزینه‌‏ها، درآمد‌ها صورت گیرد که در این خصوص علیرغم گذشت یک سال و با توجه به حتی تصویب هیات رییسه چنین توافقی هنوز با سازمان لیگ صورت نگرفته است.

۱۳. تخلف از ماده ۸۷ «شکل حقوقی موقت اساسنامه»


علیرغم اینکه براساس این بند رییس فدراسیون بایستی تعامل و هماهنگی ‏های لازم را جهت فرآیند دریافت مجوزات از دولت و مجلس پیگیری نماید، لیکن مشاور حقوقی رییس فدراسیون بدون هماهنگی و اخذ مجوز از هیات رییسه و تنها با مجوز رییس فدراسیون اقدام به مکاتبات با فیفا و ارسال اطلاعات خلاف واقع نموده است که تبعات سویی در جامعه ایجاد نموده است و همچنین ایشان و مشاورین دیگر رییس فدراسیون در چند مرتبه اقدام به مصاحبه‌‏های خودسرانه علیه مجلس و چندین نماینده محترم نموده که سبب حساسیت حاکمیت و تیرگی رابطه مجلس و فدراسیون فوتبال شده است.

۱۴. تخلف از بند ۱ ماده ۲۷ برگزاری مجمع عمومی سالیانه


مجمع عمومی سالیانه باید در یک سال برگزار گردد که متاسفانه رییس فدراسیون بدلایل متعدد و از جمله عدم تهیه صورت ‏های مالی و عدم شفافیت مالی از برگزاری مجمع سالیانه استنکاف نموده است.

ب: تخلف از آیین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال

۱. تخلف از ماده ۸ «صورت‏ های مالی» آیین‌‏نامه مالی و معاملاتی فدراسیون
باستناد ماده ۸ آیین‏ نامه مذکور رییس فدراسیون موظف است صورت حساب‏ های نهایی فدراسیون شامل: گزارش دریافت و پرداخت‏‌ها، ترازنامه مالی سالیانه را برای بررسی و تایید هیات رییسه ارائه نماید که رییس فدراسیون از این ماده قانونی که تبعات مالی، حقوقی و قضایی برای فدراسیون دارد استنکاف کرده است.

۲. تخلف از ماده ۹ «دوره‏‌های تهیه صورت‏های مالی»


تهیه و ارایه گزارش و عملکرد مالی نظیر صورت گردش وجوه نقد، ترازنامه، صورت‏ های مالی میان دوره‏ای، گزارشات حسابداری و عملکرد طبق استاندارد‌های حسابداری ایران در پایان هر سال مالی اجباری و از وظایف رییس فدراسیون می‏باشد که نامبرده از این ماده الزام آور قانونی استنکاف و هیات رییسه بدلیل عدم شفافیت مالی در جریان عملکرد مالی، بودجه، درآمد و هزینه‏‌ها، کمک‏های دریافتی از دولت و نحوه انجام هزینه کرد‌ها نمی‏باشد.

۳. تخلف از ماده ۱۰ آیین‌‏نامه مالی و معاملاتی


طبق این بند صورت حساب‏ های نهایی فدراسیون همراه با گزارش های ضمیمه آن باید حداکثر تا ظرف ۳ ماه پس از پایان سال مالی (۳۱/۰۴/۱۴۰۰) تهیه و بیست روز قبل از تاریخ برگزاری مجمع سالیانه در اختیار حسابرسی و بازرس قانونی قرار گیرد. در این خصوص رییس فدراسیون جهت فرآیند انتخاب حسابرس و بازرس قانونی فدراسیون اقدام ننموده است و به تبع آن صورت ه‏ای مالی منتهی به سال مالی فدراسیون تدوین و ارایه نگردیده است.


۴. تخلف از ماده ۱۲ آیین ‏نامه مالی و معاملاتی


بودجه پیشنهادی فدراسیون (بودجه سالیانه) که ارایه آن از الزامات قانونی رییس فدراسیون جهت بررسی و تایید هیات رییسه و تصویب نهایی آن در مجمع است، در سال مالی منتهی به ۳۱ /۰۴/ ۱۴۰۰ تدوین و ارایه نشده است؛ لذا کلیه هزینه‌‏های انجام شده در طی یک سال به دلیل اخذ مجوزات قانونی فاقد وجاهت قانونی است.

۵. تخلف از ماده ۳۹ آیین‏نامه مالی و معاملاتی


رییس فدراسیون منطبق با اساسنامه، قانون تجارت و آیین‏نامه مالی معاملاتی، الزام داشته است که تغییرات مدیران را منطبق با انتخابات مجمع اسفند ۹۹ در آگهی روزنامه رسمی ثبت نماید، لذا حساب‌های بانکی فدراسیون، جهت پرداخت و برداشت بایستی با امضا مجاز ثبت شده در روزنامه رسمی صورت گیرد، که متاسفانه علی رغم گذشت یک سال از برگزاری انتخابات، این الزام قانونی صورت نگرفته است.

۶. تخلف از ماده ۴۶ «معاملات ارزی» آیین‏‌نامه مالی و معاملاتی


به استناد این بند کلیه معاملات و فعالیت‏های ارزی (دلار، یورو و سایر ارز‌های خارجی) بر اساس دستورالعمل مصوب باید به تصویب هیات رئیسه فدراسیون برسد، که این امر مهم و الزام ‏آور به تصویب هیات رئیسه نرسیده است.


ج: سایر تخلفات رییس فدراسیون

۱- عدم رعایت ضوابط قانونی، آیین ‏نامه ابلاغ سفر‌های برون مرزی، شورای اعزام‌های خارج از کشور وزارت ورزش و جوانان، در این خصوص تعداد زیادی از افرادی که ضرورتی نداشته، با تقبل هزینه‌‏های اعزام به مسابقات برون مرزی «مقدماتی جام ‏جهانی» بدون مجوز از شورای اعزام‌های خارج از کشور صورت گرفته که هزینه‏‌های زیادی به فدراسیون تحمیل شده است.

۲- انجام معاملات شایبه انگیز همانند VAR با شرکت مجهول‏ الهویه و جذب اسپانسر البسه تیم ملی با واسطه‏‌ها و دلال‏ها از جمله حضور شریک تجاری حمید مهرعلی در این گونه معاملات.

۳- جذب و به کارگیری تعداد زیادی پرسنل، حدودا ۴۰ نفر استخدام جدید در قالب مشاور، دستیار، رسانه و سایر عناوین که ضرورتی به استخدام آن‏ها و تحمیل هزینه‏‌ها به فدراسیون نبوده است.

۴- اتخاذ تصمیمات مالی و اجرایی توسط دستیاران، مشاوران و افراد غیرسازمانی و ایجاد سمت ‏های خارج از چارت سازمانی در تداخل با وظایف کمیته‏‌ها و دپارتمان‏‌های مربوطه.

۵- عزل رییس دپارتمان و انتصاب فرد جدید «دپارتمان تیم‏ های ملی» بدون اخذ مجوز هیات رییسه.

۶- عدم رعایت اصل تضاد منافع در معاملات و قرارداد‌ها ازجمله واگذاری نگه داشت هتل اکادمی به شرکای تجاری خود و اقوام نزدیک.

۷- بکارگیری غیر ضروری تعدادی از افراد و خویشاوندان درجه یک خود در قالب مشاور، دستیار و سایر عناوین.

۸- مسئولیت مستقیم در حذف دو تیم پرطرفدار ایران، استقلال و پرسپولیس بواسطه دستور مستقیم به کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‏ای.

۹- دخالت مستقیم مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال و تماس تلفنی با رییس کمیته انضباطی و دستور به رییس کمیته نسبت به اعمال نفوذ در پرونده گل گهر و بازیکن گابنی.

۱۰- عدم ارسال صورت‏های مالی منتهی به ۳۱/۰۴/۱۴۰۰ (سال مالی فدراسیون) که منتج به علی الراس شدن عملکرد مالیاتی و جرایم مالیاتی برای فدراسیون می ‏گردد.

۱۱- اشاعه خرافه‏‌پرستی خصوصا ارتباط با فردی معلوم الحال به نام امیر اسکندری که در این خصوص دارای سوء سوابق بوده و این فرد شریک تجاری رییس فدراسیون در شرکت تجاری ثبت شده در مرجع رسمی ثبت شرکت‏هاست.


د- عدم تعهد و توجه رییس فدراسیون به برنامه راهبردی ارائه شده به مجمع انتخابی

١- تعهد به چابک‏ سازی فدراسیون به میزان ٤٠ درصد که علاوه بر اینکه اجرا نشده، رییس فدراسیون با استخدام تعداد قابل توجه تحت عنوان مشاور. دستیار و سایر عناوین هزینه‌‏های فدراسیون را افزایش داده است. ضمنا افراد جذب شده عمدتا براساس رابطه و نه ضابطه و نیاز سازمانی هستند که عمدتا این افراد از دوستان و خویشاوندان رییس هستند.
٢- تعهد به جذب حداقل ١٠ میلیون یورو در سال از منابع غیر‏دولتی.

٣- تعهد به ایجاد گشایش مالی با سویس و فیفا در شرایط تحریم جهت آزادسازی منابع مالی قفل شده در فیفا و‌ای اف سی.

٤- تعهد به تغییر ساختار سازمان لیگ و ثبت شرکت جدید برای برگزاری مسابقات لیگ فوتسال، ساحلی و بانوان.

٥- اختصاص منابع مالی ثابت و پایدار قابل توجه به هیات‏ های استان.

٤- احداث ساختمان جدید برای فدراسیون فوتبال

٦- ایجاد واحد سوت‏زنی در زیرمجموعه کمیته اخلاق به منظور مبارزه با فساد و انحراف مالی، اخلاقی و اداری.

٧- تعهد به اجرای اصل شفافیت در همه امور فدراسیون فوتبال.

٨- تعهد به گزارش سالیانه و ادواری از عملکرد مالی، هزینه‌‏ای در قالب بولتن عملکرد به مجمع فدراسیون.

٩- تعهد به تغییر ساختار کمیته اخلاق و مبارزه جدی با فساد و ارتقا اخلاق در بدنه فوتبال.

١٠- تعهد به شایستگی سالاری بر مبنای تخصص در فدراسیون و جایگزینی شایسته سالاری با رابطه سالاری.

۱۱ - ساماندهی منابع درآمدی سازمان لیگ و شفاف سازی آن و تقسیم منظم و عادلانه آن به باشگاه‏ ها.

۱۲ - تعهد به برگزاری بازی‌ها و اردو‌های بین المللی با کیفیت و پشتیبانی قوی از تیم‌‏های ملی کشور، ولیکن به گواه ملی پوشان که در یک پست اینستاگرامی مشترک بیان داشتند، ما شاهد ضعیف ‏ترین تدارک و پشتیبانی از طرف فدراسیون، با امکانات ناچیز، بدون اردوی تدارکاتی و حتی بدون لباس بوده‌‏ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳۴
هرچه زود تر از شر عزیزی خادم (دکتر!) خلاص بشیم برای فوتبال ایران بهتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
مشکلشون چی بود دقیقا. تاج و تیمش یا نبی و تیمش سالم بودن؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بنده مسولیت ریاست سازمان را نمیپذیرم لطفا اصرار نفرمایید.
اوه اوه چه تیم کاری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
فکر کنم همین یه نفر داشت کارشو درست انجام میداد. فوتبال مردان و زنان شگفتی ساز شدن. فوتسال هم همینطور. باند پیروزی چیها بالاخره موفق شدن اینو بزنن. اگه به روزنامه پیروزی دقت کرده باشید الان یکماهه که تیتر اش در مخالفت با عزیزی خادم هستش
چقدر تخلف.............................
خدا نکنه یکی از اسب بیافته، پدرش رو در میارن این ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
فکر کنم تنها کسی بود که کارش رو درست انجام میداد وگرنه اینهمه هجمه به ایشان وارد نمیشد
این همه تخلف!!؟ ای کاش برای کلیه مسئولین کشور یک ناظر خارجی مثل AFC وجود داشت.
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
از شوخی گذشته، یکی از راه های نجات کشور کمک گرفتن از نیروهای خارجی است. مثل فوتبال و والیبال. ولی کاسبان کشور را به آتش میکشند.
به نظرم مورد کنعانی یکی از نقاط تاریک مدیریت ایشون بود، تخلف به این بزرگی با حداقل جریمه، جالب اینکه کنعانی به این رای سخاوتمندانه اعتراض هم کرده، با یک اشتباه نباید زندگی کسی رو تباه کرد ولی نباید جوری هم برخورد بشه که این نوع تخلفات عادی جلوه کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
جمع کن عمو . کیسه کشی هم حدی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
ایشان طرفردار رای سنگین علیه کنعانی بود ولی مافیا اجازه صدور حکم رو نداد
این اقای رییس فدراسیون در هیچ مطلبی پاسخگو نبود و همیشه با قلدری میخواست از زیر سوالهای رسانه ها فرار کند . کلا این عزیزی خادم نه فوتبالی بود و نه از مدیریت چنین تشکیلاتی سر رشته ای داشت . تا قبل از اینکه رییس بشود هم کمتر کسی این ادم رو میشناخت . من کاری به اینکه ایشان سو استفاده مالی کرده یا نه ندارم چون اطلاع موثقی از این موضوع ندارم ولی چرا باید این آقا این افراد زیادی را که از خویشاوندان و دوستان بودند استخدام کنه ؟ کلا این شخص به درد این مسند نمیخورد . امیدوارم افراد فوتبالی و یا مدیران مجرب و سالم برای این کار رای بیاورند.
همه جای مملکت رو فساد گرفته. یه مسوول سالم پیدا نمیشه. همه فکر دزدی و پر کردن جیب خودشونن
به نظر بنده چنین میرانی راباید برای همیشه ازکارهای دولتی حذف کردتاعبرتی باشد برای دیگران
مراسم تقدیر از رییس فدراسیونی که سریعترین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را به ثبت رسانده است!!!! برخی ایرانی ها با عزل از ریاست تقدیر و تشکر خودشان را نشان می دهند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
اصلا داستان چیز دیگریست . فکر کنم از گردش مال عظیم فوتبال به خیلیها هیچی نرسید وگرنه برای پیشرفت فوتبال این همه قاطعیت بعیده
من به یک تخلف فکر میکنم از ترس خوابم نمی بره اونوقت 43 تخلف معلومه که همه خلاف کارن
جالب است چقدر مغرورانه راه میره عوض اینکه شرمنده باشه اگر کشوری مانند ژاپن بود اگر
خودکشی نمیکرد حتما از مردم عذر خواهی میکرد وقتی کسی جای خودش قرار نگیره میشه این .متخصص کشاورزی میاد مدیر کل فناوری اطلاعات میشه پزشک در کارخانه مهندس میشه و .....
این بنده خدا که قربانی تکخوری شد،ولی این نکته هم برای همه روشن شد که پرسپولیس و استقلال خصوصی بشو نیستند و هرکسی حرف از خصوصی شدن اینها بزند،حتی اگر با زدوبند و شعبده بازی خودشان بر صندلی ریاست نشانده شده باشد مثل عزیزی خادم، به سرعت عزلش میکنند،
چطور آن زمان که همین آقایان با رای قاطع اکثریت ایشان را به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کردند, به سوابق مدیریتی و عدم فعالیت در عرصه فوتبال توجه نکردند. الان همه مدعی شده اند که وی صلاحیت ریاست براین مسند را ندارد. این نشان میدهد که هنگام رای دادن به تنها چیزی که فکر نمی کردند همان صلاحیت ایشان بوده و مسایل دیگری دخیل بود.
ایشون عزل نشد.... برای فرار از مسولیت و بحران تعلیق فوتبال.... شرایط استعفا و عزل رو برای خودش فراهم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
خدا کنه هر چه زودتر این فوتبال دولتی و فاسد و تعلیق و تعطیل بشه. همش فساد، همش حیف‌ومیل پول بیت‌المال برای هیچ و پوچ. برای یک دونه توپ!
ایشون عزل نشد.... برای فرار از مسولیت و بحران تعلیق فوتبال.... شرایط استعفا و عزل رو برای خودش فراهم کرد
من به این موارد کار ندارم که تو ایران اگه بخوایم بحساب مدیران برسیم صد تا دلیل اینطور میشه جور کرد. بنظرم استقلال عزیزی خادم و مدیریت علمیش مغایر با روال مدیریتی کشور بود. نتایجشم داشتیم میدیدیم.
تخلف 9 بند ج
با این تخلف که محرز شده نباید گل گهر تظلم خواهی کنه و به حقی که به ناحق ازش خورده شده برسه
فدراسیون آبی
تا وقتی سیاسیون و نظامی ها از اقتصاد، فرهنگ و ورزش بیرون نروند، چیزی درست نمی شود!!!!!1
اگر احسان اصولی شود که کم ازاین داداش معزول نمیاورد...ادمی که نمیداند فوتبال چیست؟در هیات رضوی مانده است..واییییییییییییییییییی خدا.....چه کسانی در فدراسیون فوتبال هستند
خیلی هنر به خرج داده.تکلیف اونایی که به ابن رای دادن چی میشه؟
بنظرم یکی از قاطع ترین رئوسای فدراسیون بود
عزل کاملا سیاسی.
اینکه مجمع چقدر ترسو و مطیع صاحبان قدرت و ثروت هستن هم در نوع خودش جالبه.
خب اولین شرط مجلس برای تصویب اساس‌نامه انجام شد، در آینده بقیه شروط مجلس مشخص میشه، فقط کافیه تصمیمات فدراسیون رو دنبال کنید تا متوجه بشید.
اگر هیئت رییسه اینکارارو بلد بود تاج عزل میکرد
بلخره باید تمرین دمکراسی کنید..کارخوب وقانونی جای تشکر داره.قانون این اختیار را به آنها داده.آنها هم به این نتیجه رسیدند..ضمن اینکه درس عبرتی میشه برای مدیران آینده که هرکاری دلشان خواست را انجام ندهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی