بازدید 5001
۱

تصادف در بویراحمد با یک کشته و ۶ مصدوم

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف شاخ به شاخ در محور ارتباطی روستاهای مختار- فیروزآباد بویراحمد یک کشته و ۶ زخمی در پی داشت.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰ 16 February 2022

به گزارش «تابناک»، محمدامین نیکوئی نژاد شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۵۷ دقیقه امشب برخوردی شاخ به شاخ میان دو دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ واقع در محدوده روستای مختار- فیروزآباد رخ‌ داد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش حادثه بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و اولین امبولانس اورژانس ۱۱۵ بعد از ۱۲ دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک اکیپ هلال احمر در محل حادثه حضور پیدا کردند و همکاری داشتند.

نیکوئی نژاد تصریح کرد: ۶ نفر از مصدومان با آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را برحسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علت اصلی تصادفات، تخلف یک راننده است. متاسفانه در تصادفات مرگبار، به دلیل کوتاهی قانون و پلیس، راننده متخلف جریمه خاصی نمیشود. این در صورتی است که جریمه نقدی نه تنها کافی نیست بلکه مجازات زندان و ممنوعیت رانندگی زیبنده افرادی است که با تخلف جان سایرین را به خطر می اندازند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها